Inhokkitubettajat
Kommentit (65)
Kaikki jotka käyttävät itsestään nimitystä "tubettaja".
Kaikki suomalaiset ovat youtubessa pelkkää turhaa sisältöä. Kaikenmaailman Parta-ahoja, Soikkeleita ja mikä se yksikin outo muija oli nimeltään? Paskanaama?
eivät kyllä ole- ne ovat top 5 hyvien joukossa
Lähes kaikki yhtä järkyttäviä.
Poikkeuksena esim sandlin ja Green.
Top 5 INHOKIT
1. Mansikkka
2. Suvi Halinen
3. Ilona Ylikorpi
4. Valtteri Sandberg
5. Henny Harjusola
Paljon on ihmisiä, jotka suorastaan rakastavat omaa ääntään, tubettajat kuuluvat tähän porukkaan. Kaikki yhtä rasittavia.
Iida Pasanen, ylimielinen mätisäkki.
Mentaalisavuke. Sama poika joka alko inisee julkisesta imettämisestä.. ja ikää oli??
kaikki jotka mainostavat enemmistöääliö-kotejaan: valkoista, harmaata, hopeaa, lampaantalja, tähtityyny-/ matto. yök.
kaikki joiden elämännälkä rajoittuu omaan pärstään, omiin elinympyröihin, merkkiriistokuteisiin, meikkeihin, riistosisustukseen - ei vi**u haluja, kykyjä ottaa selville mitään, mistään?!
kaikki kermaperseet vituttavat erittäin suuresti, kiutos kysymästä :) kaikki nämä muka-tiedostavat ilmastonmuuttajat, huomiosta elävät kapakalat... onko naurettavampaa nähty?
vetäkööt botox-huulensa ja steroidi-haukkansa tai toiveensa näistä päittensä yli
ja olkoot vaiti.
kiitos.
Mä en ymmärrä tätä ketjua. Jos ette tykkää jostain tubaajista älkää kattoko niitä, älkääkä ilmottako sitä täällä. Mulla alkaa mennä jo hermoille tää mammojen valittaminen KAIKESTA!
Vierailija kirjoitti:
Pahalapsi. Ärsyttävän itserakas ja ylimielinen. Tyrkyttää itseään jokapaikkaan hinnalla millä hyvänsä. Toivottavasti joku käy p*skaa nakkaamassa ämpärillisen tämän päälle ja striimaisi sen tubeen. Voisin vaikka maksaakin siitä. :'DDD
Pahalapsi on varmaan kaikista maailman ihmisistä vähiten itserakas. Et taida olla ihan tietoinen esimerkiksi hänen menneisyydestääm anoreksiasta ja koulukiusaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä ketjua. Jos ette tykkää jostain tubaajista älkää kattoko niitä, älkääkä ilmottako sitä täällä. Mulla alkaa mennä jo hermoille tää mammojen valittaminen KAIKESTA!
Sanoisin että inhokkini eivät ole tubettajia. Inhokkini juuri nyt on ap ja seuraavilla sijoilla nämä kaikki norsunv*tttunaamat jotka lähtivät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
a-lapset
Nyt on pakko kysyä ihan uteliaisuudesta, kun jälkikasvu katsoo näiden videoita.
Joskus aiemmin oli ketju täälläkin jossa joku kertoi että näitä ei pitäisi tukea ja ehkä jopa perustelikin miksi, mutta se jäi minulta lukematta loppuun ja poistui.
Ne mitä minä olen nähnyt sivusilmällä niin tekevät suhteellisen harmitonta aivot narikkaan-materiaalia mutta onko sille joku muu syy että ei pidetä kuin se "aivottomuus"?
Derya Dincer. Mennyt uskottavuus noihin eri haastevideoihin. Onneksi menee lapsille läpi.
paqpa on kyllä paras kaikista tubettajista