Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka matkustavat kaikki lomansa?

Vierailija
29.07.2018 |

Kesäloman, talviloman, joulun pyhät, pääsiäisen jne.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me reissataan (2 aikuista ja 1 lapsi) kaikki lomat. Kotonakin on kivaa, mutta en halua lomallani sitä samaa ruoanlaittoa ja pyykinpesua mitä muut 47 viikkoa vuodessa.

Ikävä elämä😅pyykin pesua vaan päivästä toiseen.

Vierailija
42/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät sitä mistä pitävät.

Ovat jotain josta todella moni tämän holhousvaltion nöyristä alamaisista kadehtii.

Mä taas: kadehdin"( ehkä ennemin ihailen)heitä, jotka voivat matkustaa, mutta joiden arki on sellaista mistä nauttivat.. Loma on kuitenkin niin lyhyt aika vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jotain josta todella moni tämän holhousvaltion nöyristä alamaisista kadehtii.

Mä taas: kadehdin"( ehkä ennemin ihailen)heitä, jotka voivat matkustaa, mutta joiden arki on sellaista mistä nauttivat.. Loma on kuitenkin niin lyhyt aika vuodesta.

Eivät nuo sulje toisiaan pois.

Ja joillakin on lomailumahdollisuuksia hieman enemmän kuin toisilla. Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee.

Vierailija
44/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me reissataan (2 aikuista ja 1 lapsi) kaikki lomat. Kotonakin on kivaa, mutta en halua lomallani sitä samaa ruoanlaittoa ja pyykinpesua mitä muut 47 viikkoa vuodessa.

Mulle taas arki on palauttavaa ja voimaannuttavaa. Ihan parasta on kokkailla rauhassa ja rentoutua siistissä kodissa. Yhtä ihanaa on sitten kerran vuodessa pakata matkalaukku ja lähteä ulkomaille reissuun. Silti on aina ihana palata kotiin, kivempaa kuin lähteä reissuun. Reissut on tärkeitä koska sitten arvostaa kotia, mutta rajansa kaikella.

Musta olisi jotenkin surullista, jos ajattelisin kodistani noin, että arki täällä on ruoanlaittoa ja pyykinpesua.. juuri sehän on sitä parasta elämää. 

Vierailija
45/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä elämä😅pyykin pesua vaan päivästä toiseen.

No enpä viitsi likaisissa vaatteissakaan kulkea - kuljetko sinä? Kanmattaa myös kokeilla liikuntaa, kolmen aktiivisen ihmisen perheessä sitä treenivaatepyykkiä tulee aika paljon.

Vierailija
46/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin minäkin ajattelen. Mä en viitsi omaa arkeani ja autuuttani hehkuttaa kenellekään reissaajalle, koska kaikki vaan luulisivat kateelliseksi muiden matkoista.

Uskon silti, että joku saattaisi kadehtia myös sitä, että istun usein kotisohvalla ja mietin, että hitto että mä rakastan mun kotia ja elämää. Menen töihinkin aamuisin ja mietin, että rakastan mun työtäkin.. arki on täynnä ihanuuksia. <3 on ne matkatkin kivoja, ei sillä.

Vierailija
47/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas arki on palauttavaa ja voimaannuttavaa. Ihan parasta on kokkailla rauhassa ja rentoutua siistissä kodissa. Yhtä ihanaa on sitten kerran vuodessa pakata matkalaukku ja lähteä ulkomaille reissuun. Silti on aina ihana palata kotiin, kivempaa kuin lähteä reissuun. Reissut on tärkeitä koska sitten arvostaa kotia, mutta rajansa kaikella.

Musta olisi jotenkin surullista, jos ajattelisin kodistani noin, että arki täällä on ruoanlaittoa ja pyykinpesua.. juuri sehän on sitä parasta elämää. 

Mukavaa ARKEA toki juu, mutta haluan LOMALLA tehdä jotain muuta. Siinä syntyy se arjen ja loman välinen ero.

Vierailija
48/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin voisi kysyä, että mitä mieltä ihmisistä, jotka viettävät kaikki lomansa mökillä ja usein viikonloputkin?

Tähän väliin voisi kysyä, mitä mieltä ihmisistä, jotka viettää kaikki lomansa lomaillen, ja vielä viikonloputkin.

t. yrittäjä

Saatiin tähänkin ketjuun yrittäjä kertomaan kuinka ei saa lomailla. Hienoa. Elämä on valintoja.

Vierailija
49/52 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä saan ilonpilaajanleiman ja alapeukkuja, mutta... eikö teillä ole yhtään huono omatunto matkustamisesta? Mä tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, kun käydään perheen kanssa kerran vuodessa ulkomailla (Euroopassa) lentokoneella. Ei maapallo tällaista ilmassa pörryyttämistä kestä. Yritin sanoa miehelle, että tänä kesänä ei lähdetä Suomesta pois, mutta hän oli järkkymätös tässä matka/ vuosi -periaatteessaan. Jotenkin hävettää kertoa tutuille, että ollaan matkustettu jonnekin lentämällä.

Vierailija
50/52 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai joku perverssio koska musta tuntuu, jotta loma menee hukkaan jos sen käyttää matkustamiseen, lomalla pitää olla kotona.

Varsinainen perverssio!

Minusta menee hukkaan jos olen kotona, vielä enemmän menee hukkaan jos siivoan lomalla :/ siis varta vasten lomapäivä siivoamiseen, yök.

Juu, kuulun APn sakkiin. Tosin matkustamaan kaikki lomat. Alusta loppuun. Usein menen töihin suoraan kentältä

Vierailija
51/52 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on matkustelua? Meillä on tapana lomilla käydä reissuilla. Jouluna Lappiin, hiihtolomalla Keski-Euroopan kaupunkiloma, pääsiäisenä mummola, kesälomalla pidempi matka ja syyslomalla ristely. Noin niinkuin suurinpiirtein. Enkä koe, että matkusteltaisiin. Mieheni työ on vaan sellainen, et hän ei pääse töistä eroon, jos on kotona.

Vierailija
52/52 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen he......in kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme