Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset eivät osaa asiakaspalvelua tilanteessa jossa henkilökemiat eivät kohtaa.

Vierailija
30.07.2018 |

Asiakaspalvelija on vain työntekijä eikä viihdyttämässä itseään. Jos asiakas ja työntekijä ovat hyvin erilaisia persoonia, ei kassan takana oleva nirppanokka saa nyrpistellä nenäänsä. Hän edustaa firmaa, eikä asiakas kohtaa häntä henkilökohtaisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla tästäkin saa kaikkia koskevan yleistyksen?

Ja pakko sanoa, että sama koskee myös toisinpäin, eli jos ei kemiat kohtaa, myöskään sillä toisella puolella olevan nirppanokan ei tarvitse nyrpistellä nenäänsä, hän ei ole ketään kohtaamassa henkilökohtaisesti, vain maksajan roolissa. Siis jotenkin vain tuosta aloituksesta paistaa se, että itsekin tuota kemioiden kohtaamista toit esiin.

Vierailija
2/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ammattitaidosta. Nuorilla se on heikompaa, ja he menevät myös helpommin jäihin näissä tilanteissa. Yleistämiselle ei kuitenkaan ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset sitä ja tätä. Ap. sentään on maailmaa nähnyt.

Vierailija
4/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on todennäköisesti asiakkaassa. Lähes kaikki asiakaspalvelijat ovat olleet asiallisia ja tai lämpimiä minulle.

M40

Vierailija
5/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ammattitaidosta. Nuorilla se on heikompaa, ja he menevät myös helpommin jäihin näissä tilanteissa. Yleistämiselle ei kuitenkaan ole tarvetta.

Tämä on totta. Ja muutenkin, ei se ihminen muutu miksikään koneen jatkeeksi töihin mennessään, vaan pysyy ihan sinä omana persoonanaan. Ja toisille vain menee asiat helpommin tunteisiin, kokemushan tuossa auttaa paljonkin, että osaa suhtautua neutraalisti, mutta ei välttämättä sataprosenttisesti koskaan.