Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautatko kauppaan roll-on deodorantin jonka rulla ei pyöri?

Vierailija
13.06.2023 |

Aika usein että se ei pyöri. Ja kysyn tätä ihan normaaleilta ihmisiltä, en teiltä jotka olette aina jossain prisman infopisteellä huutamassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai youtubessa on jotain kikkoja joilla sen saa pyörimään? Itse en palauta.

Vierailija
2/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalle muita ihmisiä kuin niitä elämäntapavalittajia jotka huutavat siellä prisman infossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen venyttänyt sitä palloa ympäröivää muovia työntämällä voiveitsen sinne alle ja vääntämällä vähän. Aina on toiminut, ei ole tarvinnut niitä palauttaa.

Vierailija
4/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska siihen vaaditaan kuitti ja sellaisia en säilytä. En kyllä edes tiedä mistä kaupasta mikäkin dödö on ostettu

Vierailija
5/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä osunut kohdalle dödöä, missä pallo ei pyörisi. 

Vierailija
6/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina osunut normaalisti pyöriviä? 

Saattaisin palauttaa jos olisi viallinen. Tosin laittaisin netissä valituksen valmistajalle, enkä veisi kauppaan. 

Vierailija
7/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa pyörimään kun käsin pyörittää niin että kostuu kunnolla. Sitten pyörii hyvin.

Vierailija
8/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en muista ikinä ostaneeni sellaista dödöä jossa ei saisi rullaa pyörimään kun vähän kädellä auttaa alkuun.

Mutta jos sattuisi viallinen tuote vastaan niin laittaisin suoraan valmistajalle reklamaation. Niin tein viimeksi kun ostin viallisen elintarvikkeen (sisältö oli pienempi kuin pakkaus ilmoitti) ja koin sen helpoimmaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
9/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen venyttänyt sitä palloa ympäröivää muovia työntämällä voiveitsen sinne alle ja vääntämällä vähän. Aina on toiminut, ei ole tarvinnut niitä palauttaa.

Tämä tai saksilla pieni kolo siihen muoviin. Johan pyörii. Ihan yleinen ongelma.

Vierailija
10/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja pyydän reklamaatiosta halvimman liikennemuodon mukaan edestakaiset matkat lisäkorvausta, kuten laissa määrätään.

Vierailija
11/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne ota hygieniatuotteita takas?

Vierailija
12/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska siihen vaaditaan kuitti ja sellaisia en säilytä. En kyllä edes tiedä mistä kaupasta mikäkin dödö on ostettu

Viallisen tuotteen voi palautta ilman kuittia.

Vierailija
13/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormin saa pyörimään,ei ole palautuskelpoinen.

Vierailija
14/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan osunut kohdalle niin jumissa olevaa, ettei sormin saisi liikkeelle. Ja sitten toimii ihan normaalisti.

Vierailija
15/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ja pyydän reklamaatiosta halvimman liikennemuodon mukaan edestakaiset matkat lisäkorvausta, kuten laissa määrätään.

Halvin kulkumuoto on kävely. 

Vierailija
16/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne pyörimään lähteneet kun kädellä aloittaa. En toisaalta ihmettelisi jos on kuivunut kun olen itsekin todistanut jokaisen dödön nuuhkijaa.

Vierailija
17/18 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tuollaisia dödöjä 35 vuotta, eikä koskaan ole tullut vastaan sellaista, jota ei saisi pyörimään kun vähän sormilla työntää alkuun, jos on jumissa. Yleensä eivät edes ole yhtään jumissa.

Vierailija
18/18 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset avaa ja haistelee noita. Kyllä ne sitten kuivaa niin että saa suostutella vähän tai enemmänkin jos huonosti käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi