Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle ja raskaana!

Vierailija
30.07.2018 |

Miten oikeasti te muut jaksatte tällä helteellä jotka, olette raskaana?! Hikipäässä koko ajan yritän selviytyä päivästä..hoitaa kotiaskareet sekä taaperoa. Öistä puhumattakaan kun on niin kuuma eikä iso maha auta asiaa. Oon ihan poikki!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis raskausviikolla 30. Enkä toki ole yksinhuoltaja että, on miehestäkin apua aina silloin kun ei ole töissä.

Vierailija
2/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajoittaa seksi niin että on tiineenä vain talvisin.

Vierailija
4/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en hankkiudu raskaaksi niin että oon kesähelteillä pahimmillaan paksuna. Kondomia voi käyttää loppuvuodesta, niin ei tuu hellevauvoja.

Vierailija
5/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viikolla 38, ja järkyttävän tukalaa on. Ei puhettakaan että voisi ulos mennä, uimaankaan ei voi. Lisäksi vielä vilkas 2-vuotias. Ei ole tosiaan paljon helteistä "nautittu".

Vierailija
6/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 37 menossa. Ilman ilmalämpöpumppua en pärjäis. Taaperon kanssa ulkoillaan vaan heti aamusta, muuten sisällä viileässä. Tänään alkoi supistella kipeesti joten josko tää Ois tulossa lähiaikoina ulos.

Vierailija
7/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sairaslomalle. Supistelee valtavasti kun liikun. Luultavasti helle syynä. Kotihommia nyt teen pakolliset ja nekin pikkuhiljaa.

Vierailija
8/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania älynväläyksiä noi seksin ajoittamiset... ei niitä lapsia ihan niin helposti aina saada, että voisi oikein valita mikä kuukausi on hyvä synnyttää. Toki voi aina yrittää kikkailla.

Vierailija
9/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, kesävauvahan on paras. Ei tarvitse heti pukea ja tumpuloida miljoonaa kerrosta.

Vierailija
10/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa rv 37+. Olo on toodella hehkeä. Turvottaa, hikoiluttaa, mitään ei jaksa. Ja aktiivinen kaksivuotias viihdytettävänä. Helteestä normaalisti nauttisin, mutta nyt ollaan kyllä ilmastointilaitteen kaverina sisällä.

Voisikohan tämä helle nopeuttaa synnytyksen alkamista?

Vierailija
11/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se raskaus on. Raskaus on todella rankkaa ja voi olla jopa hirveää ja terveydelle vaarallista. Etkö tiennyt sitä hankkiutuessasi raskaaksi?

Vierailija
12/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus. Raskaus EI OLE aihe valittaa näistä helteistä!

Vierailija
13/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleminen on Suomessa täysin vapaaehtoista. Ja jos etukäteen tietää olevansa kesällä raskaana niin....

Vierailija
14/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, kesävauvahan on paras. Ei tarvitse heti pukea ja tumpuloida miljoonaa kerrosta.

Joo. Omatkin on syntyneet kumpikin alkukesästä ja se on ollut todella ihanaa vauvan kanssa, että voi kevyillä vaatteilla liikkua. Talvivauvaa sitten pitäisi pukea villapukuun, toppaan yms. Ei kiva. Ja itse koen että loppuraskaudessa on kiva, jos pärjää suht kevyellä vaatetuksella.

Vierailija
15/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin sairaslomalle. Supistelee valtavasti kun liikun. Luultavasti helle syynä. Kotihommia nyt teen pakolliset ja nekin pikkuhiljaa.

Juo enemmän vettä. Tuttu kätilö juuri sanoi, että heille tulee odottajia, joita supistaa. Supistelu helpottaa kun tippa nesteytys pääsee vaikuttamaan.

Vierailija
16/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa selvästi olla paljon ihmisiä liikenteessä, joilla on paha olla, ja sitä pahaa oloa sitten puretaan muihin ihmisiin. Aivan niin kuin raskaus tapahtuisi juuri silloin, kun päättää tulla raskaaksi! Mulla kesti 1,5 vuotta yritystä, ennen kuin esikoinen sai alkunsa.

Vierailija
17/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo enemmän vettä. Tuttu kätilö juuri sanoi, että heille tulee odottajia, joita supistaa. Supistelu helpottaa kun tippa nesteytys pääsee vaikuttamaan.

Jos jättäisi juomatta, saisikohan oikeat supistukset käyntiin? Nyt siis rv 38 jo eikä supistuksen supistusta ole näkynyt. Plääh.

Vierailija
18/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jättäisi juomatta, saisikohan oikeat supistukset käyntiin? Nyt siis rv 38 jo eikä supistuksen supistusta ole näkynyt. Plääh.

Mulla ei ollut muita kuin kevyitä harjoitussupistuksia ennen synnytystä (kummallakin kerralla). Ensimmäinen kipeä supistus tuli vasta, kun synnytys käynnistyi.

Vierailija
19/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut muita kuin kevyitä harjoitussupistuksia ennen synnytystä (kummallakin kerralla). Ensimmäinen kipeä supistus tuli vasta, kun synnytys käynnistyi.

Ei itselläkään ole ollut muuta kuin ihan satunnaisia mahan pinkeytymisiä edellisten kanssa eikä nyt tässäkään.

Vierailija
20/26 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä raskaana oleville, onneksi 2015 ja 2017 kesät oli huonoja, en tiedä miten olisin kestänyt nämä helteet raskaana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä