Onko ok kysyä mieheltä, miksi lopetti yhteydenpidon?
Mulla siis oli tässä juttua yhden miehen kanssa. Kaikki vaikutti lupaavalta ja mies ihastuneelta. Hän teki aloitteenkin minun suuntaan. Noh, nyt kuitenkin alkoi yhtäkkiä käytös muuttua minua kohtaan aika viileäksi ja jopa tylyksi. Ei ole torstain jälkeen ottanut itse yhteyttä. Ennen tätä oltiin siis joka päivä yhteyksissä koko päivän ajan ja ollaan nähtykin ja halailtu ja pussailtu ja seksiäkin harrastettu kun on nähty. Yritin itse viritellä tässä jotain keskustelua, mutta vastaili todella laimeasti verrattuna aiempaan keskusteluun eikä enää itse vienyt keskustelua eteen päin. Oltiin myös alustavasti sovittu, että menisin sunnuntaina hänen luokseen mutta tuostakaan ei maininnut enää mitään. Ja nyt ei siis pariin päivään olla juteltu mitään. Ilmeisesti miestä siis ei enää kiinnostakaan, sen tajuan kyllä mutta nyt lähinnä mietin, onko mun ok tässä parin päivän sisään ihan kysäistä asiallisesti asiasta? En ajatellut mitenkään roikkumaan jäädä mutta vihaan yli kaiken tätä epätietoisuutta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Voihan sitä kysyä. Luultavasti mies valehtelee syystä, eli keksii jonkin verukkeen. Toisaalta miehen rehellisyyskään ei lohduttaisi tässä kohtaa paljon. "Löysin kiinnostavamman naisen, jota tapailen nyt." On ihan makuasia, kumpaa pitäisit parempana vaihtoehtona tässä kohtaa. Tää on vähän niinkuin sellainen rutto/kolera-tilanne.
No kyllä mä pitäisin parhaana vaihtoehtona melkein mitä vain vastausta, paras tietysti jos olisi ihan rehellinen vaikka se sitten olisi jotain ikävääkin. Mieluummin otan sen kuin tämän epätietoisuuden, tämä on mielestäni kaikista inhottavinta. Ap
Mä oon usein ihmetellyt kun vastaavissa keskusteluissa mainitaan sana epätietoisuus, että mitä sä tässä kuviossa nyt et tajua? Mikä on epäselvää? Miten mikään edes voi olla epäselvää, jos mies ghostaa? Älä ole epätoivoinen hyypiö, säilytä itsekunnioituksesi.
/8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Voihan sitä kysyä. Luultavasti mies valehtelee syystä, eli keksii jonkin verukkeen. Toisaalta miehen rehellisyyskään ei lohduttaisi tässä kohtaa paljon. "Löysin kiinnostavamman naisen, jota tapailen nyt." On ihan makuasia, kumpaa pitäisit parempana vaihtoehtona tässä kohtaa. Tää on vähän niinkuin sellainen rutto/kolera-tilanne.
No kyllä mä pitäisin parhaana vaihtoehtona melkein mitä vain vastausta, paras tietysti jos olisi ihan rehellinen vaikka se sitten olisi jotain ikävääkin. Mieluummin otan sen kuin tämän epätietoisuuden, tämä on mielestäni kaikista inhottavinta. Ap
Mä oon usein ihmetellyt kun vastaavissa keskusteluissa mainitaan sana epätietoisuus, että mitä sä tässä kuviossa nyt et tajua? Mikä on epäselvää? Miten mikään edes voi olla epäselvää, jos mies ghostaa? Älä ole epätoivoinen hyypiö, säilytä itsekunnioituksesi.
/8
On kulunut muutama päivä. Kukaan ei ole vielä ghostannut ketään. Jutun loppuunsaattaminen (kysyminen) ei myöskään tee kenestäkään epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/8
On kulunut muutama päivä. Kukaan ei ole vielä ghostannut ketään. Jutun loppuunsaattaminen (kysyminen) ei myöskään tee kenestäkään epätoivoista.
Mies on ghostannut ap:n. Ensin ollaan oltu yhteyksissä "joka päivä koko päivän", ja sitten mies yhtäkkiä alkaa vastailla nihkeästi ja lopulta lopettaa vastailun kokonaan. Ei tota juttua tarvitse enää saattaa loppuun, se on jo ohi.
/8
Nyt ovat monet kyllä lomalla jälkikasvun kanssa. Sillon ei vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/8
Ajattelin tässä vielä muutaman päivän odotella ennen kuin laitan mitään. Ja en itsekään pitäisi jutun loppuunsaattamista epätoivoisena jos esimerkiksi joku mies minulta kysyisi vastaavaa. Tosin mieluummin pyrkisin antamaan selityksen hänelle kysymättäkin, jos minua ei enää kiinnostaisi. Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin päättää asiat jollain tavalla, jos ensin ilmaistu hyvinkin selkeästi kiinnostus ja jatkuvasti oltu yhteyksissä. Vaikka sitten vain toteamalla, että ei vain enää nappaa. Ihan siksi, että toisen ei tarvi sitten ihmetellä, että mikä nyt tuli. Ap
On ok kysyä mutta nykyajan deittailukulttuuri on lyhytjännitteistä ja itsekeskeistä ja valitettavasti toi feidaaminen ja yhtäkkiset mielenmuutokset tuntuu kuuluvan asiaan, samoin kuin väliaikaiset hoidot parempaa odotellessa. Jep, persiistä on.
Jännä mies pani sua aikansa ja vaihtoi toiseen kukkaan. Ei ne naiset opi. Kiltille miehelle sitten pihdataan.
Voi että tämmönen on niin tylsää ja epäkohteliasta. Ihminen on ikävä ja välinpitämätön kun toimii noin. Älä kysele perään äläkä vaivaa päätäsi, ei ole sen arvoinen tyyppi.
Kyllä voi kysyä. Ai että vituttaa munattomat miehet jotka tekee tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sama koskee myös naisia.
-M45
Hän on tavannut jonkun kiinnostavamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M45
Kun minä ja mies tavattiin, laitettiin molemmat muille treffikumppaneille viestit, että oon tavannut nyt jonkun erityisen, jonka kanssa aion katsoa mihin tämä johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M45
Kun minä ja mies tavattiin, laitettiin molemmat muille treffikumppaneille viestit, että oon tavannut nyt jonkun erityisen, jonka kanssa aion katsoa mihin tämä johtaa.
Oliko teillä molemmilla WhatsApp -ryhmät?
Onko mies whatsappissa usein paikalla muttei viestitä sinulle? Jos on niin uusi nainen.
Pyörittelen silmiäni, joko mies on kadonnut eli ei vastaa enää ap:lle mutta on koko ajan WhatsApissa > ei ole kiinnostunut ja on löytänyt muuta / etsii seuraavaa valloitusta tai sitten ei ole kuulunut miehestä mitään pariin päivään > on muuta tekemistä / ei ole kiinnostunut JA NYT AP:N ON SAATAVA SELVYYS ja suhde pitää lopettaa kunnolla.
Mikä suhde siis tämä tapailu/hapuilu ja tämän miehen kanssa, joka vaan siirtyy seuraavaan etsien netin naissupermarketista kypsää poimittavaa. Mikä tuossa tosiaan on epäselvää? Ap ihastui ja pettyi, mies oli sarjadeittaaja tai haku päällä eikä kolahtanut tarpeeksi. Kaikille sattuu näitä, vähän tarkkuutta peliin seuraavan kohdalla. Kun vastassa on se hyvä tyyppi niin kaikki vaan soljuu eikä silloin hätiköidä.
Vierailija kirjoitti:
Pyörittelen silmiäni, joko mies on kadonnut eli ei vastaa enää ap:lle mutta on koko ajan WhatsApissa > ei ole kiinnostunut ja on löytänyt muuta / etsii seuraavaa valloitusta tai sitten ei ole kuulunut miehestä mitään pariin päivään > on muuta tekemistä / ei ole kiinnostunut JA NYT AP:N ON SAATAVA SELVYYS ja suhde pitää lopettaa kunnolla.
Mikä suhde siis tämä tapailu/hapuilu ja tämän miehen kanssa, joka vaan siirtyy seuraavaan etsien netin naissupermarketista kypsää poimittavaa. Mikä tuossa tosiaan on epäselvää? Ap ihastui ja pettyi, mies oli sarjadeittaaja tai haku päällä eikä kolahtanut tarpeeksi. Kaikille sattuu näitä, vähän tarkkuutta peliin seuraavan kohdalla. Kun vastassa on se hyvä tyyppi niin kaikki vaan soljuu eikä silloin hätiköidä.
Joo, naisille tosiaan sattuu näitä kunnes laskevat rimansa järkevälle tasolle ja unohtavat pelimiehien perään haikailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisille tosiaan sattuu näitä kunnes laskevat rimansa järkevälle tasolle ja unohtavat pelimiehien perään haikailun.
No tämä minun tyyppini ei oikein mikään pelimies ole vaan sellainen aika kiltti ja ennemmin vähän ujonpuoleinen. Tiedän tämän, koska olen hänet jollain lailla tuntenut jo ennen kuin meillä tämä juttu alkoi. Ap
Samaa voisi naisilta kysyä, kun sitä harrastavat enemmän.
Kysyisin.
Tod näk mies pitää sinua varalla, siksi ei ole laittanut poikki kokonaan.