Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokkitubettajat

Vierailija
29.07.2018 |

Kuka on mielestänne ärsyttävin?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paqpa on kyllä paras kaikista tubettajista

Vierailija
22/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naag

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh Paqpa

Vierailija
24/65 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka käyttävät itsestään nimitystä "tubettaja".

Vierailija
25/65 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset ovat youtubessa pelkkää turhaa sisältöä. Kaikenmaailman Parta-ahoja, Soikkeleita ja mikä se yksikin outo muija oli nimeltään? Paskanaama?

Vierailija
26/65 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elina ja sofia

Vierailija
27/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä ole- ne ovat top 5 hyvien joukossa

Vierailija
28/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki yhtä järkyttäviä.

Poikkeuksena esim sandlin ja Green.

Vierailija
29/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminsofi !!

Vierailija
30/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 5 INHOKIT

1. Mansikkka

2. Suvi Halinen

3. Ilona Ylikorpi

4. Valtteri Sandberg

5. Henny Harjusola

Vierailija
31/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ihmisiä, jotka suorastaan rakastavat omaa ääntään, tubettajat kuuluvat tähän porukkaan. Kaikki yhtä rasittavia.

Vierailija
32/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Pasanen, ylimielinen mätisäkki.

Vierailija
33/65 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentaalisavuke. Sama poika joka alko inisee julkisesta imettämisestä.. ja ikää oli??

Vierailija
34/65 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jotka mainostavat enemmistöääliö-kotejaan: valkoista, harmaata, hopeaa, lampaantalja, tähtityyny-/ matto. yök.

kaikki joiden elämännälkä rajoittuu omaan pärstään, omiin elinympyröihin, merkkiriistokuteisiin, meikkeihin, riistosisustukseen - ei vi**u haluja, kykyjä ottaa selville mitään, mistään?!

kaikki kermaperseet vituttavat erittäin suuresti, kiutos kysymästä :) kaikki nämä muka-tiedostavat ilmastonmuuttajat, huomiosta elävät kapakalat... onko naurettavampaa nähty?

vetäkööt botox-huulensa ja steroidi-haukkansa tai toiveensa näistä päittensä yli

ja olkoot vaiti.

kiitos.

Vierailija
35/65 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä ketjua. Jos ette tykkää jostain tubaajista älkää kattoko niitä, älkääkä ilmottako sitä täällä. Mulla alkaa mennä jo hermoille tää mammojen valittaminen KAIKESTA!

Vierailija
36/65 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai deata

Vierailija
37/65 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalapsi. Ärsyttävän itserakas ja ylimielinen. Tyrkyttää itseään jokapaikkaan hinnalla millä hyvänsä. Toivottavasti joku käy p*skaa nakkaamassa ämpärillisen tämän päälle ja striimaisi sen tubeen. Voisin vaikka maksaakin siitä. :'DDD

Pahalapsi on varmaan kaikista maailman ihmisistä vähiten itserakas. Et taida olla ihan tietoinen esimerkiksi hänen menneisyydestääm anoreksiasta ja koulukiusaamisesta?

Vierailija
38/65 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä ketjua. Jos ette tykkää jostain tubaajista älkää kattoko niitä, älkääkä ilmottako sitä täällä. Mulla alkaa mennä jo hermoille tää mammojen valittaminen KAIKESTA!

Sanoisin että inhokkini eivät ole tubettajia. Inhokkini juuri nyt on ap ja seuraavilla sijoilla nämä kaikki norsunv*tttunaamat jotka lähtivät mukaan.

Vierailija
39/65 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a-lapset

Nyt on pakko kysyä ihan uteliaisuudesta, kun jälkikasvu katsoo näiden videoita. 

Joskus aiemmin oli ketju täälläkin jossa joku kertoi että näitä ei pitäisi tukea ja ehkä jopa perustelikin miksi, mutta se jäi minulta lukematta loppuun ja poistui. 

Ne mitä minä olen nähnyt sivusilmällä niin tekevät suhteellisen harmitonta aivot narikkaan-materiaalia mutta onko sille joku muu syy että ei pidetä kuin se "aivottomuus"?

Vierailija
40/65 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derya Dincer. Mennyt uskottavuus noihin eri haastevideoihin. Onneksi menee lapsille läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi