Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin työpäiväsi?

Vierailija
30.07.2018 |

Olen vastavalmistunut ja ollut pari kuukautta nykyisessä työpaikassani. Kiirettä ja hankalia tilanteita on ollut aikaisemminkin, mutta tänään oli ensimmäinen oikeasti kamala päivä. Jouduin ensimmäistä kertaa uuteen työtehtävään (työskentelen sairaalassa), kyseiseen hommaan on olemassa ohjeistus jota luin ja jonka mukaan yritin parhaani mukaan toimia. Olin kuitenkin unohtanut (tai en ollut tiennyt/havainnut) joitain asioita, jonka vuoksi koko homma viivästyi ja aiheutui sekaamuksia.

Suurin syy on tottakai minussa ja kotiin tullessa pääsi itku. Taidan tarvita jonkinlaista vertaistukea tai muiden kokemuksia. Millainen oli sinun kamalin työpäiväsi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella masentunut ja itkin valehtelematta koko työpäivän. Tuosta kahden päivän päästä yritinkin sitten itsemurhaa. Sain onneksi hoitosuhteen ja lääkityksen, nykyään en itke ollenkaan.

Vierailija
2/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Varmasti harmittaa, mutta yritä unohtaa. Ihan jokaiselle sattuu ja tapahtuu.

Itse olen pian kuusikymppinen, joten sattunut ja tapahtunut on jo niin paljon, etten edes muista kuin murto-osan. Ihmisen mieli on niin armollinen, että asiat vaan unohtuvat.

Mutta jos nyt jotain kerron vertaistueksi, niin olin nuorena matkaoppaana ja unohdin kerran tarkistaa, että minulle annetut ryhmän junaliput yöjunaan ovat varmasti oikealle päivälle. Loppuunmyydyssä junassa sitten selvisi, että eivät olleet. Loput voit varmaan kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla ehdottomasti kamalin työpäivä oli kun vatsatauti iski kesken työpäivän. Olen ammatiltani lentoemäntä, joten kesken päivän lähteminen on siis mahdotonta. Onneksi lentoa oli enää vajaa tunti jäljellä ja olimme kotiin päin tulossa. Oli silti kamalaa ja sitten vielä lentokentältä kotiin. Tauti oli siis varmaan joku ruokamyrkytys, sillä Egyptistä oltiin tulossa ja keneenkään muuhun ei tarttunut.

Vierailija
4/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi