Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, älkää toljottako jatkuvasti!

Vierailija
29.07.2018 |

Vain roskaväki on julkisesti kiinnostunut muiden kyttäämisestä. Antakaa olla rauhassa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah!

Vierailija
2/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kulje persvako paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan. Kuka susta nyt olis kiinnostunut??!

Vierailija
4/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä toljotan, jos jotain kiinnostavaa näkyy, esim. isot tissit, hassu vaatetus tai huomattava lihavuus.

Vierailija
5/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko laittaa naama täyteen lävistyksiä?

Vierailija
6/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toljotat, jos huomaat toisten toljotuksen.

Vierailija
7/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän! Ei siinä toljotuksessa muuten mitään pahaa oo jos edes hymyilee, muttakun tuijotetaan ku jotain haisevaa ruumista!!

Vierailija
8/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä mitä toljotuksella tarkoitat mutta kyllä itsellä on usein tapana katsoa vastaantulevaa ihmistä silmiin etten vaikuta täysin sosiaalisesti vammaiselta.

Vierailija
9/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tuijottavan kuin olisivat vajaaälyisiä. Tai kenties ovatkin, käytöstavat ainakaan eivät ole hallussa. Tosiaan voisi edes hymyillä jos pitää toljottaa.

Vierailija
10/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me vesinokkaeläimet sitten? Saadaanko toljottaa?

Vierailija
11/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä toljotan, jos jotain kiinnostavaa näkyy, esim. isot tissit, hassu vaatetus tai huomattava lihavuus.

Tollo.

Vierailija
12/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, ap. Näitä toljottajia on, katsotaan kuin lehmä uutta navettaa.

Olen alkanut toljottaa takaisin kunnes katse kääntyy.

Kerran vedin vielä silmät kieroo.

Moukkia ovat, älä välitä!

Vierailija
13/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toljotan tissejä 😜

Vierailija
14/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa en tiedä mitä toljotuksella tarkoitat mutta kyllä itsellä on usein tapana katsoa vastaantulevaa ihmistä silmiin etten vaikuta täysin sosiaalisesti vammaiselta.

Eli kunnon silmänpalvoja.

Vierailija
15/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson vastaantulijoita myös silmiin. Päin vastoin näen sen jotenkin ankeana pääkaupunkiseudun tapana, että vältellään katsekontaktia. Ja jos näen kauniin naisen niin katson kyllä. Jos näen jollakin tavalla hyvin ällöttävän henkilön, katson pois päin välttyäkseni näkemästä häntä.

Vierailija
16/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain roskaväki on julkisesti kiinnostunut muiden kyttäämisestä. Antakaa olla rauhassa!

Sinä kyttäät salaa kun et ole kai roskajoukkoa?

Vierailija
17/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun tulee joku erittäin lihavan, sairaan ja/tai muuten erikoisen näköinen ihminen niin käännän katseen jotenkin vaistonomaisesti pois, etten antaisi vaikutelmaa että katsoihin häntä jotenkin paheksuvasti tai huvittuneena. Joskus tuntuu että nämä ihmiset jotenkin vaistoavat sen ja jäävätkin tahallaan pyörimään siihen mun silmien eteen ajatellen  "katsopa vaan, en häpeä itseäni". Sit katsahdan uudestaan ikäänkuin anteeksipyyntönä ja kunnianosoituksena. 

18/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun suomalaiset ovat jo perus tavoiltaan täysin omissa maailmoissa eläviä ihmisiä jotka ei ikinä häiritse vieraita ihmisiä, mutta kun sekin näyttää nyt olevan liikaa jos joskus katseet vahingossa kohtaa.

Vierailija
19/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se on niin hyvä.

Vierailija
20/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokris kirjoitti:

On se kumma kun suomalaiset ovat jo perus tavoiltaan täysin omissa maailmoissa eläviä ihmisiä jotka ei ikinä häiritse vieraita ihmisiä, mutta kun sekin näyttää nyt olevan liikaa jos joskus katseet vahingossa kohtaa.

Missä niin sanottiin? Tässä oli puhe toljottamisesta,ei siitä kun katseet vahingossa kohtaa.

Minuakin häiritsee se toljotus, se on niin röyhkeää ja huonotapaista. En ymmärrä miksi pitää tuijottaa. En ole mielestäni mitenkään erikoisen näköinen, nuorempana ja hoikempana ihan kaunis,nykyään perusnätti,vähän ylipainoinen perheenäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi