Pystyisitko seurustella hellehullun kanssa?
Kommentit (19)
Mä en pysty seurustelemaan säästä vinkujan kanssa.
Hellehullua voisi harkita, mutta ei ihmistä joka "pystyy seurustella".
Koko ajan pitäs olla rannalla itteensä kärventämässä, aurinkorasvaa levittämässä, ihailla palanutta (ruskettunutta) ihoa. Ei...
Kyllä, mutten pystyisi seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa joka taivuttaa verbit noin pieleen. Ilmeisesti on jäänyt ap:lta koulukin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Mistä tämä on ntkyään pesiytynyt suomen kieleen?
Jos tämä hellehullu tykkää ruskenttua niin en. Epäterveellistä ja älytöntä touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Mistä tämä on ntkyään pesiytynyt suomen kieleen?
Haisetko silliltä näillä helteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisetko silliltä näillä helteillä?
En, miksi ihmeessä haisisin?
En pystyisi seurustelemaan hullun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pitäs olla rannalla itteensä kärventämässä, aurinkorasvaa levittämässä, ihailla palanutta (ruskettunutta) ihoa. Ei...
Mitähän potaskaa tämä nyt taas oli? Minä pidän helteistä, mutta en rannalla makoilusta. Aurinkorasvaa käytän erittäin vähän ja iho on nyt mitä on.
Mieluummin kuin ihmisen kanssa, joka sanoo "pystyä seurustella".
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuin ihmisen kanssa, joka sanoo "pystyä seurustella".
Mä seukkaisin pysuykäkä seukakaka.
En pysty seurustella kenenkään kanssa. Seurustelemaan saattaisin pystyä. Terveisin kielinatsi.
En! Edesmennyt miehenikin vihasi kesiä, samoin nykyinen miehenikin! Ei toimisi parisuhde helleihmisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
No minä en pystyisi seurustelemaan kenenkään kanssa, jonka mielestä seurustelusuhteessa kuuluu olla tuolla lailla paita ja peppu. Hellehullu kelpaa, kunhan ei painosta minua osallistumaan rantaharrastuksiinsa. Minä voin sen aikaa vaikka kierrellä jossain viileässä museossa. Ihosyöpäriskistä olisin hieman huolissani, mutta en saarnaisi aiheesta.
Ei hellehullussa mitään vikaa ois, mutta joku rantahullu ois nono koska en ole ikinä jaksanut maata rannalla.
Totta kai! Tämä keli on parasta ikinä.😎🌞🌻🍦
En , inhoan tätä säätä. +25 on minun maksimilämpotilani jossa viihdyn.