Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex soitti itkupuhelun, hänellä ei ole kohta asuntoa

Vierailija
29.07.2018 |

Pitäisikö minun ottaa hänet minun luokseni asumaan? Ero oli oikea ratkaisu ja vaikea päästä eteenpäin jos hän tulee asumaan taas kanssani. Toisaalta haluan kyllä auttaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jotenkin kamala olo tuosta puhelusta. Ex oli todella poissa tolaltaan ja itkuinen puhelimessa. Koen lähes huonoa omaatuntia siitä, että minulla on mennyt suht ok ja olen tapaillut yhtä kivaa uutta miestä...

ap

Ilman muuta sun tarvii auttaa. Adoptoi se.

Vierailija
22/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä haluaa luoksesi asumaan koska sinulla on uusi mies kuvioissa. Ei hyväksy sitä ja tässä on tapa se suhde tuhota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänelle ei ole kohta asuntoa? Kun olette eronneet niin vastuu toisesta loppuu siihen. En ottaisi edes väliaikaisesti.

Koska on luvannut vuokrata oman vuokrakämppänsä kaveripariskunnalle. Ja jää sitten itse kodittomaksi. Ei kehtaa sanoa koska on jo luvannut että pariskunta saa tulla. Absurdia, tiedän. Ja olen yrittänyt puhua järkeä sille.

ap

Jotkut ihmiset hankkivat itselleen vaikeuksia, ja sitten valittavat kun on vaikeeta.

Tämä kuulostaa juuri siltä.

Miten joku voi olla niin tyhmä, että vuokraa kotinsa ja jää itse tyhjän päälle?

Todnäk sillä on rahat loppu.

Vierailija
24/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten alkoholisoituu, et voi heittää ulos. Sitten syöpä, et tietenkään voi heittää ulos.

T. Kusessa olen

Vierailija
25/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunta nyt vaan saa etsiä kämän itselleen

Vierailija
26/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänelle ei ole kohta asuntoa? Kun olette eronneet niin vastuu toisesta loppuu siihen. En ottaisi edes väliaikaisesti.

Koska on luvannut vuokrata oman vuokrakämppänsä kaveripariskunnalle. Ja jää sitten itse kodittomaksi. Ei kehtaa sanoa koska on jo luvannut että pariskunta saa tulla. Absurdia, tiedän. Ja olen yrittänyt puhua järkeä sille.

ap

Jotkut ihmiset hankkivat itselleen vaikeuksia, ja sitten valittavat kun on vaikeeta.

Tämä kuulostaa juuri siltä.

Miten joku voi olla niin tyhmä, että vuokraa kotinsa ja jää itse tyhjän päälle?

Todnäk sillä on rahat loppu.

Eikä vaan tuntee eksänsä, on järjestänyt itsensä asunnottomaksi ja tietää että eksä ottaa sohvalle.

On kuullut että oot tapaillut jotain, ja tämä on kätevä tapa tuhota se suhde, ja luikerrella takaisin sun sänkyyn.

Älä ole tyhmä.

Vierailija
27/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa, kun itse vieläpä kutsuit kyläilemään. Mukavia pelihetkiä sinne!

Vierailija
28/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jotenkin kamala olo tuosta puhelusta. Ex oli todella poissa tolaltaan ja itkuinen puhelimessa. Koen lähes huonoa omaatuntia siitä, että minulla on mennyt suht ok ja olen tapaillut yhtä kivaa uutta miestä...

ap

Ex siis saavutti tavoitteensa.

Hänhän manipuloi sinua ihan kybällä, ja sinä reagoit ja toimit juuri niin kuin hän haluaa 😖

Avaa silmäsi ja jatka elämääsi. Ilman sitä eksää.

Vierailija
29/40 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota Elisaa takaisin! Pysy kovana!

Vierailija
30/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, mitä se uusi mies tykkää kun ex ilmestyy uudelleen kuvioihin?

Vai onko tarkoituskin alkaa lämmitellä vanhaa? Voi tyhmyyden ja naiiviuden määrää!

Onnea matkaan!

Vierailija
31/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taas tapahtuu jänniä.

Vierailija
32/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Miten tähän on tartuttu näin helposti?

Vierailija
33/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap, jos ex ei enää muuta pois luotasi? Oikeuden kautta jopa vuoden voi häätö kestää tai sitten käy niin, että dinä joudut läkhteen. Kyllä teet virheen. Mikä asumissuunnitelma tällä exällä oli, kun lupasi oman asuntonsa kavereille?

Nykyiselle miesystävällesi voit varmaan sanoa heipat. Tuskin hyväksyy toimiasi.

Vierailija
34/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvät manipuloijan tunnusmerkit.

Vierailija
35/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, oot sellainen kuningatar-mehiläinen jonka ympärillä kuhnurit pörrää. Osaatko laittaa rajoja, et taida, jotkut on sellaisia. Mutta tuon puhelun aiheuttama olotila menee ohi muutamassa tunnissa ja toivottavasti ex löytää jonkun toisen lypsettävän, sinähän olet tällä hetkellä varattu.

Vierailija
36/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä.  Voihan se asua siellä asunnossa niiden kavereidensa kanssa.

Pelastusarmeijan yömajassa saa nukkua kodittomat, mutta siellä tuskin tarvotaan seksiä kuten ehkä luonasi.

Vierailija
37/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, yhtä tyhmiä molemmat. Jos ap itse ehdotti niin siitäpä vaan yhteiseloa jatkamaan. 

Eikä sitten yhtään valitusta palstalle, kiitos.

Vierailija
38/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5 Miten tähän on tartuttu näin helposti?

Koska tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. 

Vierailija
39/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi vuokraa oman vuokra-asuntonsa ja ihan vuokranantajan luvalla? eteenpäin ja itkee kun huomaakin olevansa asunnoton.

Typeryyden top kymppiin!

Vierailija
40/40 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kyllä ihan selvä provo mutta kusessa olet jokatapauksessa.