Ensi viikolla viilenee, mitä pidät?
Kommentit (38)
Mun mielestä joku pari viileää päivää kelpaisi että asunnot viilenee, mutta sen jälkeen helteet takaisin taas.
Hiukan harmittaa mutta kaiken kivan täytyy joskus loppua.
Onneksi ei kauas jäädä hellerajasta silloinkaan.
Milloinkas säätiedotukset ovat tietäneet edes huomista säätä oikein :))))
Tämä helle jatkuu koko elokuun !!
✓itut viilene.
30 mittarissa ja pysyy. 😎
Jos teidän mielestä kesän täytyy olla kesä, niin miksi syksy ei voi olla syksy yms. Muuttakaa vaikka Californiaan tai Vegasiin, siellä tämä +30 on talvikeli. Ja kyllä, sielläkin valittavat että on liian kuumaa kesällä.
Kunhan ei viilene liikaa. Kiva myös seurata, montako tuntia viilenemisen jälkeen alkaa tällä palstalla parku.
- Voi siis v. tätä v:n Suomee kun ei tänäkään vuonna yhtään lämmintä päivää ni mä kyllä v. muutan johonkin mis ei oo koko ajan näin v:n kylmä!!!!!
Viileämmät säät on tosi odotettuja jo, mutta samalla haikeaa, että kesä pian loppuu ja koulut sekä työt taas alkaa.
Olen ihan tyytyväinen, jos vaikka saisi nukuttuakin.
Ei näille leveysasteille kuulu tälläiset kelit
Joo kyllä tää helvetti riittää jo.
Vierailija kirjoitti:
Viileämmät säät on tosi odotettuja jo, mutta samalla haikeaa, että kesä pian loppuu ja koulut sekä työt taas alkaa.
Niinpä. Ensi viikolla alkaa lapsilla jo koulu, mulla on vielä ensi viikko lomaa.
Kesä on ollut ihana, alkoi toukokuussa jo ja jatkuu vielä kuukauden.
Odotan innolla vaikka tähän helteeseen alkaakin jo tottua
Ihanaa! Tuntuu kuin elämä alkaisi uudestaan, kun viilenee. Niin se aina menee, nyt nautinto on vielä suurempi näiden kauhuhelteiden jälkeen. Iloitsen myös siitä että sairaan läheiseni elämä helpottuu, hänellä on ollut todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän mielestä kesän täytyy olla kesä, niin miksi syksy ei voi olla syksy yms. Muuttakaa vaikka Californiaan tai Vegasiin, siellä tämä +30 on talvikeli. Ja kyllä, sielläkin valittavat että on liian kuumaa kesällä.
Nimenomaan kuuluukin olla, mutta elokuu ei ole vielä syksyä. Kyllä se kylmä sieltä ehtii tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei näille leveysasteille kuulu tälläiset kelit
Et sitten koulussa oppinut mitä tarkoittaa mannerilmasto...
Tosi kiva! Mun mielestä optimikelit kesällä olis suunnilleen +23 ja puolipilvistä. Just sopivan lämmin, ei liian kuuma. Pystyisi mukavasti urheilemaan kaikkia ulkolajeja.
Oh kun toi kamala helle loppuu, mä olen maailman onnellisin! Ja en valita, kun on märkä tai kylmä - en ole koskaan valittanut. Rakastan syksyä ja talvea. Koko elämä seisoo sen helteen takia. Kohta pääsee taas touhumaan kivoja juttuja, koska saa hengittää! Miten nää helteistä nauttijat tykkää siitä, että ei ole raitista ilmaa, jota vetää syvälle keuhkoihin. Haaveilen siitä tunteesta!!!
Ei haittaa, olen sopivasti lähdössä lämpimään.