Joko olet bongannut elokuu-lomahullun?
Joko on palstalla tai IRL näkynyt hulluja, jotka saarnaavat elokuun paremmuudesta kesälomakuukautena? Mitä uusia väitteitä on tälle vuodelle keksitty vai jatkuuko valitus koulujen vääristä kesäloma-ajoista?
Kommentit (7)
Euroopassa elokuu on yleisin lomakuukausi. Itselläni on elokuu lomaa.
Mikä se semmoinen on? Minulla on juuri nyt ensimmäinen lomajaksoni ja toinen on elo-syyskuun vaihteessa, mutta en koe olevani mitenkään elokuu-lomahullu. Tykkäsin vaan ottaa lomani näihin kohtiin.
Elokuu on paras lomakuukausi juuri siksi, että koulut eivät enää ole lomilla. Monen asian tekeminen on paljon halvempaa ja rauhallisempaa. Toivottavasti siis koulujen loma-aikoja ei muuteta, jotta meille lapsettomille jää tämä mahdollisuus parhaaseen loma-aikaan jatkossakin, heinäkuun lomia kun ei meille kuitenkaan anneta.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla nämä hullut perustelee eurooppalaisten lomailulla sitä että Suomessakin pitäisi toimia samoin?
Otin yhden viikon lomaa elokuuksi, juuri ensimmäisen lukukausiviikon jälkeiseksi viikoksi. Penskat ja vanhemmat suurimmalta osin lähtevät kouluihin ja töihin, ja mä saan köllötellä hetken, ah mikä ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla nämä hullut perustelee eurooppalaisten lomailulla sitä että Suomessakin pitäisi toimia samoin?
Aivan. Heinäkuu on tilastollisesti lämpimin kuukausi ja sitä paitsi Euroopan lomakohteet ovat kalliimpia ja ruuhkaisempia elokuussa, kun kaikki muut lomailevat.
Minä olen sellanen.
Oisin kyllä pitänyt heinäkuussa jos oisin saanut..