Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein/kauan täytyy joogata ennenkuin se näkyy vartalosta?

Vierailija
30.07.2018 |

Joogaa paljon harrastavilla on mielestäni usein tosi kauniit vartalot. Minkä verran sitä täytyy harrastaa, että ne vaikutukset alkaa yhtään näkyä kropassa? Ainakin se notkistaa, mutta ilmeisesti myös kiinteyttää? Ymmärrän, että jos on yhtään ylipainoa muutokset eivät juuri näy sen rasvan alla (itsellä muutama tai max 5kg ehkä liikaa) eikä lihakset välttämättä näy ennen laihtumista, mutta auttaako jooga kuitenkin myös laihtumaan? Olen alkanut joogaamaan väh. kerran viikossa ja mietin tässä vain, tuleeko se näkymään myöhemmin vartalostani positiivisesti vai pitäisikö sitä tehdä vähän joka päivä paljon että se oikeasti vaikuttaisi myös ulkonäköön. Olossani (henkisessä ja fyysisessä) ja venyvyydessä toki tunnen suuria muutoksia jo nyt, mikä on se pääasia ja syy miksi ylipäätään joogaan. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt joogannut pari vuotta 2-4 krt/viikko eikä kyllä ulkonäössä ole tapahtunut juurikaan muutoksia jotka voisi laskea joogan ansioksi. Olossa sitäkin enemmän. Olen aika hyvässä kunnossa noin viittäkymppiä lähestyväksi mieheksi mutta nk. joogavartalon saaminen taitaa vaatia aika tiukkaa ruokavaliota treenaamisen llisäksi.

Vierailija
2/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt joogannut pari vuotta 2-4 krt/viikko eikä kyllä ulkonäössä ole tapahtunut juurikaan muutoksia jotka voisi laskea joogan ansioksi. Olossa sitäkin enemmän. Olen aika hyvässä kunnossa noin viittäkymppiä lähestyväksi mieheksi mutta nk. joogavartalon saaminen taitaa vaatia aika tiukkaa ruokavaliota treenaamisen llisäksi.

Olet varmaan aivan oikeassa, ruokavalio on toki se pääasia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai myös joogasta. Itse harrastan yin-joogaa ja se on lähinnä viltin alla nukkumista :D Toki olen notkeampi kuin ennen mutta siihen se jää (harrastankin sitä hartia- ja selkäkipujen estämiseksi, toimistotyöläinen kun olen). 

Voithan sä harrastaa lajia kuin lajia vaikka päivittäin mutta jos meet joka kerta Mäkin kautta kotio niin en usko että tuloksia syntyy ;) 

Vierailija
4/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogalla ei kyllä laihdu.voi kiinteytyä kyllä mutta yksi tunti viikossa ei riitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi