Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällaiseen pitäis suhtautua (miehet huutelee aggressiivisesti)

Vierailija
30.07.2018 |

Tällaista käy mulle aina välillä mutta eilen meni jotenkin niin yli että alkoi ahdistaa olla ulkona

Kävelin erään baarin terassin ohi ja siinä oli joku päihtynyt miesporukka. En katsonut edes sinne päin ja kävelin suht kaukaakin ohi kun nämä miehet alkoivat vaatia että tulen sinne ja lopulta alkoi tulla vihaista huutoa että "pitääkö tulla väkisin hakemaan" ja " kyllä tyttöä pian kaduttaa".

Tällaistako täytyy kestää? Ei tunnu hyvältä... voiko tollaisessa tilanteessa tehdä asialle mitään

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä keskaria ja poistu paikalta. Itse aina teeskentelen, että en kuule noita mussutuksia.

Vierailija
2/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutaman kerran mennyt vaatimaan selitystä asiattomiin huutoihin. Ovat jätkät menneet aika vaikeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä keskaria ja poistu paikalta. Itse aina teeskentelen, että en kuule noita mussutuksia.

Mä tosiaan ignoorasin heidät täysin mutta siinä muut ympärillä olevat ihmiset kiinnitti huuteluun huomiota joka tuntui innostavan entisestään sitä touhua /:

Vierailija
4/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muutaman kerran mennyt vaatimaan selitystä asiattomiin huutoihin. Ovat jätkät menneet aika vaikeiksi.

Oon aika ujo ihminen että en millään pystyisi /: koitan vaan aina kadota paikan päältä

Vierailija
5/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen samoin. Kaikkien pitäis toimia näin. Menevät hiljaiseksi ja valahtavat kalpeiksi. Häirintä ei onnistukaan enää kun uhri ei ole pelokas ja passiivinen.

Vierailija
6/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika ujo ihminen että en millään pystyisi /: koitan vaan aina kadota paikan päältä

En nyt aio yllyttää sua menemään, mutta auttaa, jos miettii valmiiksi, mitä aikoo sanoa. Mä sain tarpeekseni tuosta huutelusta jossain vaiheessa, ja päätin, että seuraavan kerran mulla on sitten vastaus valmiina. Oon saanut aina anteeksipyynnön.

Vierailija
7/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut avaimien kilistelyä?

Vierailija
8/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt aio yllyttää sua menemään, mutta auttaa, jos miettii valmiiksi, mitä aikoo sanoa. Mä sain tarpeekseni tuosta huutelusta jossain vaiheessa, ja päätin, että seuraavan kerran mulla on sitten vastaus valmiina. Oon saanut aina anteeksipyynnön.

Varmaan laskisin pelosta alleni :s oon hyvin ahdistunut kaikissa sosiaalisissa tilanteissa

Vierailija
9/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut avaimien kilistelyä?

Niin kun minkä takia ?

Vierailija
10/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla ukkomiehiä ja ehkä vielä Lapista kotoisin, siellä osataan tuo (vieraille) naisille lepertely.

Vierailija
11/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin nuoret tytöt terassilta huutelevat "Hyi v*tt* mikä läski". Kävelen vain ohi enkä välitä, tee sinäkin samoin, ei kai nyt huutelu niin syvälle sieluun voi mennä?

Vierailija
12/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein tuon kerran, kun sain niin kerta kaikkiaan terpeekseni. Menin ja seisomaan siihen heidän eteensä ja sanoin että sanokaa nyt, silmästä silmää uudelleen mitä asiaa.

Haudan hiljaisuus. Kukaan ei inahtanutkaan.

Vierailija
13/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista käy mulle aina välillä mutta eilen meni jotenkin niin yli että alkoi ahdistaa olla ulkona

Kävelin erään baarin terassin ohi ja siinä oli joku päihtynyt miesporukka. En katsonut edes sinne päin ja kävelin suht kaukaakin ohi kun nämä miehet alkoivat vaatia että tulen sinne ja lopulta alkoi tulla vihaista huutoa että "pitääkö tulla väkisin hakemaan" ja " kyllä tyttöä pian kaduttaa".

Tällaistako täytyy kestää? Ei tunnu hyvältä... voiko tollaisessa tilanteessa tehdä asialle mitään

"Kyllä tyttöä pian kaduttaa". Jos tunnet tilanteeen uhkaavaksi, voithan sä soittaa hätäkeskukseen ja kertoa, että kysyisen ravintolan terassilla istuu joukko naisia ahdistelevia miehiä. Voi loppua porukalta tarjoilukin kohta, jos ei muuta...

t. Mies

Vierailija
14/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laskisin pelosta alleni :s oon hyvin ahdistunut kaikissa sosiaalisissa tilanteissa

Ymmärrän. Mutta mun kokemukseni mukaan suurin osa ihmisistä on loppujen lopuksi ihan mukavia. Noissakin huutelutilanteissa on keskimäärin niin, että joku saa jonkun typerän päähänpiston, ja joukossa tyhmyys yleensä tiivistyy. Olen melko varma siitä, että keskimääräinen huutelija ei lainkaan käsitä, että tuollainen kommentointi voi tuntua ahdistavalta ja pelottavalta. Jos vaikka palaisi takaisin ja sanoisi, että huutelu tuntuu tosi pahalta, todennäköisesti saisit anteeksipyynnön. Toki kusipäitäkin on olemassa, mutta kuten sanoin, mun kokemukseni mukaan enemmistö ihmisistä on loppujen lopuksi ihan mukavia.

Vierailija
15/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tosiaan ignoorasin heidät täysin mutta siinä muut ympärillä olevat ihmiset kiinnitti huuteluun huomiota joka tuntui innostavan entisestään sitä touhua /:

Seuraavaksi  kuvaat huutelun, zoomaat siihen kovaäänisimpään ja sanot että laitat filkan nettiin.

Vierailija
16/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuomittavaa tämä. 

Pakko tunnustaa, että on sitä itsekin nuorempana tullut huudeltua. En kyllä tiedä vieläkään mikä siinä sitten oli se varsinainen ajuri. Ihan kuin joku tyttö oikeasti tulisi kyytiin jos keskellä yötä ajamme autolla hänen viereensä ja huutelemme että täältä saa isoa heheh :(       

Sittemmin on jo kaduttanut moinen käytös. Mitään pahoja ei koskaan ollut mielessä. Ajattelemattomuutta kai. 

Vierailija
17/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset porukat yltyy vielä aggressiivisempaan suunsoittoon eikä suinkaan anteeksipyyntöihin jos sinne lähtee haastamaan mitä tuli huudettua, häpeäntunne vie raivoon ja puolustuskannalle, uuteen hyökkäykseen.

Itse kävelisin ohi, en kiinnittäisi huomiota ja unohtaisin. Toisille olet vain perse, toisille ainutlaatuinen yksilö, joten valitse seurasi ja sotasi.

Vierailija
18/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huutelusta te oikein puhutte?

Aune, 75 v.

Vierailija
19/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tuollainen huutelu on inhottavaa.

Itse olen jo todella aikuinen muija ja viimeksi joku 70-vuotias papparainen yritti jutella. Siis sellaista vihjailevaa jutustelua. Siis todella alentavaa.

Samat papparaiset tuijottelevat kaupoissa.

Mikä teitä miehiä vaivaa?

En kyllä tietäisi mitä tekisin jos olisin nuori ja nätti ja tuo olisi jokapäiväistä.

Vierailija
20/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tuomittavaa tämä. 

Pakko tunnustaa, että on sitä itsekin nuorempana tullut huudeltua. En kyllä tiedä vieläkään mikä siinä sitten oli se varsinainen ajuri. Ihan kuin joku tyttö oikeasti tulisi kyytiin jos keskellä yötä ajamme autolla hänen viereensä ja huutelemme että täältä saa isoa heheh :(       

Sittemmin on jo kaduttanut moinen käytös. Mitään pahoja ei koskaan ollut mielessä. Ajattelemattomuutta kai. 

No sitä se juuri on, ajattelemattomuutta. Onneksi nykyään sentään puhutaan siitä, millainen käytös on sopivaa ja millainen ei. Kyllä mä ymmärrän, että joku kommentti saattaa tuntua hirveän vitsikkäältä, mutta kun itse on ollut sen kohteena, se ei ole lainkaan vitsikästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan