*anitan keissi
Miksi tästä ihmisestä ei saa keskustella, itse uskon häntä ja asia kiinnostaa minua, odotan lisätietoja häneltä ja jännitän miten käy. Suomessakin niin yleistä sairastua syöpään, miksei saa keskustella. Haukkujia ei tarvita.
Kommentit (13)
Niimpä tosiaan kummalta alkaa tuntua kun ei saa edes keskustella aiheesta
Ja eikö jopa vastamielipiteet pitäisi sallia?
Ei toki mitään törkytekstejä mut eikö niitä voisi poistaa yksitellen?
Näissä poistetuissa ketjuissa on paljon asiallisia juttuja ja ihmiset kertoneet omista ja lähiomaisten hetkistä ko. sairauteen liittyvää. Mielivaltaista poistaa koko ketju aina.
Asiattomuuksia ei tarvitse heitellä, mutta ihmetyttää jos ei asiallista keskustelua sallita kun hän itse jakaa asiaa somessa ja Iltalehti tykittää kaikki hänen päivitykset uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Asiattomuuksia ei tarvitse heitellä, mutta ihmetyttää jos ei asiallista keskustelua sallita kun hän itse jakaa asiaa somessa ja Iltalehti tykittää kaikki hänen päivitykset uutisiin.
Ja hän on kuitenkin ollut esim bb:ssä ja muissa. Ja niimpä, monissa kommenteissa on asiallisia ja järkeviä juttuja! Ehkä joku saa niistä vinkkejä tms. Niin miksi kaikki pitää poistaa?
Ei kai kukaan ole niin kipeä että valehtelisi noin vakavasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Näissä poistetuissa ketjuissa on paljon asiallisia juttuja ja ihmiset kertoneet omista ja lähiomaisten hetkistä ko. sairauteen liittyvää. Mielivaltaista poistaa koko ketju aina.
Ei kiinnosta teidän pienten ihmisten ongelmat. Mulla on muutakin kiireitä kun lukea koko teidän ketju läpi.
T. Moderointi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain niinkin sairaita ihmisiä on. Maailmalta on montakin tapausta.
Minusta tässäkin jutussa jokin mättää...
Saanut huonoja uutisia tänään ig:n mukaan
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa vaan puhua tietyistä jutuista, esim. espoon ullatusrakastajasta.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa esim. münchhausenin oireyhtymä.
Tää on ihan käsittämätöntä, äsken taas poistettiin ketju jossa ei mitään kummallista ollut tästä jutusta.. joitain saa haukkua (epäonnen bloggaaja) ja arvostella lapsetkin... ja asialliset keskustelut poistetaan :(
Siksi koska hän feikkaa ja poistattaa itseään koskevat ketjut. On feikannut sairastavansa ennenkin.