Ihmiset, älkää toljottako jatkuvasti!
Vain roskaväki on julkisesti kiinnostunut muiden kyttäämisestä. Antakaa olla rauhassa!
Kommentit (26)
Luulet vaan. Kuka susta nyt olis kiinnostunut??!
Kyllä mä toljotan, jos jotain kiinnostavaa näkyy, esim. isot tissit, hassu vaatetus tai huomattava lihavuus.
Oliko pakko laittaa naama täyteen lävistyksiä?
Itse toljotat, jos huomaat toisten toljotuksen.
Tiedän! Ei siinä toljotuksessa muuten mitään pahaa oo jos edes hymyilee, muttakun tuijotetaan ku jotain haisevaa ruumista!!
Jaa en tiedä mitä toljotuksella tarkoitat mutta kyllä itsellä on usein tapana katsoa vastaantulevaa ihmistä silmiin etten vaikuta täysin sosiaalisesti vammaiselta.
Toiset tuijottavan kuin olisivat vajaaälyisiä. Tai kenties ovatkin, käytöstavat ainakaan eivät ole hallussa. Tosiaan voisi edes hymyillä jos pitää toljottaa.
Mites me vesinokkaeläimet sitten? Saadaanko toljottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä toljotan, jos jotain kiinnostavaa näkyy, esim. isot tissit, hassu vaatetus tai huomattava lihavuus.
Tollo.
I feel you, ap. Näitä toljottajia on, katsotaan kuin lehmä uutta navettaa.
Olen alkanut toljottaa takaisin kunnes katse kääntyy.
Kerran vedin vielä silmät kieroo.
Moukkia ovat, älä välitä!
Vierailija kirjoitti:
Jaa en tiedä mitä toljotuksella tarkoitat mutta kyllä itsellä on usein tapana katsoa vastaantulevaa ihmistä silmiin etten vaikuta täysin sosiaalisesti vammaiselta.
Eli kunnon silmänpalvoja.
Itse katson vastaantulijoita myös silmiin. Päin vastoin näen sen jotenkin ankeana pääkaupunkiseudun tapana, että vältellään katsekontaktia. Ja jos näen kauniin naisen niin katson kyllä. Jos näen jollakin tavalla hyvin ällöttävän henkilön, katson pois päin välttyäkseni näkemästä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vain roskaväki on julkisesti kiinnostunut muiden kyttäämisestä. Antakaa olla rauhassa!
Sinä kyttäät salaa kun et ole kai roskajoukkoa?
Joskus kun tulee joku erittäin lihavan, sairaan ja/tai muuten erikoisen näköinen ihminen niin käännän katseen jotenkin vaistonomaisesti pois, etten antaisi vaikutelmaa että katsoihin häntä jotenkin paheksuvasti tai huvittuneena. Joskus tuntuu että nämä ihmiset jotenkin vaistoavat sen ja jäävätkin tahallaan pyörimään siihen mun silmien eteen ajatellen "katsopa vaan, en häpeä itseäni". Sit katsahdan uudestaan ikäänkuin anteeksipyyntönä ja kunnianosoituksena.
On se kumma kun suomalaiset ovat jo perus tavoiltaan täysin omissa maailmoissa eläviä ihmisiä jotka ei ikinä häiritse vieraita ihmisiä, mutta kun sekin näyttää nyt olevan liikaa jos joskus katseet vahingossa kohtaa.
Sokris kirjoitti:
On se kumma kun suomalaiset ovat jo perus tavoiltaan täysin omissa maailmoissa eläviä ihmisiä jotka ei ikinä häiritse vieraita ihmisiä, mutta kun sekin näyttää nyt olevan liikaa jos joskus katseet vahingossa kohtaa.
Missä niin sanottiin? Tässä oli puhe toljottamisesta,ei siitä kun katseet vahingossa kohtaa.
Minuakin häiritsee se toljotus, se on niin röyhkeää ja huonotapaista. En ymmärrä miksi pitää tuijottaa. En ole mielestäni mitenkään erikoisen näköinen, nuorempana ja hoikempana ihan kaunis,nykyään perusnätti,vähän ylipainoinen perheenäiti.
Jeah!