Bikineihin pikkuhousunsuoja?
Käyttääköhän kukaan muu pikkuhousunsuojaa myös bikineissä? Minä laitan aina suojan kun menen rannalle aurinkoa ottamaan, käytän aina muutenkin pikkuhousunsuojaa. Mulla valuu valkovuotoa lähes koko ajan ja välillä tosi runsaasti joten pakko olla aina suoja pöksyissä.
Kommentit (46)
Käytän pikkuhousunjaa aina muutenkin. Varsinaisesti en ole kiihottunut koko ajan, mutta ajatukset harhailee usein :) limakalvot ovat kyllä muutenkin aina kosteat, esim. esileikkiä ei tarvita vaan voin olla vaikka heti yhdynnässä.
Käytän kyllä ph-suojia esim. töissä ja treeneissä. Kotona rannalla en käytä. Olen kokeillut olla välillä kokonaan ilman, eikä valkovuodon määrässä ole ollut mitään muutosta. Mieluummin suoja kun märät pöksyt.
Minulla ei vuoda mitään, mutta laitan pikkuhousunsuojan koska haluan peittää ns. kamelinvarpaan.
En ole ikinä käyttänyt pikkuhousunsuojia enkä käytä. Siteetkin ovat ällöttävän hautovia, ja että jotkut vielä koko ajan käyttää jotakin suojaa... Outoa. Tiesittekö että on ihan normaalia että tulee valkovuotoa, ei tietenkään niin että on housut märät, mutta vähän. Ei se haise miltään ja alusvaatteet menee pesuun joka päivä, eikä se ole vaarallista.
Kannattaa käydä gynekologilla jos tilanne on se, että joka päivä pitää käyttää ja "haisee". Haju on yleensä merkki tulehduksesta.
Nyt kun on ovulaatio, oli pikkuhousunsuoja bikineissä muuten olis ollu reidetkin märät.