Inhokkitubettajat
Kommentit (65)
Katsotteko yhtään sellaisia kanavia, joilla itse "tubettaja" ei esiinny, vaan kanavan sisältö on esim. tuote-esittelyjä, vaikkapa retropelejä, tms. esittelyjä tai rikkinäisten tavaroiden fiksauksia, korjausneuvoja, ym. hyötysisältöä? Vai suositteko niitä oman naamansa näyttelijöitä valtavirran mukana ja tyydytte vaan siihen mitä algoritmi esille heittää? Voisitte löytää muutakin kuin algoritmin ehdottamia videoita esim. hakemalla jollain hakusanalla ja järjestämällä videot vaikka uusimmasta vanhimpaan. Tekeeköhän kukaan muu kuin minä tällä tavalla, sehän on liian monimutkaista...
Se joku MrBeast ihan vaan siksi kun sillä on niin vammainen monttu levällään-ilme pikkukuvissa.
Oottepa te nyt niin parempia ihmisiä, kun puhutte toisista halveeraavasti. Jos ei miellytä niin älkää katsoko ja olkaa välittämättä.
Mumiseva, sösöttäjä Impi Vaara, tietää muka kaiken. Bodi, täys urpo, Vihervaara, Margit R. tyhmä kun saapas.
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko yhtään sellaisia kanavia, joilla itse "tubettaja" ei esiinny, vaan kanavan sisältö on esim. tuote-esittelyjä, vaikkapa retropelejä, tms. esittelyjä tai rikkinäisten tavaroiden fiksauksia, korjausneuvoja, ym. hyötysisältöä? Vai suositteko niitä oman naamansa näyttelijöitä valtavirran mukana ja tyydytte vaan siihen mitä algoritmi esille heittää? Voisitte löytää muutakin kuin algoritmin ehdottamia videoita esim. hakemalla jollain hakusanalla ja järjestämällä videot vaikka uusimmasta vanhimpaan. Tekeeköhän kukaan muu kuin minä tällä tavalla, sehän on liian monimutkaista...
Mä tsiigailen musiikki kanavia ja muutamaa tubettajaa katson ihan tavan takia. En minä ainaskaan seuraa ihmisiä, jotka eivät itseäni kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te nyt niin parempia ihmisiä, kun puhutte toisista halveeraavasti. Jos ei miellytä niin älkää katsoko ja olkaa välittämättä.
Eräs tubettaja on nimenomaan halveerannut rankasti muita.
Mutta eipä hän älyllä juhlikaan. Pinnallisella feikillä roskalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä ketjua. Jos ette tykkää jostain tubaajista älkää kattoko niitä, älkääkä ilmottako sitä täällä. Mulla alkaa mennä jo hermoille tää mammojen valittaminen KAIKESTA!
Tää on totta. Itse tykkään Siniverkkarimies-vloggaajasta, mutta en tykkään yhtään bowling-videoistaan. Ihan turhaa materialsmia ja mm. ruualla leikkimistä . Muut videot sen sijaan on ihan kivoja, joten jätän nuo bowlingit katsomatta, ja katson muut. Nuo bowlingit kyllä on olleet todella suosittuja, joten sinällään ymmärrän, että tekee niitä ( ja kertoo kai siitä, että katsojista hänelläkin suurin osa on lapsosia)
Nyt en ymmärrä, jos en pidä jostain en seuraa sitä, ei kyllä silloin jää nimetkään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pelaajatubettajat, jotka ei osaa ”viihdyttää” kuin huutamalla.
Tuo huutaminen on todella raivostuttavaa. Nykyään jonnet ja muut nuoret "keskustelevat" keskenään myös huutamalla vaikka olisivat metrin päässä toisistaan ja joka toinen sana on v*ttu tai h*mo.
En edes muista heidän nimiä, mutta siis suomalainen pariskunta, asuvat/asuivat amerikassa ja olemuksensa perusteella olivat jotain mormoneja tai muita hihhuleita. Yököttävä kanava.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista heidän nimiä, mutta siis suomalainen pariskunta, asuvat/asuivat amerikassa ja olemuksensa perusteella olivat jotain mormoneja tai muita hihhuleita. Yököttävä kanava.
Mä tiedän keitä tarkotat mutta en myöskään muista nimiä tai kanavan nimee.
Totta, hölötää pelien päälle aivan liikaa. Nyt tekee jotain tiktok life hackkejä ja haasteita. Sopis hyvin kyllä Pikkukakkoseen D:
Pahalapsi on jotenki tosi ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Lakko
Miksi, jos saan kysyä?
Ai se täysfeikki? Puhuu kiljuen, siis tekoäänellä, joka on omaa ääntään selvästi korkeampi. Toivottavasti ne teidän pikkulapset ja varhaisteinit ei ota kovin idolikseen päästä varpaisiin paklattua överi-peräpukamahuulta.
Tuskin enää nelikymppisenä (yhdentoista vuoden päästä) viitsii tuhertaa 12-vuotiaille pikkuflikoille.