Mitä sinulla on jäänyt tänä kesänä tekemättä helteen takia?
sellaista, mitä suunnittelit tai olisit halunnut tehdä?
Kommentit (52)
Meinattiin maalata mökillä ikkunan pokat. Jäi ensi vuoteen. Tai seuraavaan, tiedä häntä.
Kaikki matkat. Ei huvita lähteä minnekään kärsiin
Vierailija kirjoitti:
Ison ja sotkuisen komeron siivous, pari pidempää pyöräretkeä, ulkoilu ja liikkuminen ylipäätään. Kun tässä on pari viikkoa vain istunut paikoillaan ilman mitään liikuntaa, kyllä se alkaa tuntumaan jo kunnon päälle.
Mene uimaan!
Mustikoiden poimiminen on ihan alussa. Käyn klo 7 poimimassa litran päivän parin välein. Yleensä tähän mennessä jo n 20 litraa poimittuna, nyt 4. Tosin johtuu enemmän marjakadosta kuin kuumuudesta. Veetuttaa nyppiä niitä pieniä marjankittanoita.
Kaikki muu - eli kesästä ja auringosta nauttiminen - on toteutunut täysin:) Urheilemassa käyn viikoittain ihan normaalisti. Ulkona ollaan koko päivä, ihanaa kerrankin! Hilloa olen keitellyt, ruokaa laittanut ja porukkaa on tässä piipahtanut altaalla monta kertaa viikossa
Piti lähteä asuntomessuille, tämä viikko ainoa, kun olisi päässyt, mutta noup, ei kiitos, ei nappaa hikoilla siellä kuumissa taloissa muitten hikoilevaisten joukossa. Ei varmaan paljoa hävinnyt, kun sanovat, että menee 13 tusinaan. Muu reissaaminen yleensä. Siivoaminen on jäänyt sellaiseen pintaraapaisuihin.
Keittiön tuolien hiominen ja uudelleen maalaus. Terassin pesu ja öljyäminen. Piha on muutenkin kamalan näköinen kuumuuden ja kuivuuden takia. Liikunta on jäänyt todella vähiin, uimassa olen välillä käynyt iltaisin ja öisin. Eipä ole tullu muutenkaan ulkoiltua niin paljoa kuin haluisin.
Melkein koko loma. Viikko ulkomailla oli mukavaa koska kelit olivat sopivat, mutta kotisuomessa viimeiset 3 helleviikkoa ovat pilanneet loman kokonaan. Viimeisen kerran pidin loman heinäkuussa.
Helteen takia ei mitään, ystävättömyyden takia sitten monia juttuja.
Siivoaminen on retuperällä. En ole juurikaan liikkunut kotoa eli kaupungilla käymiset nolla. No, onpa säästynyt rahaa.
Kissa piti opettaa valjaissa ulos, mutta ei tuonne helteeseen viitsi sitä viedä. Siirtyy syksyyn sekin.
10km lenkit. Piti käydä 3 kertaa viikossa treenaamassa, mutta ei huvita yhtään hikoilla enempää. Myös auringonotto ja kirjan lukeminen ulkona on jäänyt minimiin. Koiran kanssa patikointi..
Rullaluistelu. Ostin keväällä uudet luistimet entisten vuosituhannen vaihteessa hankittujen tilalle ja oli tarkoitus luistella säännöllisesti, jotta hiihtäminen olisi talvella helpompaa. Olen käyttänyt niitä kerran.
Pyöräillyt olen sitten senkin edestä, siinä ei helle haittaa! Ei siinä kyllä yläkroppa hiihtokunnossa pysy...
Kotimaan matkailu, kun meidän autossa ei ole ilmastointia. Ei se tosin haittaa, tässä lähettyvilläkin on ollut riittävästi kaikenlaista puuhaa.