Mitä Sinkkumiehelle on tapahtunut?
Kommentit (17)
Liian kauan yksin ja omassa mielikuvitusmaailmassa. Kukaan ei ole ollut sanomassa, että ei ole enää tervettä tuollaiset jutut.
Oluen hiivat jämähtäneet aivoihin.
Kyllähän psykoosipotilaita Suomeen mahtuu mutta suystä tai toisesta ne eivät yleensä ala kirjoitella nettiin
Kasvatan tabascoa reijässäni.
Sinkkumies
Alkoholin, mielialalääkkeiden ja neuroleptien sekakäyttö. Hyvin yleistä Suomessa. Mun lähikaupassa on tällainen provokaattori. Aukoo päätä kaikille ja tuppaantuu seuraan jos erehdyt kerrankin katsomaan silmiin.
Kuka tahansahan täällä voi alkaa sinkkumieheksi.
Net on tottuneet tähän. Ei ilmekään värähdä, vaikka en ole kastellut päiväkausiin.
Tänään sitten kävin koko puutarhan läpi. Persiljatkin näyttää nuutuneilta ja monet muut. Täytyy tänään antaa tupla kastelu kaikille.
Mutta Tabascot ne vaan porskuttaa! Ovat vain tyytyväisiä näistä helteistä. Tässä kuva, monta päivää kastelematta olevasta. Tuossa näkyy ehkä n. 5% kasvista.
Sinkkumies
Koulukiusaaja pissikset poistavat toisten asialliset keskusteluketjut ja sitten herjaavat vielä niin, että oikeassa elämässä voisi lyödä tur-paan, tai haastaa oikeuteen.
Sellaisia katkeria pikku pissiliisoja olette. Mutta minä voitan.
Sinkkumies
Syrjäytyminen, katkeruus ja vuosia jatkunut rankka sekakäyttö.
Huorana toiminut äiti synnytti tyypin pönttöön, missä se oli hieman liian pitkään. Aivovamma jo sieltä lähtöisin. Sen jälkeen päihteitä ja muuta sontaa jatkuvalla syötöllä.
Luulin otsikon perusteella, että minua oltaisiin kaipailtu (= olisin ollut liian hiljaa). Joten vastaan nyt sen perusteella: luulen vähän olevani masentunut. Tämä kesä masentaa vielä entisestään; kaikkialla kauniita naisia mutta kukaan ei ymmärrä lähteä mukaan.
Aikaisemmat viestit eivät olleet siis minun.
Sinkkumies
Olen heikko ja pelokas homoseksuaali. Käytän salaa naisten stringejä. Kerran kännissä otin huoltoaseman vessassa suihin karvaiselta moottoripyöräilijältä. Hän oli todellinen mies, sellainen mikä minäkin olisin, jos osaisin ja uskaltaisin.
Vihaan itseäni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Luulin otsikon perusteella, että minua oltaisiin kaipailtu (= olisin ollut liian hiljaa). Joten vastaan nyt sen perusteella: luulen vähän olevani masentunut. Tämä kesä masentaa vielä entisestään; kaikkialla kauniita naisia mutta kukaan ei ymmärrä lähteä mukaan.
Aikaisemmat viestit eivät olleet siis minun.
Sinkkumies
No ei kai kukaan täysipäinen nainen lähde solvaavan, muita alempiarvoisena pitävän besserwisserin mukaan. Olet viestiesi perusteella melko kusipää tyyppi.
Työnsin podin sinne missä aurinko ei paista.
Sinkkumies
Heippa Sinkkuli! Onko hyvä vai iso paha krapula?
Delirium?