Jollakin naisella paistoi nännit paidan läpi tänään
Kannattaako sittenkin käyttää rintsikoita? Ne nimittäin näkyi kun kahdet täplät.
Kommentit (47)
Se on muotia! Arvaa kauanko kesti kun hän kotona tarkasteli _miten_ ne näkyy!
Voivat näkyä rintsikoiden läpikin, varsinkin jos ei käytä topattuja liivejä.
Ja miehet saa olla ilman paitaa? Mitä pahaa naisen nänneissä on?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää.
Tykkääkö vain isoista tisseistä vai kannattaisiko mun a-kuppisena kokeilla? Saisinkohan miesten katseita? :)
Antaa näkyä. Nännin näkyminen piristää, antaa puhtia päivään.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää.
Tykkääkö vain isoista tisseistä vai kannattaisiko mun a-kuppisena kokeilla? Saisinkohan miesten katseita? :)
*yläpeukku*
M
Näin tänään kaupassa miehen, jolla näkyi vahva seisokki. Voisi käyttää jotain suojaa siellä alla.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään kaupassa miehen, jolla näkyi vahva seisokki. Voisi käyttää jotain suojaa siellä alla.
Miksi? Sillä oli seisokki vain itseään varten. Huolehdi omista asioistasi äläkä tuijota.
Vierailija kirjoitti:
Ap sai vahvan seisokin.
Minullakin rupesi seisomaan, vaikka ei ole muuten seisonut 8-vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää.
Oikeastaan parasta, pienehköt terhakat rinnat, pitkät päällä.
Mulla on pienet tissit niin eipä tule rintsikoita käytettyä. En itse näe niitä nännejä muuta kuin peilistä niin eipä se haittaa jos vilahtaa.
Nuoruudessani - 80-luvulla - oli ihan tavallista, että nöpötti puseron läpi. Siihen aikaan liivitkin oli niin ohuita. En ymmärrä, miksi siitä nykyisin on tullut sopimatonta.
Mulla näkyy lähes aina juostessa, ne vaan elää omaa elämäänsä. Olis kiva, jos eivät näkyisi, mutta toisaalta yritän olla sinut niiden kanssa ja #freethenipple. En mä nyt niitä teippaamaankaan ala.
Onko siis normaalia että miehellä alkaa seisomaan kun näkee vieraalla tällaisen mokan?
Mulla näkyy toisinaan nännien muoto paidan JA rintsikoiden läpi (ja joskus jopa hupparinkin). Ne vain elää ihan omaa elämäänsä.