Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastukseni myönsi olevansa ihastunut minuun

Vierailija
30.07.2018 |

Voi helvetin helvetti. Olen varattu, joten pakko pysyä asialinjalla hänen kanssaan js vähentää tapaamisia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tollasia ongelmia ja ihastukseni ovat aina yksipuolisia.

Edellinenkin ihastukseni ihastui muhun ja siinä kävi rumasti. Onneksi pääsin siitä eroon.

Ap

Vierailija
22/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla vähän samantapainen tilanne paitsi että itse jo teoriassa erosin kumppanistani vaikka ollaankin vielä ystäviä ja tekemisissä paljon. Ex ei tiedä, että olen ehtinyt ihastua jo uuteen mieheen joka on varattu. :( Hänelläkin kuitenkin suhde vetelemässä viimeisiään myös, tai sellaisen kuvan olen vahvasti saanut... En tiennyt, että hänellä on tyttöystävä (kaukosuhde) vaan mies kertoi tämän vasta kun päädyimme pussailemaan. Jäi vähän paha mieli, kun en haluaisi varattuun sekaantua ja olin ehtinyt jo oikeasti ihastua. Nyt pitäisi sitten ilmeisesti vain jotenkin karistaa nämä tunteet pois, ainakin siihen asti jos mies oikeasti eroaa... Hän sanoi myös että aikoo kertoa pussailusta rehellisesti naiselleen (vai pitäisikö sanoa tulevalle exälleen?!?! vai oliko se kenties kusetusta), eikä halunnut mennä pidemmälle koska olisi muuten joutunut senkin kertomaan. Itse olen vielä aika sekaisin omasta erosta, ja ehkä juuri siksi näin nopeasti ihastuinkin uuteen. Oma ex ilmeisesti haluaisi olla vielä kanssani eikä hänellä varmastikaan ole uusia ihastuksia (ainakaan vielä) mutta jännittää miten tässä nyt käy. Onnistuuko ystävyys, oliko ero suuri virhe, olenko nyt mennyt vahingossa pilaamaan toistenkin suhteen tai ainakin moraalisesti kyseenalaisessa tilanteessa...

Miksi näiden asioiden täytyykin olla näin monimutkaisia ja vaikeita. :( Miten lopettaa olemasta ihastunut väärään/kiellettyyn ihmiseen, jos häntä joutuu pakostikin tapaamaan? Mistä tietää onko ihastunut ihmiseen ihmisenä vai nimenomaan siihen faktaan, että se on kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää uus versio siitä "ollaan vaan kavereita" ihastukseni kanssa ketjusta, vaikka pusutellaan, halaillaan ja hiplaillaan samalla kun puoliso on tietämätön?

Taitaa olla kun noin nätisti vaan ohitti kommentin, vastaten kuitenkin kaikkiin muihin. 😂

Vierailija
24/24 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää uus versio siitä "ollaan vaan kavereita" ihastukseni kanssa ketjusta, vaikka pusutellaan, halaillaan ja hiplaillaan samalla kun puoliso on tietämätön?

Taitaa olla kun noin nätisti vaan ohitti kommentin, vastaten kuitenkin kaikkiin muihin. 😂

Onko sillä väliä vaikka olis?