Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok kysyä mieheltä, miksi lopetti yhteydenpidon?

Vierailija
30.07.2018 |

Mulla siis oli tässä juttua yhden miehen kanssa. Kaikki vaikutti lupaavalta ja mies ihastuneelta. Hän teki aloitteenkin minun suuntaan. Noh, nyt kuitenkin alkoi yhtäkkiä käytös muuttua minua kohtaan aika viileäksi ja jopa tylyksi. Ei ole torstain jälkeen ottanut itse yhteyttä. Ennen tätä oltiin siis joka päivä yhteyksissä koko päivän ajan ja ollaan nähtykin ja halailtu ja pussailtu ja seksiäkin harrastettu kun on nähty. Yritin itse viritellä tässä jotain keskustelua, mutta vastaili todella laimeasti verrattuna aiempaan keskusteluun eikä enää itse vienyt keskustelua eteen päin. Oltiin myös alustavasti sovittu, että menisin sunnuntaina hänen luokseen mutta tuostakaan ei maininnut enää mitään. Ja nyt ei siis pariin päivään olla juteltu mitään. Ilmeisesti miestä siis ei enää kiinnostakaan, sen tajuan kyllä mutta nyt lähinnä mietin, onko mun ok tässä parin päivän sisään ihan kysäistä asiallisesti asiasta? En ajatellut mitenkään roikkumaan jäädä mutta vihaan yli kaiken tätä epätietoisuutta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kysyä. Ei ole kiinnostunut sinusta enää. Ota etäisyyttä ja poista yhteystiedot.

Vierailija
42/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vähän sama tilanne, mies ei ota enää yhteyttä.

Itselläni on sellainen periaate, että vastaan miesten viesteihin, mutta en itse tee aloitetta, enkä ota yhteyttä. Eli jos miehellä ei ole asiaa, en häiritse häntä. Jos oikein paljon alkaa ärsyttää kokooon kuivunut tapailuyritys, niin menen tinderiin hetkeksi, sieltä sitä juttuseuraa löytyy aina.

Netistä löytyneet miehet ovat taipuvaisia palaamaan sinne, sinne jää niin paljon hyvännäköisiä naisia ja jotkut miehet pelaavat vasenoikeaa siellä lopun ikänsä. Siellä olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisen ongelma on pitkälti se että kumpikin sukupuoli yrittää yksi toisensa jälkeen vain niitä jonkun verran itseään parempia tyyppejä ja siksi kokevat niin usein ongelmia.

Itse ainakin myönnän rehellisesti että viimeisin nainen oli mulle vähän liian tasokas ja olin hänelle vain laastariseksiä.

Vierailija
44/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo toinen nainen. Tuttu juttu. 

Vierailija
45/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen periaate, että vastaan miesten viesteihin, mutta en itse tee aloitetta, enkä ota yhteyttä. Eli jos miehellä ei ole asiaa, en häiritse häntä. Jos oikein paljon alkaa ärsyttää kokooon kuivunut tapailuyritys, niin menen tinderiin hetkeksi, sieltä sitä juttuseuraa löytyy aina.

Netistä löytyneet miehet ovat taipuvaisia palaamaan sinne, sinne jää niin paljon hyvännäköisiä naisia ja jotkut miehet pelaavat vasenoikeaa siellä lopun ikänsä. Siellä olkoot.

Netin naisissa on hemmetin ärsyttävää juuri se passiivisuus. Kun otat yhteyttä niin se keskustelu on sellaista pumppaamista eli nainen ei tule yhtään vastaan keskusteluissa vaan ikään kuin miehen tehtävä on ylläpitää keskustelua.  Minulta ainakin loppuu mielenkiinto hyvin lyhyeen jos keskustelu on täysin yksipuolista.

Vierailija
46/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netin naisissa on hemmetin ärsyttävää juuri se passiivisuus. Kun otat yhteyttä niin se keskustelu on sellaista pumppaamista eli nainen ei tule yhtään vastaan keskusteluissa vaan ikään kuin miehen tehtävä on ylläpitää keskustelua.  Minulta ainakin loppuu mielenkiinto hyvin lyhyeen jos keskustelu on täysin yksipuolista.

Erittäin tuttua. Arvioin itse yhdessä vaiheessa että mätseistä ehkä 1/30 juttelee vastavuoroisesti ja treffit järjestyy ilman suurta vaivaa. Se on äärimmäistä numeropeliä.

Jos huomaan naisen viestistä että ei panosta yhtään muhun niin jätän heti vastaamatta. Naisenkin täytyy olla aktiivinen. Ei se voi mennä niin että vain mies kysyy ja nainen sanoo että kysy jotain muuta.. (näin on tapahtunut)

Vierailija
47/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UP

Vierailija
48/48 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mun mies ei siis ole netistä löytynyt vaan ollaan tunnettu toisemme jollain lailla jo aiemmin. No tämä mies sitten itse lähestyi mua ja ruvettiin tosiaan viestitteleen ja koska juttu luisti sen verran hyvin niin sitten ihan livenäkin näkemään. Mutta juu onhan sen jonkun toisen voinut silti löytää, en tiedä käyttääkö esim. Tinderiä, kun en itse siellä ole. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän