Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron vanhemmilleni että oon lesbo..

:)
04.12.2020 |

Moi! Mä oon 14.v tyttö ja oon ollu jo 2vuotta lesbo mut en tiiä miten kerron mukaan vanhemmille siitä.. Miten te ootte kertonu teiän vanhemmille ja miten ne suhtautu asiaan tai miten teiän lapset jos ootte aikuisii on kertonu teille? AUTTAKAA

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sitten lesboillut?

Vierailija
2/9 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että oot lesbo ja et välitä vittujakaan miten ne reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikulta, odota muutama vuosi niin pääset tuosta muotipöljyydestä ohi.

Vierailija
4/9 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kertoa, seksuaalisuutesi on oma asiasi. Paljasta sitten, kun sinulla on tyttöystävä, joka viedä näytille.

Vierailija
5/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen ottaa puheeksi, mutta esim. tilaisuuden tullen sarjaa, leffaa katsoessa jos näissä on lgbt-edustusta, niin voi ottaa asiat puheeksi, ja katsoa miten vanhemmat keskustelee aiheesta. Jos on turvallinen olo siinä, niin voi kertoa omasta kokemuksestaan samalla. Ja toki jos asiasta puhumattomuus ei häiritse liikaa, niin asiasta voi kertoa vasta sitten, kun seurustelee tai voi ajan myötä pudotella pieniä vihjeitä puhumalla myönteisesti Pridesta ja keskustelemalla lgbt-yhteisön kohtaamista ongelmista. Ja toki voi jotain sateenkaariteemaisia vaatteita/asusteita käyttää, ehkä vanhemmat tajuaa myös ajan myötä itsekin :)

Vierailija
6/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua pinpi haluillesi !!!

Vierailija
7/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 14v. Saatat olla bissekin tai jopa hetero. Odota otsiaan vielä pari vuotta vaikka nyt voikin tuntua että olet varma identiteetistäsi.

Vierailija
8/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro palstalla tarkemmin lesboilusessioistasi, niin voimme opastaa paremmin

Vierailija
9/9 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni 14 vee hetero istuttaa vanhempansa ruokapöytään ja alkaa selittää "äiti, iskä, mä oin hetero, tykkään lutkuttaa Jonnen ja Epin nakkia..."

Kukin toki tavallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi