Palautatko kauppaan roll-on deodorantin jonka rulla ei pyöri?
Aika usein että se ei pyöri. Ja kysyn tätä ihan normaaleilta ihmisiltä, en teiltä jotka olette aina jossain prisman infopisteellä huutamassa.
Kommentit (18)
Onko palstalle muita ihmisiä kuin niitä elämäntapavalittajia jotka huutavat siellä prisman infossa?
Mä olen venyttänyt sitä palloa ympäröivää muovia työntämällä voiveitsen sinne alle ja vääntämällä vähän. Aina on toiminut, ei ole tarvinnut niitä palauttaa.
En, koska siihen vaaditaan kuitti ja sellaisia en säilytä. En kyllä edes tiedä mistä kaupasta mikäkin dödö on ostettu
Ei ole vielä osunut kohdalle dödöä, missä pallo ei pyörisi.
Mulla on aina osunut normaalisti pyöriviä?
Saattaisin palauttaa jos olisi viallinen. Tosin laittaisin netissä valituksen valmistajalle, enkä veisi kauppaan.
Sen saa pyörimään kun käsin pyörittää niin että kostuu kunnolla. Sitten pyörii hyvin.
Minäkään en muista ikinä ostaneeni sellaista dödöä jossa ei saisi rullaa pyörimään kun vähän kädellä auttaa alkuun.
Mutta jos sattuisi viallinen tuote vastaan niin laittaisin suoraan valmistajalle reklamaation. Niin tein viimeksi kun ostin viallisen elintarvikkeen (sisältö oli pienempi kuin pakkaus ilmoitti) ja koin sen helpoimmaksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen venyttänyt sitä palloa ympäröivää muovia työntämällä voiveitsen sinne alle ja vääntämällä vähän. Aina on toiminut, ei ole tarvinnut niitä palauttaa.
Tämä tai saksilla pieni kolo siihen muoviin. Johan pyörii. Ihan yleinen ongelma.
Tottakai ja pyydän reklamaatiosta halvimman liikennemuodon mukaan edestakaiset matkat lisäkorvausta, kuten laissa määrätään.
Ei kai ne ota hygieniatuotteita takas?
Vierailija kirjoitti:
En, koska siihen vaaditaan kuitti ja sellaisia en säilytä. En kyllä edes tiedä mistä kaupasta mikäkin dödö on ostettu
Viallisen tuotteen voi palautta ilman kuittia.
Sormin saa pyörimään,ei ole palautuskelpoinen.
Ei ole koskaan osunut kohdalle niin jumissa olevaa, ettei sormin saisi liikkeelle. Ja sitten toimii ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ja pyydän reklamaatiosta halvimman liikennemuodon mukaan edestakaiset matkat lisäkorvausta, kuten laissa määrätään.
Halvin kulkumuoto on kävely.
On ne pyörimään lähteneet kun kädellä aloittaa. En toisaalta ihmettelisi jos on kuivunut kun olen itsekin todistanut jokaisen dödön nuuhkijaa.
Olen käyttänyt tuollaisia dödöjä 35 vuotta, eikä koskaan ole tullut vastaan sellaista, jota ei saisi pyörimään kun vähän sormilla työntää alkuun, jos on jumissa. Yleensä eivät edes ole yhtään jumissa.
Ihmiset avaa ja haistelee noita. Kyllä ne sitten kuivaa niin että saa suostutella vähän tai enemmänkin jos huonosti käy.
Kai youtubessa on jotain kikkoja joilla sen saa pyörimään? Itse en palauta.