Miten tällaiseen pitäis suhtautua (miehet huutelee aggressiivisesti)
Tällaista käy mulle aina välillä mutta eilen meni jotenkin niin yli että alkoi ahdistaa olla ulkona
Kävelin erään baarin terassin ohi ja siinä oli joku päihtynyt miesporukka. En katsonut edes sinne päin ja kävelin suht kaukaakin ohi kun nämä miehet alkoivat vaatia että tulen sinne ja lopulta alkoi tulla vihaista huutoa että "pitääkö tulla väkisin hakemaan" ja " kyllä tyttöä pian kaduttaa".
Tällaistako täytyy kestää? Ei tunnu hyvältä... voiko tollaisessa tilanteessa tehdä asialle mitään
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista käy mulle aina välillä mutta eilen meni jotenkin niin yli että alkoi ahdistaa olla ulkona
Kävelin erään baarin terassin ohi ja siinä oli joku päihtynyt miesporukka. En katsonut edes sinne päin ja kävelin suht kaukaakin ohi kun nämä miehet alkoivat vaatia että tulen sinne ja lopulta alkoi tulla vihaista huutoa että "pitääkö tulla väkisin hakemaan" ja " kyllä tyttöä pian kaduttaa".
Tällaistako täytyy kestää? Ei tunnu hyvältä... voiko tollaisessa tilanteessa tehdä asialle mitään
"Kyllä tyttöä pian kaduttaa". Jos tunnet tilanteeen uhkaavaksi, voithan sä soittaa hätäkeskukseen ja kertoa, että kysyisen ravintolan terassilla istuu joukko naisia ahdistelevia miehiä. Voi loppua porukalta tarjoilukin kohta, jos ei muuta...
t. Mies
Tuon voisi ottaa jo laittomana uhkauksena. Omiaan aiheuttamaan pelkoa.
Sama missä näkyy nuorisolauma, baarin edustalla tai bussipysäkillä jne. niin aletaan kyyläämään jo kaukaa ja ellei suoraan huudella mitään niin sitten vähintään selän takana supinat käy kun menen ohi. Ilmeisesti olen sitten senverran epänormaalin näköinen ihminen.
Niin, voihan sitä mennä valittamaan myös ravintolan henkilökunnalle.
Enää kukaan ei huutele, olen 53v.
Mutta kyllä vielä noi huutelut.
Joskus kiersin jostain jos tiesin jossain olevan noita miehiä huutelemassa.
Onneksi liikun alueilla missä ei ole terasseja eikä känniläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä huutelusta te oikein puhutte?
Aune, 75 v.
HUUHTELUSTA.
WC:n huuhtelusta, Aune.
Jatka päikkäreitäsi vaan.
Kerran joku ääliö huuteli mulle kanssa sellasella oikeen inhottavalla tavalla. Kun en hälle lämmennyt.
Oli muutenkin ihan p*ska päivä, väsytti ja itketti valmiiksi. Naurattaa näin jälkeenpäin, mutta se oli jotenkin viimenen pisara sille päivälle ja aloin vollottaa siinä sen miehen edessä. Kyyneleet ja räkä vaan lensi :'D
Mutta herrajumala miten vaikeaksi se mies meni! Soperteli miljoonat anteeksipyynnöt ja poistui paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä huutelusta te oikein puhutte?
Aune, 75 v.
HUUHTELUSTA.
WC:n huuhtelusta, Aune.
Jatka päikkäreitäsi vaan.
Aune kiittää ja kuittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tuomittavaa tämä.
Pakko tunnustaa, että on sitä itsekin nuorempana tullut huudeltua. En kyllä tiedä vieläkään mikä siinä sitten oli se varsinainen ajuri. Ihan kuin joku tyttö oikeasti tulisi kyytiin jos keskellä yötä ajamme autolla hänen viereensä ja huutelemme että täältä saa isoa heheh :(
Sittemmin on jo kaduttanut moinen käytös. Mitään pahoja ei koskaan ollut mielessä. Ajattelemattomuutta kai.
No sitä se juuri on, ajattelemattomuutta. Onneksi nykyään sentään puhutaan siitä, millainen käytös on sopivaa ja millainen ei. Kyllä mä ymmärrän, että joku kommentti saattaa tuntua hirveän vitsikkäältä, mutta kun itse on ollut sen kohteena, se ei ole lainkaan vitsikästä.
Ei se pelkästään ajattelemattomuutta ole. Ei kaikki miehet koskaantee tuollaista (pisteet kyllä edelliselle lainatulle siitä, että on tajunnut tehneensä väärin).
Videointi on kyllä erinomainen idea. Olen saanut leikkipuistoa tuhoavat teinit häipymään hirveätä vauhtia sen avulla.
Laita (isot) kuulokkeet korville ja kuuntele jotain musiikkia aina mennessäsi paikan ohi. Tuskin jaksavat huudella mitään kuulokepäiselle ja jos ovat niin tyhmiä, että huutelevat silti, niin et ainakaan kuule sitä itse :)