Ne on lomat sitten lusittu
Kommentit (10)
Onko edes työpaikallasi ilmastointi joka toimii?
Ymmärän työttömiä, kyllähän tähän oleiluun voisi tottua.
Töihin pitää mennä keskiviikkona. Onneksi alkaa kevyesti, kolme päivää. Eipä hirveesti huvittaisi, mietin jo, että mikä paikka olisi kipeänä, jos hakis saikkua, 3-4 viikkoa olen aina saanut helposti. En muista, mikä on tilanne, montako viikkoa kannattaa ottaa, että saa vielä täyden palkan. Ensi vuonna eläkkeelle, alkuvuodesta alkaa saikutus, ehtii pitää kaikki palkalliset saikut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua sitten ole pitkästyttänyt lomalla? Minä ainakin olisin mieluummin töissä, kun vaan ilmastoinnit pelaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Töihin pitää mennä keskiviikkona. Onneksi alkaa kevyesti, kolme päivää. Eipä hirveesti huvittaisi, mietin jo, että mikä paikka olisi kipeänä, jos hakis saikkua, 3-4 viikkoa olen aina saanut helposti. En muista, mikä on tilanne, montako viikkoa kannattaa ottaa, että saa vielä täyden palkan. Ensi vuonna eläkkeelle, alkuvuodesta alkaa saikutus, ehtii pitää kaikki palkalliset saikut.
Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua sitten ole pitkästyttänyt lomalla? Minä ainakin olisin mieluummin töissä, kun vaan ilmastoinnit pelaisivat.
Minkälainen ihminen on mielummin töissä kuin lomalla?? Mitä oikein teet työksesi?
Itse en tekisi töitä koskaan ikinä jos se vain taloudellisesti olisi mahdollista..
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua enää ikinä työttömäksi ja on mahtava tunne kun saa kuukauden lorvia ja silti on työpaikka mihin palata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa työnantajasi on tehnyt, kun on sinut saanut vaivoikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen on mielummin töissä kuin lomalla?? Mitä oikein teet työksesi?
Itse en tekisi töitä koskaan ikinä jos se vain taloudellisesti olisi mahdollista..
En voi sille mitään, mutta aikani käy aina lomalla pitkäksi, miehen kanssa vaan elellään.
Mulla vielä tämä viikko töitä ja sitten viimeinen kesälomaviikko..