Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas pyöräkellarista varastettu pyörä, voiko mitään tehdä :(((
30.04.2006 |
Jo toinen kerta. Taloyhtiön lukollinen pyöräkellari ja pyörä on ollut myös lukittuna. Missä sitä pyörää voi enää säilyttää? Epäilen, että avaimia on jäänyt entisille vuokralaisille/omistajille, jotka käyttäneet tilaisuutta hyväkseen. En nyt viitsis pyörää asuntoonkaan viedä, eikä ole kotivakuutustakaan joka korvais.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuulutko johonkin ammattiliittoon? Niillä on usein sopimuksia vakuutusyhtiöiden kanssa, saa alennuksiakin.
Menet heti arkena ja otat kotivakuutuksen, niin saatte ainakin rahanne takaisin, jollei muuta.