Miten (ja missä) tavata mielenkiintoisia miehiä?
Nyt olisi kaikki neuvot tarpeen! Olen 32-vuotias sinkkunainen ja valmis uuteen suhteeseen. Viimeinen vuosi on ollut todella hiljaista miesrintamalla enkä tiedä, mistä pitäisi aloittaa, jotta tapaisin uusia mielenkiintoisia miehiä. Kaikki parhaat kaverit seurustelee ja minun on ollut vaikeaa löytää seuraa esim. kesäterasseille istumaan. Olen liikkunut ulkona, käyn kuntosalilla, istuskelen kahviloissa, mutta tuntuu siltä, ettei sopivia miehiä tule noin vain vastaan.
Mikä olisi siis paras tapa edetä? Missä tapaa kivoja (ja vapaita) miehiä? Tinder, muut deittisovellukset, festarit, baarit? Mikä teillä on toiminut parhaiten?
Kommentit (33)
Ei se oikein sukupuolesta riippumatta riitä nykyään, että liikkuu ulkona. Harva mies uskaltaa jossain kadulla pysäyttää tai istua kirjastossa viereen. Mä olen aina naisena yrittänyt olla se henkilö, joka lähestyy mielenkiintoisen näköisiä miehiä ihan vaikka kadulla, jos eivät kovin kiireisiltä näytä. Ei siinä mitään menetä, jos mies on varattu tai ei kiinnosta, tuskin nähdään ikinä uusiksi. Jos tilanteesta ei olla menossa mihinkään heti ja katsekontakti on, ensin vähän hymyä ja vilkuilua. Usein miehen katseesta näkee, kiinnostaako vai ei. Enkä tarkoita mitään näkäinen puuma -silmäpeliä ja kiimaista elehdintää, vaan ystävällistä.
Itse olen kerran pyytänyt nuorta miesopettajaani ulos. Lähti. Tuskin olisi ikinä tapahtunut, jos en olisi ollut aloitteentekijä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo liian vanha lääkiksen tai oikiksen opiskelijaravintolaan norkoilemaan?
Voi olla opiskelijapojilla muut kuin vakiintuminen mielessä....
No eiköhän se nuin ole monilla muillakin naisten mielestä "mielenkiintoisilla miehillä".
Käy katsomassa paikallisessa verotoimistossa kaupunkisi 1000 eniten tienannutta ja alat siitä vaan väijyä listaa noudattaen
Johonkin jäähallille sitten kun kausi taas alkaa.
Eihän nuo liigapelaajat mitään kroisoksia ole, mutta kotimaassa julkkiksia, joten se varmaan hiukan kompensoi tulopuolen puutteita?
Taisi olla virhe käyttää mielenkiintoinen-sanaa... Yritetäänpä nyt sitten vielä kertaalleen, josko keskustelu saataisiin ohjattua aidosti hyödyllisiin neuvoihin.
Tulen toimeen varsin mukavasti jo ihan omilla ansioillani, joten en etsi itselleni elättäjää. Nyt on tunne, että voisin vakiintua, mikäli tapaan miehen, jonka seurassa viihdyn ja jonka kanssa jaan samanlaisen arvomaailman. Suhteelta toivon tasapainoa, naurua ja molemminpuolista kunnioitusta.
Tinderiä olen aiemmin käyttänyt, mutta mitään pysyvää en ole sieltä löytänyt. Myöskään avoin mieli ja aktiivinen elämä eivät ole johtaneet viime aikoina käytännössä mihinkään. Mikä siis neuvoksi? Tinder-profiilin päivitys (ei ole ollut vähään ainaan käytössä) vai jotain ihan muuta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites, onko lupalaput sitten valmiina jos pusuttelemaan päädytään?
Latistaa tunnelmaa jos pitää siinä hetkessä alkaa laatia valtakirjaa.
Kohtuullisen hankalaksi mennyt tänäpäivänä :D
Ei tarvita lupalappuja. normaali ihminen huomaa kun toinenkin haluaa!!!!
Assyilta tietysti. Nythän ne on alkamassa ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo liian vanha lääkiksen tai oikiksen opiskelijaravintolaan norkoilemaan?
Miksi? Ei ap etsi tietyn alan miestä. En etsisi minäkään. Kaikki käy roskakuskista toimistoihmiseen.
Katso milloin on alkamassa seuraava lentoperämies-koulutus
Vierailija kirjoitti:
Pue yllesi Notmetoo-paita, niin ehkä joku uskaltaa puhua sinulle.
Notme too? Minä ainakin sitä mieltä että Metookampanja ollut tarpeellinen ja tuonut esiin väärinkohtelua, eikä se ole sukupuoliasia. Yhtä lailla naiset ahdistelevat miehiä. Tällä ei mitään tekemistä normaalin ystävällisen juttelun ja esim. tanssiin hakemisen kanssa. On itsestään selvyys että ei ketään saa raiskata esimerkiksi. Näkeehän sen onko kiinnostus molemminpuolista. Miksi jotkut kääntää kampanjan ihan väärinpäin?
Jos itse etsisin nyt seuraa, laittaisin profiilin Tinderiin sekä hakeutuisin itseäni kiinnostaviin harrastuksiin, joissa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä. Toki netit ja tinderit ovat hakuammuntaa, mutta niiden kautta tutustuu kuitenkin helposti suureen määrään miehiä. Jostain harrastuksesta taas voi löytyä se yksi kiva ja sopiva tyyppi. Panosta etsinnöissäsi sekä laatuun että määrään ja ole itse helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitit ja tinder on tätä päivää. Kannattaa toki kävellä silmät auki muutenkin. Tuskin komea mies pahastuu vaikka menisit yllättäen juttelemaan...
Mitä nettideittisivuja kannattaa nykyisin käyttää?
Sugardates?