Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla jotain kättä pidempää saapusalla kun pidät ovia auki kotona

Vierailija
30.07.2018 |

olen alasti ja pihapiirissä hiippailee outoa sakkia. Naapurilta on viety kesäkukatkin keskellä kirkasta päivää.
Mulla 100db hälytin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pidettiin yhtenä yönä ovi auki yön. Mä tulin silloin koiran kanssa alakertaan nukkumaan.

Vierailija
2/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Asun Helsingissä alueella, jossa pihaani ja portilleni näkee esim. kahdesta kerrostalosta ja ohi kulkevalta kävelytieltä suoraan. Vähääkään kiinnijäämsiestä välittävä rosvo ei viitsi sinne tulla ryöstelemään, kun kiinnijäämisen todennäköisyys olisi äärimmäisen suuri.

Nukun jopa yöt nyt kuumalla makuuhuoneen ovi auki pihaan. Mulla on kyllä koira, joka varmasti haukulla varoittaisi jos joku alkaisi mun porttia avata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatteet päälle ja mene ulos kysymään millä asialla siellä ollaan. Daaa...

Vierailija
4/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ovia auki, ikinä.

Tiedän kyllä mistä laatikosta löytyy talon isoin ja terävin veitsi, sillä pistää paksunkin nahkatakin läpi sisuskalut uuteen uskoon.

Vierailija
5/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila, rautaharja, itsetehty sumute ok.

Vierailija
6/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kirves ja nunchakut. Sekä kolme pulloa hiuslakkaa.

Vierailija
7/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 50-kiloinen koira, jolla on kantava haukku. Ja pesäpallomailoja

Vierailija
8/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
9/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen paristoköyttöinen kärpäsmaila hyvä kans. Räppää kivasti.

Vierailija
10/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapusalla :D Olisiko parempi sanoa, että käden ulottuvilla / käsillä?

Vierailija
11/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapusalla :D Olisiko parempi sanoa, että käden ulottuvilla / käsillä?

olin 4v Kainuussa kesälomalla, murre tarttui :) ja muutenkin jo 20v sieltä kotoisin olevan miehen kanssa, tarttuu

Vierailija
12/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa saapusalla? Saatavilla? Onko se jotain murretta?

Vierailija
13/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtikoiria, joka on opetettu päästämään rosmot sisään, mutta ei päästämään niitä ulos. Testattu kerran käytännössä huoltomiehillä, jotka eivät varoitteluista huolimatta uskoneet, että asuntoon tullessa kannattaa ilmoittaa ensin meille tai joutuu odottelemaan kunnes tullaan kotiin. Ulkona ei ole mitään kähveltämisen arvoista, jos joku jotain vie niin vieköön.

Vierailija
14/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa hellepsykoosista kärsivän vastaansa, niin tervetuloa vaan omalla vastuulla luvatta kotiini.

Vierailija
15/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Asun Helsingissä alueella, jossa pihaani ja portilleni näkee esim. kahdesta kerrostalosta ja ohi kulkevalta kävelytieltä suoraan. Vähääkään kiinnijäämsiestä välittävä rosvo ei viitsi sinne tulla ryöstelemään, kun kiinnijäämisen todennäköisyys olisi äärimmäisen suuri.

Nukun jopa yöt nyt kuumalla makuuhuoneen ovi auki pihaan. Mulla on kyllä koira, joka varmasti haukulla varoittaisi jos joku alkaisi mun porttia avata.

Niinhän voisi luulla ,mutta aika härskiä on porukka nyjyää.Meillä näkee 6 eri taloa meille suoraa ja meille tullaan naapurin pihan läpi portista...Ja on liiketunnistin valot .Niin vain sielä yksi yö joku hiippaili.Ja sama heppu toisenkin kerran.No nyt on lukittu portti niin ei ole käynyt...Koirat olisi kyllä jos tuo sisälle olisi yrityänyt....Lähti karkuun kun laitoin valot.

Vierailija
16/16 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka ihmettelin saapusalla-sanaa, asun itse Kainuussa. En ole koskaan moista sanaa kuullut.