Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukan alapään omaavat nuoret synnyttäjät: miten selvisitte synnytyksestä?!

Vierailija
29.07.2018 |

Olen kauhuissani, sillä olen raskaana ja alapääni on todella tiukka. :( Nyt odotusaikanani tuntuu, että alapääni on tiukentunut entisestään, koska seksiä on "vain" pari kertaa viikossa. Pelkään kuollakseni paikkojen totaalista repeytymistä ja sitä tuskaa mikä seuraa synnytyksen jälkeen (kivut, pissavaivat, löysyys...).

Kaipaisin rehellisiä vastauksia oikeasti synnyttäneiltä nuorilta naisilta (alle 30v) siitä, miten olette selvinneet omasta synnytyksestänne?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei ollu tällasta ongelmaa edes 19-vuotiaana, oli niin väljät paikat jo sillon ettei tarvinnu leikellä eikä tullu minkäänlaisia repeämiäkään. Voimia sulle.

hyi yök. pillusi oikein holottaa..

Synnytin vielä kaksi lasta lisää, toinen oli yli neljäkiloinen ja kepeästi mahtui sekin ulos ilman tikattavia vaurioita. Mietipä sitä.

No miehesi tuskin nauttii kun toosa on kuin ämpäri :D

No mieheni on afrikan syvästä viidakosta kotoisin ja omaa paksun bambun, joten ei ole ongelmia.

Tämä en kyllä ollu minä :D Mutta mullahan ei ole enää miestä, miehen haluttomuus oli yhtenä syynä eroon.

Vierailija
42/42 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen kudokset venyvät ja palautuvat. Olen pyytänyt kätilö ohjaamaan pinnistusta koska se repeäminen on jännittänyt. Hieman on revennyt mutta tikeillä on korjaantunut. Kunhan vauva mahtuu lantion ohi niin yleensä kaikki menee hyvin. Synnytystapa arvio tehdään loppuraskaudesta eli katsotaan vauvan koko, asento ja äidin lantion koko.

Googlaile ohjeita lantionpohjan lihasten treenaamisesta, ne auttavat tukemaan palautumista ja niitä olisi kaikkien naisten hyvä treenata muutenkin!

Alapää voi tuntua tosi vieraalta raskausaikana ja heti sen jälkeen mutta kuuluu asiaan, hormoonit valmistelevat sitä synnytykseen jonka jälkeen sillä kestää palautua.

Tsemppiä raskauteen!

T.4 lapsen äiti joista yksi syntyi alakautta perätilassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän