Jollakin naisella paistoi nännit paidan läpi tänään
Kannattaako sittenkin käyttää rintsikoita? Ne nimittäin näkyi kun kahdet täplät.
Kommentit (47)
Minua ei haittaa jos naisen nännit näkyvät puseron tai liivien läpi. En tee siitä numeroa ellei nainen provosoivasti esittele niitä. Ex-vaimoni oli tässä asiassa häveliäisyyden huippu ja syynäsi neuroottisesti koko ajan ettei nännit vaan näy puseron läpi. En ymmärtänyt koskaan miksi. Ehkä johtui siitä, että hänellä oli suuret rinnat, joten koki muutenkin vetävänsä ei toivottua huomiota puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis normaalia että miehellä alkaa seisomaan kun näkee vieraalla tällaisen mokan?
Minkä ihmeen "mokan"???
Tuskin kukaan tarkoituksella esittelee nännejään tuolla tavalla.
En esittele käsivarsiani vaikka pidän hihatonta, sama nännien kanssa. En esittele niitä, annan vain olla rauhassa siellä paidan alla enkä teippaa millään jesarilla piiloon. Rintsikat ovat todella epämukavat ja kesällä lisäksi hiostavat
Sun pitää hankkia kunnolliset liivit. Ei sillä että mulla olisi mitään nännien näkymistä vastaan.
Aika kauan jaksoin niitä täydellisiä liivejä metsästää, kunnes tajusin etten oikeasti edes tarvitse niitä. Urheillessa käytän urheiluliivejä mutta muuten saavat olla. Olen aika herkkä vaatteiden suhteen, että en edes usko että mulle löytyisi sopivia liivejä. Vaatteen materiaalista olen todella tarkka ja pesulaputkin revin irti viimeistä hapsua myöten :D
Varmaan minä. Siinäpähän nännit näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on isot nännit jotka näkyy jopa liivien läpi. Ilman liivejä aivan uskomattoman sexy esim t-paidalla ollessaan. En ymmärrä että miksi naiset ei yleensä anna nännien nöpöttää vapaasti. Vaimoni onneksi sen verran irstas tapaus että hän kyllä esittelee. Toki on muutenkin melekolailla optimaaliset isohkot rinnat hänellä.
Sitten kuvat jakoon, päästään kaikki ihastelemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis normaalia että miehellä alkaa seisomaan kun näkee vieraalla tällaisen mokan?
Minkä ihmeen "mokan"???
Tuskin kukaan tarkoituksella esittelee nännejään tuolla tavalla.
Ei se silti siitä _mokaa_ tee. Pikkuvahinko maksimissaan.
Ei se ole edes vahinko. Sen enempää kuin ihon kananlihalle nousukaan. Joskus se vain on. Eikä rintsikat sitä peitä. Eikä naisen tarvitse ruumistaan hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on isot nännit jotka näkyy jopa liivien läpi. Ilman liivejä aivan uskomattoman sexy esim t-paidalla ollessaan. En ymmärrä että miksi naiset ei yleensä anna nännien nöpöttää vapaasti. Vaimoni onneksi sen verran irstas tapaus että hän kyllä esittelee. Toki on muutenkin melekolailla optimaaliset isohkot rinnat hänellä.
Koska eivät halua olla ihmisten silmissä "irstaita tapauksia"
Silti on tekoripseä, meikkiä ja jopa silikonirintaa jne... instassa satamäärin naaman kuvia ja ollaan tyrkkyä. Nänneissä ei ole mitään tyrkkyä vaan ne ovat luonnollinen ja kaunis osa naisvartaloa. Niitä kelpaa esitellä.
No minulla ei ole silikoneja, enkä tyrkytä itseäni instassa. Käytän meikkiä ja juhlissa on tekoripset, en usko niiden käytön olevan kenenkään mielestä irstasta. Mutta tiedän, että nöpöttävät nännit auheuttavat miehissä tiettyjä ajatuksia. Siksi niitä ei ole kiva esitellä esim ruokakaupassa. Uskot tai et, mutta näin se vaan on.
Väärin. Isot riippuvat lollot on parhaat.