Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia nostaa hintoja 38%

Telia sucks!
30.07.2018 |

Tänään saapui kirje että Telia nostaa liittymän perusmaksua. Ihan kivasti nouseekin, vaivaiset 38%. Kiesus sentään!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia TV:n tallennusmaksua nostivat reilusti enemmän, yli 100%. Sanoin irti.

Puhelinliittymän maksu kallistui myös joku aika sitten. Vaihdoin sen halvempaan.

Syksyllä menee nettitilaus ja kaapeli TV:n määräaikainen tarjous umpeen. Jos ei kuulu kunnollista

uutta tarjous siihen mennessä, palveluntarjoaja muuttuu, näillä näkymin DNA.

Tämä on siis trendi, mutta onneksi asiaan voi helposti vaikuttaa omilla valinnoillaan. 

Vierailija
2/41 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmoitus tuli jo pari viikkoa sitten. Syynä muka se ettei ihmiset soittele/käytä tekstareita niin paljon kuin ennen. Pöh sanon minä. Taidan päivitellä liittymäni sellaiseksi, että maksan vain netistä kiinteän maksun ja muista (puhelut/tekstarit) maksan mitä käytän. Jos sieltä sellaisen vaihtoehdon löydän, jota epäilen suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana. Valitettavasti Telia on paras liittymä Suomessa, mutta aika kalliilta kuulostaa. Harmittaa vielä sekin, että ovat myyneet äidilleni nettiliittymän puhelimeen vaikka hänellä ei ole sellaista kännykkää jossa nettiä voisi käyttää. Äiti maksanut tästä 30 euroa yli vuoden ajan. 

Vierailija
4/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeleFinlandista tykkäsin, mutta Telian jatkaessa kuvaan tuli "rahat pois mistä saa"-meiniki. Ihan mielelläni maksankin ekstraa hyvästä palvelusta ja avusta, mutta kytkykaupasta en, enkä koijaamisesta. Telian liittymän kun vaihdoin toiseen, niin heidän mokastaan laskutettiin eika sanottu mitään. Onneksi sain korjattua asian. Nuoret myyjät provikalla?

Tule takas TeleFinland.

Vierailija
5/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialle olen tähän mennessä onnistunut kilpailuttamaan sen halvimman liittymän. Ja Telia on oikeassa ihmiset eivät käytä enää puheluita ja tekstareita kuten ennen. Jokaiseen liittymään sisältyy internet ymmärrettävästi ja kannattaa muidenkin opetella se Whatsapp niin saa rajattomat puhelut ja tekstiviestit netin kautta. Itse säästän tosi pitkän pennin näin. :)

Vierailija
6/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku just Telia on paras liittymä ja kuuluu hyvin landellakin. Ja Euroopassa ja Baltiassa sisältyy netin käyttö.

Vierailija
7/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ilmoitus tuli jo pari viikkoa sitten. Syynä muka se ettei ihmiset soittele/käytä tekstareita niin paljon kuin ennen. Pöh sanon minä. Taidan päivitellä liittymäni sellaiseksi, että maksan vain netistä kiinteän maksun ja muista (puhelut/tekstarit) maksan mitä käytän. Jos sieltä sellaisen vaihtoehdon löydän, jota epäilen suuresti.

Rajattomalla netillä ja Whatsappilla puhelut ja viestit ovat ilmaisia. Ainoat tarvittavat puhelut ovat sitten virallisten asioiden hoitamisia, mutta niitä nyt ei paljoa tule.

Vierailija
8/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Telian joku "Yhteys kotiin S", jonka kk-maksu sisältää 10Gt dataa (EU-alueella 5 Gt) ja maksulliset puhelut&tekstarit.

Maksan littymästä peräti 4,90€/kk. Yleensä soitan vain WApp-puheluita ja sitä kautta viestitkin. Data riittää hyvin, kun en puhelimella juurikaan katso videoita yms.

Kotona sitten buustattu Telian taloyhtiönetti, jossa rajaton data. Kokonaishinta vajaa 12€/kk mistä osa siis peritään yhtiövastikkeessa).

Vierailija
9/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Pitikin vaihtaa liittymää.

Vierailija
10/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhana. Valitettavasti Telia on paras liittymä Suomessa, mutta aika kalliilta kuulostaa. Harmittaa vielä sekin, että ovat myyneet äidilleni nettiliittymän puhelimeen vaikka hänellä ei ole sellaista kännykkää jossa nettiä voisi käyttää. Äiti maksanut tästä 30 euroa yli vuoden ajan. 

Millä mittarilla paras? Usean paikan ja puhelinmallin otannalla Telialla huonompi kuuluvuus ("kenttä") kuin Elisalla. Monesti jopa gprs-tason yhteys, ei paljon nettiä käytetä.

Vierailija
11/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Tässä koko kevät on vastattu käytännössä päivittäin "kiitos Ei" Telian avoin kuitu -kauppiaille. Ja arvatkaas mitä: vaikka tässä meidänkään kadunpätkällä (8 taloa) kukaan ei sitä halunnut, tuohon se vedettiin kuitenkin. 2 vkoa joku puolalainen porukka on tuossa pyörinyt liikenteen tukkona. Ja siis ihan Telian nykyisten asiakkaiden piikkiin🤣

Vierailija
12/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Tässä koko kevät on vastattu käytännössä päivittäin "kiitos Ei" Telian avoin kuitu -kauppiaille. Ja arvatkaas mitä: vaikka tässä meidänkään kadunpätkällä (8 taloa) kukaan ei sitä halunnut, tuohon se vedettiin kuitenkin. 2 vkoa joku puolalainen porukka on tuossa pyörinyt liikenteen tukkona. Ja siis ihan Telian nykyisten asiakkaiden piikkiin🤣

Ehkäpä ne vetävät sinne kauemmas niitä kaapeleita. Ja jos olet edes tutustunut niihin papereihin (minä olen) niin jos riittävästi asiakkaita ei tule, eivät ala kaivamaan. Ilmeisesti riittävä määrä on tullut.

Vierailija
13/41 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi ku just Telia on paras liittymä ja kuuluu hyvin landellakin. Ja Euroopassa ja Baltiassa sisältyy netin käyttö.

Telian Some-tiimikö se siellä kirjoittelee?

14/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

TeliaPartio tässä moikka! :) Täällä on hyvää keskustelua, katsotaan jos voisin jollain tapaa avata näitä seikkoja ja antaa vinkkejä jatkoon! :)

Vanhemmat liittymäpaketit tosiaan päivitetään nyt tämän hetken paketteihin, tuodaan ne vastaamaan tämänpäivän tarpeita. Yleisesti ottaen netinkäyttö on mitä suurimmassa määrin se perusjuttu mitä liittymiltä halutaan ja vaaditaan; hidas tai toimimaton netti, hankala tilanne. Netti täytyy siis rullata! :) On myös käyttäjiä, jotka eivät esim. puhelimeen nettiä tarvitsisi, vaan käyttävät puhelinta enimmäkseen soittamiseen tai viestittelyyn, tai käyttöä on yleensäkin vähän niin näihinkin löytyy vaihtoehdot. Tämän päivän paketeista löytyy siis jokaiselle jotakin ja asiakaspalveluun kanattaakin olla yhteydessä, niin yhdessä voidaan katsoa juuri sinun käyttöön se oikea ratkaisu! :)

Katja@TeliaPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
15/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeenomistajana kiitän, että hinnoittelua järkeistetään vastaamaan maailman nykytilaa. Kiitos.

Vierailija
16/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla oli juuri sama juttu, kk-maksu nousi 4,90->6,90. Mielestäni kohtuutonta, kun yleisöpuhelimiakaan ei enää ole. Pankki taas nosti hintoja niiltä, joilla ei ole mobiilipankkia. Liekö näilläkin joku yhteistyösopimus...

Vierailija
17/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittarilla paras? Usean paikan ja puhelinmallin otannalla Telialla huonompi kuuluvuus ("kenttä") kuin Elisalla. Monesti jopa gprs-tason yhteys, ei paljon nettiä käytetä.

Minulla on ollut Telian, Elisan ja Dna:n liittymät ja surkein kuuluvuus noista on ehdottomasti ollut Elisalla.

Vierailija
18/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin prebaid-liittymän ja loppui perusmaksut.

Vuodessa säästän paljon

Vierailija
19/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahden latausliittymä?

Vierailija
20/41 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaPartio kirjoitti:

Moikka kaikille!

TeliaPartio tässä moikka! :) Täällä on hyvää keskustelua, katsotaan jos voisin jollain tapaa avata näitä seikkoja ja antaa vinkkejä jatkoon! :)

Vanhemmat liittymäpaketit tosiaan päivitetään nyt tämän hetken paketteihin, tuodaan ne vastaamaan tämänpäivän tarpeita. Yleisesti ottaen netinkäyttö on mitä suurimmassa määrin se perusjuttu mitä liittymiltä halutaan ja vaaditaan; hidas tai toimimaton netti, hankala tilanne. Netti täytyy siis rullata! :) On myös käyttäjiä, jotka eivät esim. puhelimeen nettiä tarvitsisi, vaan käyttävät puhelinta enimmäkseen soittamiseen tai viestittelyyn, tai käyttöä on yleensäkin vähän niin näihinkin löytyy vaihtoehdot. Tämän päivän paketeista löytyy siis jokaiselle jotakin ja asiakaspalveluun kanattaakin olla yhteydessä, niin yhdessä voidaan katsoa juuri sinun käyttöön se oikea ratkaisu! :)

Katja@TeliaPartio

Noi hymiöt karkoitti varmaan monta asiakasta. :)

Ei ne mua häiritse mutta tiedän että niitäkin on joita häiritsee ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi