Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti-ex on yrittänyt saada mua provosoitua kaikin mahdollisin keinoin

Vierailija
29.07.2018 |

Ja nyt kun ei ole onnistunut, on aloittanut some-päivitykset aiheista, jotka varmaan luulee mua ärsyttävän. Mä en kuitenkaan provosoidu. Mitähän seuraavaksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mun rahoilla ostettu tietokone takas!

Onko helle jotenkin pehmentänyt sun aivot?

Ei, mua vaan syö mun exä joka mustamaalas mut kaikille narsistiks vaik ite on patologinen valehtelija ja varaskin/kavaltaja kun ei anna mun rahoilla hankittua tietokonetta takasin mulle.

Vierailija
22/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus jo kertoo kuka se narsisti on... Sääliksi käy sun ex.sää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi exällä menee huonosti

t. ...i

Vierailija
24/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla epätoivoinen ex. otan takaisin niin saan pimpsaa kun haluan, sitä edellinen pipsa saa tukehtua kateuteen kun on yksin ja sitä horoa ei kukaan huoli.... perhe onneksi tykkää myös tästä pipsastani jonka otan takaisin

t-...i

Vierailija
25/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole päässyt hänestä jos mietit kostoa tai "potin räjäyttämistä". Se voi tuntua mahtavalta ajatukselta saada toinen kateelliseksi, mustasukkaiseksi tms. Mutta kaikista paras itsellesi on, jos et suo koko tyypille edes ajastustakaan. Näin elämäsi lähtee rakentumaan uudestaan eteen päin.

Näin se juuri on. Niin kauan kun ihminen kuvittelee, että narsistille voi näyttää tai jotenkin voittaa hänet, narsisti hallitsee tämän ihmisen ajatusmaailmaa.

Kun sen narsistin ajatusmaailma ei koskaan kulje samoin kuin meillä. Hänelle ei se näyttäminen ja nenille antaminen tule koskaan tuntumaan siltä, kuin kirjoittaja luulee.

Narsistisia suojaa täydellinen empatiakyvyn puute, niin mikään ei tunnu miltään.

Vierailija
26/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole päässyt hänestä jos mietit kostoa tai "potin räjäyttämistä". Se voi tuntua mahtavalta ajatukselta saada toinen kateelliseksi, mustasukkaiseksi tms. Mutta kaikista paras itsellesi on, jos et suo koko tyypille edes ajastustakaan. Näin elämäsi lähtee rakentumaan uudestaan eteen päin.

Näin se juuri on. Niin kauan kun ihminen kuvittelee, että narsistille voi näyttää tai jotenkin voittaa hänet, narsisti hallitsee tämän ihmisen ajatusmaailmaa.

Kun sen narsistin ajatusmaailma ei koskaan kulje samoin kuin meillä. Hänelle ei se näyttäminen ja nenille antaminen tule koskaan tuntumaan siltä, kuin kirjoittaja luulee.

Narsistisia suojaa täydellinen empatiakyvyn puute, niin mikään ei tunnu miltään.

Tämä ei kyllä missään nimessä pidä paikkaansa. Narsisti, jos kuka, tuntee syvää kateutta niitä kohtaan, jotka menestyvät paremmin kuin hän.

Vierailija
27/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä missään nimessä pidä paikkaansa. Narsisti, jos kuka, tuntee syvää kateutta niitä kohtaan, jotka menestyvät paremmin kuin hän.

Oletko itse narsisti? Muuten en tuota allekirjoita.

Mutta hän ei sano sitä ääneen. Olen elänyt narsistin vaikutuspiirissä 20 vuotta. Hän on itsekin tunnustanut sellainen olevansa.

En ole enää vuoteen asunut samalla paikkakunnalla. Eli freedom!

Vierailija
28/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla epätoivoinen ex. otan takaisin niin saan pimpsaa kun haluan, sitä edellinen pipsa saa tukehtua kateuteen kun on yksin ja sitä horoa ei kukaan huoli.... perhe onneksi tykkää myös tästä pipsastani jonka otan takaisin

t-...i

Ei taida sivustolla olla yhtään keskustelua, johon ei tulisi tätä "saada/antaa/pyytää pimpsaa"-kommentoijaa horisemaan.

Liekö sama tyyppi, jonka osallistuminen aina kilpistyy "anna/pyydä kakkosta teemaan.

Vierailija
29/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimsa rules

t. 28-v ....

Vierailija
30/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitä nyt yksin haluaa ola kun pimpsaakin tarjolla sama vaikka ei niin ihana ,mutta kestinhän exsiäkin kolmisen vuotta kumpaakin tais siis ne kesti, vaikka olen jumalan lahja ......

Vierailija
31/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pimsa rules

t. 28-v ....

Mee muualle!

Vierailija
32/34 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka sitä nyt yksin haluaa ola kun pimpsaakin tarjolla sama vaikka ei niin ihana ,mutta kestinhän exsiäkin kolmisen vuotta kumpaakin tais siis ne kesti, vaikka olen jumalan lahja ......

Tyhmä Jumalan lahja.

Vierailija
33/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti pipsan saanin  lisäki lupasin pussata kun toinen kysyi

Vierailija
34/34 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen se tuttu pimpsa kun oma nyrkki yksiössä