Ihastunut naapuriin
Iltapäivää kaikille!
Eli siis vaivana vakavanpuoleinen ihastus naapuriin. Kannattaakohan toimia? Mielessä siis pyörii jo valmiiksi mahdolliset ongelmat naapuruuden suhteen jos kävisi ns flaksi. Onko outoa että toinen on koko ajan seinän takana? Ja jatkuva lähellä oleminen? Entä jos kaikki meneekin pöpelikköön, joutuuko muuttamaan vai kestääkö vaivautuneisuuden?
Ihmisenä ihastukseni kohde on siis suorastaan valloittava, olemme törmänneet usein rappukäytävässä ja SATTUMALTA viemme roskat monesti samaan aikaan. Juttelemme aina hetken, ei mitään sen isompaa flirttiä ole ilmassa, mutta itse en ainakaan flirttailijatyyppiä olekaan... Mukavat juttelut silti aina, enemmänkin kuin tästä piinaavasta säästä. Hän pyörii ajatuksissa ja unissa ehkä noin 18/7. Harvoin edes ihastun näin kovasti. Olen vaan siinä mielessä ärsyttävää tyyppiä että stressaan etukäteen ja kovasti mietityttää nuo alussa mainitut asiat.
Kenelläkään kokemusta vastaavasta? Miten kävi? Ja yleiset mielipiteet asiaan erittäin tervetulleita. Tekisi mieli vaan kävellä hänen ovelle ja ehdottaa tapaamista, repäistä ns laastari irti. Olisiko liian karmivaa?
Kommentit (28)
Rohkeasti vaan sinne oven taakse. Kerran se kirpasee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Onko tämä oleellinen/pakollinen tieto?
-AP
Jos toisella ei olekaan samat ajatukset, niin hän voi todella vaivaantua, jopa ahdistua ja pitää sinua ihan creepynä... Koti on useimmille kuitenkin turvapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
-AP
Kyllä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
-AP
On. Miks ei olis?
Vierailija kirjoitti:
Jos toisella ei olekaan samat ajatukset, niin hän voi todella vaivaantua, jopa ahdistua ja pitää sinua ihan creepynä... Koti on useimmille kuitenkin turvapaikka.
No sinäpä sen sanoit! En halua hälle vaivaantunutta oloa.
-AP
Soita sen ovikelloa, käänny ja pyllistä housut kintussa. Levitä pakaroitasi ja supistele sulkijalihaksellasi iloisesti. Sillähän se selviää.
Flirttaile ja katso tuleeko vastakaikua. Pyydä lasilliselle tms. kun törmäätte ja juttelette.
En ehkä tota kotiovelle menemistä suosittelisi. Jos näät sitä ulkona, niin voit ehkä siinä kysyä että lähtiskö vaikka kahville tms. Luuletko että sillä voisi olla jotain fiiliksiä sua kohtaan?
Olen mies. Mikä tekee tästä varmaan aika paljon "creepympää". Mutta olen kyllä ns kunnollinen mies.
-AP
Teillä on ollut jonkin verran jo juttelua, että vaikka ehdotat suoraan tapaamista, ei pitäisi ahdistua, mutta kannattaa miettiä, miten laukaisee tilanteen, jos toista ei kiinnostakaan. Sukupuolella on sikäli väliä, että jos olet nainen tekemässä aloitetta, niin siihen suhtaudutaan paremmin, hyväksyvämmin kuin miehen aloitteeseen, useimmiten. (Ja mies harvemmin vaivaantu kiinnostuksen osoituksesta.)
Vierailija kirjoitti:
Flirttaile ja katso tuleeko vastakaikua. Pyydä lasilliselle tms. kun törmäätte ja juttelette.
Pitää treenata ensin flirttailua.
-AP
Tuu hakee mut beibe. Ratsastetaan yhdessä kohti auringonlaskua ja harrastetaan villiä anaaliseksiä lateksiasuissa härkäsammakoiden kurnuttaessa vierellä jotka välistä napsivat itikoita jotka muuten imisivät verta sukupuoli elimistämme joihin tulisi ikäviä kutisevia näppyjä ja koko rekti mätälaakson mätisrannoille olisi pilalla nyyh.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä tota kotiovelle menemistä suosittelisi. Jos näät sitä ulkona, niin voit ehkä siinä kysyä että lähtiskö vaikka kahville tms. Luuletko että sillä voisi olla jotain fiiliksiä sua kohtaan?
Luulen. Haluaisin sanoa että olen siitä aika varma, mutta en sano. On kuitenkin asiasta hyvä fiilis. Hyvä idea, en mene kotiovelle.
-AP
Kerro vähän itsestäsi. Voidaan arvostella sut.
Vierailija kirjoitti:
Tuu hakee mut beibe. Ratsastetaan yhdessä kohti auringonlaskua ja harrastetaan villiä anaaliseksiä lateksiasuissa härkäsammakoiden kurnuttaessa vierellä jotka välistä napsivat itikoita jotka muuten imisivät verta sukupuoli elimistämme joihin tulisi ikäviä kutisevia näppyjä ja koko rekti mätälaakson mätisrannoille olisi pilalla nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi kertoa että saat arvosteltua?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi kertoa että saat arvosteltua?
-AP
Suurpiirteisesti ikä, entiset siivilisäädyt, lapsia vai ei, työ, rikolliset tuomiot jnejne.
Oletko mies vai nainen?