Ihastukseni myönsi olevansa ihastunut minuun
Voi helvetin helvetti. Olen varattu, joten pakko pysyä asialinjalla hänen kanssaan js vähentää tapaamisia.
Kommentit (24)
Vaihda se nyxä tähän toiseen jos kerta itse olet ihastunut. Niin itse tein.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vertaistukea. Joudun vaan kyseistä henkilöä väkisinkin näkemään aina silloin tällöin, tällä hetkellä tosin ollaan nähty enemmänkin.
Mä tutustuin ihastukseeni työpaikallani, ja siellä tulee nähtyä häntä. Muutama kerta nähty työajan ulkopuolella. Yritetään nyt kuitenkin nähdä toisemme vain kavereina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se onkin vain ohimenevä se ihastus? Mistä sen tietää kannattaako uskaltautua vaihtamaan jos vanhakin suhde on ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
No en tahdo monen vuoden hyvää suhdetta rikkoa jonkun takia, jonka olen tuntenut ehkä kuukauden. Yritän nyt vain nähdä tämän ihastukseni kaverina ja ihastukseni yrittää samaa.
Ap
GO FOR IT GIRL YOU ONLY LIVE TWICE
Onks tää uus versio siitä "ollaan vaan kavereita" ihastukseni kanssa ketjusta, vaikka pusutellaan, halaillaan ja hiplaillaan samalla kun puoliso on tietämätön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se onkin vain ohimenevä se ihastus? Mistä sen tietää kannattaako uskaltautua vaihtamaan jos vanhakin suhde on ihan ok?
Juurikin näin. Hiljattain muutin nyxäni kanssa yhteen, joten ehkä vain oireilen elämän muutosta.
Ap
Kysy nykyiseltä sopisiko, jos sinulla olisi kaksi? Polyamoria on nykyään muotia.
OOOOOOOOOOOO WE HALFWAY THEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE
Vierailija kirjoitti:
Kysy nykyiseltä sopisiko, jos sinulla olisi kaksi? Polyamoria on nykyään muotia.
Joo ei. Se on joko tai ja valitsen nykyisen kumppanini.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Melaa mekkoon vaan..
Joo ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "ihan ok" kertoi kaiken. Mulla oli ihan sama juttu. Uskalsin heittäytyä, nyt on koko ajan perhosia vatsassa ja meidän seksi on taivaallista. Never feel this way before.
Ihan ok-suhde on loppupeleissä ajan haaskausta, teiltä kummaltakin.
Onneksi ei ole tollasia ongelmia ja ihastukseni ovat aina yksipuolisia.
Joko se menee ohi tai ei mene... itse ihastuin työtoveriini puolitoistavuotta sitten - olin ja olen edelleen varattu. Hän muutti toiselle paikkakunnalle yli vuosi sitten, mutten vieläkään saa häntä mielestäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "ihan ok" kertoi kaiken. Mulla oli ihan sama juttu. Uskalsin heittäytyä, nyt on koko ajan perhosia vatsassa ja meidän seksi on taivaallista. Never feel this way before.
Ihan ok-suhde on loppupeleissä ajan haaskausta, teiltä kummaltakin.
Tiedän silti nyt jo joitakin asioita, jotka ihastuksessani alkaisivat pidemmän päälle ärsyttää. Järjellä ajateltuna ei kannattaisi lähteä vaihtamaan. Nykyisen omituisuuksiin olen jo ehtinyt sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok-suhde on loppupeleissä ajan haaskausta, teiltä kummaltakin.Tiedän silti nyt jo joitakin asioita, jotka ihastuksessani alkaisivat pidemmän päälle ärsyttää. Järjellä ajateltuna ei kannattaisi lähteä vaihtamaan. Nykyisen omituisuuksiin olen jo ehtinyt sopeutua.
Mä taas en tiedä, kun en vielä ihastustani kunnolla tunne. Mutta nykyisessä suhteessani seksi on todella hyvää ja hellyyttä on paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
GO FOR IT GIRL YOU ONLY LIVE TWICE
naurahdin ääneen
Täällä vertaistukea. Joudun vaan kyseistä henkilöä väkisinkin näkemään aina silloin tällöin, tällä hetkellä tosin ollaan nähty enemmänkin.