Ekat treffit/piknik. Mitä tarjoaisit?
Eli ekat treffit kyseessä ja ajattelin yllättää pienellä piknikillä. Mies tuo kuulemma pikkupullot viiniä, mitä niiden kanssa? Olisko esim. viinirypäleet, ananas tms sopivan pientä vai mitä muuta pientä keksisitte? Ei mitään liian ylitseampuvaa :).
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Viiniä ja viinirypäleitä, mitä ihmettä?!
Eli siis ei, mitä ehdottaisit tilalle?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Suolakeksit ja juusto, jos kumpikaan ei ole vegaani. Tai esim. croissanteja.
Juustoja sekä friteerattuja/grillattuja kanansiipiä, jollain semitulisella siipisoosilla. Jälkkäriksi hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Suolakeksit ja juusto, jos kumpikaan ei ole vegaani. Tai esim. croissanteja.
Itse en tykkää juustoista yhtään ja pelkät suolakeksit on varmaan aika nolo esitys sekin. Hedelmiä meinasin sen takia, koska keli on mikä on niin toisi ehkä vähän raikkautta.
-ap
Itse asiassa viinirypäleitä ei suositella virallisesti nautittavaksi viinin kanssa. Suolakeksit ja jokin juusto, lisäksi viikunahillo? Mansikoita ”jälkkäriksi”. Olisi hyvä olla pieni kylmälaukku koska kaikki menee heti tällä kelillä jotenkin inhottavaksi. Kivennäisvettä ottaisin myös.
Iso pullo kuoharia cooleripussiin tai kylmälaukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Iso pullo kuoharia cooleripussiin tai kylmälaukkuun.
Kyseessä on keskipäivätreffit, joten ihan pienellä alkoholiannoksella mennään. Mies tulee autolla.
Koitan vaikka löytää mansikoita vielä jostain ananaksen seuraksi. Tai vesimelonia
-ap
Jos mä jotain juustoa sit ostaisin niitten suolakeksien kanssa niin mikä olis semmoinen "yleisjuusto"?
-ap
Vierailija kirjoitti:
ai kamala! Jotenkin noin ne tulee varmaan menemään. Ehkä mä en yritä liikaa...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain juustoa sit ostaisin niitten suolakeksien kanssa niin mikä olis semmoinen "yleisjuusto"?
-ap
Hyvä suomalainen arkijuusto 1kg
Eikä maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Piirakkaa
Taidat olla ikein semmoinen hurtin huumorin omaava velikulta 😚
Minut kun mieheni vei ekaa kertaa treffeille, niin oli itse leiponut juustopatonkia ja tehnyt valkosipulivoita. Saalatit oli kylmälaukussa missä oli muitakin herkkuja. Pieni kertakäyttögrilli missä teki lohta ja esikeittänyt mausteperunoita ja viimeisteli ne siinä grillissä. Oli oikeasti parhaat treffit missä olen ollut. Ekaa kertaa minulle tehtiin sillai.
Vierailija kirjoitti:
Minut kun mieheni vei ekaa kertaa treffeille, niin oli itse leiponut juustopatonkia ja tehnyt valkosipulivoita. Saalatit oli kylmälaukussa missä oli muitakin herkkuja. Pieni kertakäyttögrilli missä teki lohta ja esikeittänyt mausteperunoita ja viimeisteli ne siinä grillissä. Oli oikeasti parhaat treffit missä olen ollut. Ekaa kertaa minulle tehtiin sillai.
En tajua. MILLAI sulle tehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hyvä suomalainen arkijuusto 1kg
Eikä maksa paljon.
Kyllähän nyt arkijuustoa pitää olla deiteillä. Sit sanoo etten oikein noista juustoita niin välitä muutenkaan.