Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon mies ja kelpaan naisille vain, kun olen juuti leikannut hiukseni ja mulla on oikein siistit vaatteet

Vierailija
29.07.2018 |

Oon lyhyt 170cm ja siro, hieman keskivartalolihava, heikot kasvon pirteet ja lähes olematon parta,.
Mulla on matala-apina otsa ja hyvin paksut hiukset jotka hyvin äkkiä kasvaessa muuttuvat aivan friikin näköisiksi ja sojottavat joka suuntaan.
Ikää vasta reilu 20v .
Tosiaan kukaan nainen ei noteeraa minua mitenkään ellen ole ihan super laittautunut.
Joudun käyttäämään halpoja marketti vaatteita jne.
Ei ole varaa kallimpaa.
En ilmeisesti vain kelpaa? :(

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kuvauksesi perusteella ihan friikin ja juntin näköiseltä :D

Voisit yrittää ostaa tyylikkäämpiä vaatteita ja ehkä jtn hiustyyliä joka sopii sulle. Jos on todella paksuthiukset niin perus klassinen lyhyt miesten tyyli muuttuu palloksi kasvaessa.

Vierailija
2/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen käyttää aikaa joka päivä näyttääkseen nätiltä. Kuka nyt peikolta haluaa näyttää

Vierailija
4/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro, mutta keskivartalolihava? Hankkiudu tuosta mahasta eroon, olet kuitenkin vielä nuori.

Vierailija
5/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro, mutta keskivartalolihava? Hankkiudu tuosta mahasta eroon, olet kuitenkin vielä nuori.

Siis kapeat hartiat, sirot kädet ja luisevat olkapäät. Keskivartaloon on kuitenkin kertynyt läskiä.

T. Ap

Vierailija
6/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun laittautumaan, jos meinaan saada mitään huomiota keneltäkään mieheltä. Aina kuluu pari tuntia sheivaamiseen, ihon voiteluun, tukan laittamiseen, meikkaamiseen ja pukeutumiseen ennen baariin lähtöä. Edellisenä iltana menee tunti jalka- ja kynsihoitoon ja kynsien lakkaukseen. Eiköhän tämä ole ihan normaalikuvio meidän tavisnaisten kohdalla. Vähemmällä sinä tunnut kuitenkin selviävän.

Vierailija
7/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma hiusten ja vaatteiden kanssa. Paksut sojottavat hiukset on pakko leikata todella usein, että ne näyttää hyvältä. Ja tosiaan pukeutumiseen joutuu panostamaan. Kyllähän se vähän häiritsee, kun joillain miehillä hiukset voi kasvaa miten sattuu ja päälle voi laittaa mitä tahansa, niin ainan näyttää hyvältä.

Vierailija
8/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle halpoja vinkkejä. Rupeat harrastamaan juoksua, jotta kropan muoto paranee. Tee myös joka päivä sata punnerrusta, se muokkaa hartiaseutua ja ja jos maha on vähän iso, niin leveämmät hartiat tasapainottaa ulkonäköä. Urheilu muokkaa myös kasvonpiirteitä ja iho näyttää paremmalta. Vedä tukka ihan lyhyeksi, osta kotiparturilaite ja vedät ite esim. 3mm siilin. Säästä paljon rahaa ja tukka aina siisti. Kun ostat halpisvaatteita, niin älä osta mitään kuviollisia tai sellaisia missä iso logo. Ostat perus t-paitoja yksivärisinä ja jotain halpoja khakihousuka esim h&m. Osta yhdet hyvät ja muodikkaat kengät, esim. Adidas/Nike mustat lenkkarit. Etsi ulkovaatteet kirpputorilta. Kokeile erilaisia vaateyhdistelmiä ja katso mitkä päällä näytät parhaalta ja pidä aina niitä samoja yhdistelmiä, mitkä näyttävät hyvältä päällä. Naisillakin on vikoja, mutta osaavat peittää virheensä pukeutumisella paljon miehiä paremmin. Säästä alkoholista, herkuista ja elektroniikasta ja panosta ulkonäköön. Lue kirjoja ja lehtiä, niin sulla on kiinnostavampia juttuja puhua naisille.

Vierailija
9/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet nähnyt täällä yhdenkään naisen itkevän sitä että noi on asioita jotka ihan joka ikinen nainen joutuu tekemään joka jumalan päivä, plus että vielä pitkä lista muita. On poistettava karvaa joka puolelta kroppaa ja värjättävä hiuksia ja meikattava ja laihdutettava käytännössä koko elämän ajan jne jne SEN LISÄKSI että on oltava siistit vaatteet ja kampaus kuosissa. Voi jeesus minkälaista velliä sukassa osa teistä miehistä ihan oikeasti on. Mut joo. Olet UHRI.

Vierailija
10/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihaksikas 178cm mies joka pukeutuu zalandosta tilattuihin merkkivaatteisiin. Vahvat kasvonpiirteet ja paksut hiukset. Paksut pusuhuluulet ja pitkä kalu. En ole kuitenkaan koskaan seurustellut, koska olen kiltti ja hieman aluksi ujomies. Ikää 28v. Se mitä naisen hurmaamiseen tarvitaan niin sitä minulla ei ole, mutta naapurin sipuhieltä haisevalla alkoholistilla on. Siellä käy kova kuhina kun eri naiset käyvät kilvan panettamassa itseään siellä.

Vierailija
11/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea ryyppäämään ja örveltämään, niin naisia löytyy.

Vierailija
12/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihaksikas 178cm mies joka pukeutuu zalandosta tilattuihin merkkivaatteisiin. Vahvat kasvonpiirteet ja paksut hiukset. Paksut pusuhuluulet ja pitkä kalu. En ole kuitenkaan koskaan seurustellut, koska olen kiltti ja hieman aluksi ujomies. Ikää 28v. Se mitä naisen hurmaamiseen tarvitaan niin sitä minulla ei ole, mutta naapurin sipuhieltä haisevalla alkoholistilla on. Siellä käy kova kuhina kun eri naiset käyvät kilvan panettamassa itseään siellä.

Lisää uhreja ilmoittautuu. Täällä onkin jo kunnon kokoontumisajot.

Vierailija
13/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes silloin

Vierailija
14/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kelpaat naisille silloin, kun olet nähnyt hieman vaivaa siisteytesi eteen? Mikä ongelmasi siis on?

Vierailija
15/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kelpaat naisille silloin, kun olet nähnyt hieman vaivaa siisteytesi eteen? Mikä ongelmasi siis on?

Ehkä ongelma on se, että monien miesten pitää puunata itseään kuin naiset, että kelpaa naisille. Tosin, jos naiset saavat tietää, että mies laittautuu yhtä kauan kuin naiset, niin kiinnostus loppuu siihen.

Vierailija
16/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on se, että monien miesten pitää puunata itseään kuin naiset, että kelpaa naisille. Tosin, jos naiset saavat tietää, että mies laittautuu yhtä kauan kuin naiset, niin kiinnostus loppuu siihen.

Sinuna ilmoittaisin heti kättelyssä naiselle että niin btw, laittaudun yhtä kauan kuin naiset, onko suhteellamme tulevaisuutta. Huokaus. Miten ajattelet että kukaan nainen voisi kiinostua tollasesta olemattomista asioista ruikuttajasta? En katsois tuollaista ruikuttajaa naispuolisena kaverinakaan hetkeäkään, saati kumppanina.

Vierailija
17/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ilmoittaisin heti kättelyssä naiselle että niin btw, laittaudun yhtä kauan kuin naiset, onko suhteellamme tulevaisuutta. Huokaus. Miten ajattelet että kukaan nainen voisi kiinostua tollasesta olemattomista asioista ruikuttajasta? En katsois tuollaista ruikuttajaa naispuolisena kaverinakaan hetkeäkään, saati kumppanina.

Mitä lässytät. Kerroin totuuden, joka ei ole mitään ruikuttamista. Tietenkään en ilmoita naisille mitään. Luulkoon ihan rauhassa, että ihan suoraan sängystä repäistynä aina ilmestyn ihmisten ilmoille.

Vierailija
18/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset vaan ovat nyt juuri tällä hetkellä supernirsoja. Sekin muuttuu ajan kanssa kun tajuavat mihin jamaan yhteiskunta on menossa.

Vierailija
19/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lässytät. Kerroin totuuden, joka ei ole mitään ruikuttamista. Tietenkään en ilmoita naisille mitään. Luulkoon ihan rauhassa, että ihan suoraan sängystä repäistynä aina ilmestyn ihmisten ilmoille.

Sinuna avaisin nyt Pirkka-oluen ja unohtaisin kaikki haaveet naisista kokonaan. Eihän se tule ikinä onnistumaan. Jonakin päivänä nainen väistämättä tajuaa, että laitat hiuksiasi ja pidät huolta että pukeudut siististi, ja sillä sekunnilla hän tulee jättämään sinut. Joten laita suosiolla hamsteri aivastamaan ja suutele tölkin huurteista kylkeä.

Vierailija
20/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 26 vuotias mies eikä mua kiinnosta ovatko naiset kiinnostuneita musta. Pidän hygieniasta huolta kyllä, mutta en jaksa hiuksia mitenkään laitella vaikka aika pitkät onkin. Pukeudun miten itse tykkään. Kasvoilta ihan kivan ja kiltin näköne. Eipä oo paljoa naiset hätyytelly, mut en mäkää niitä. Oikea käsi toimii hyvin. Vasen tuntuu vieraalta ja siihen ku sormuksen laittas niin tunne olis varmaa sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan