Saako lapsen kastelahjoja viedä roskiin?
Muistoesineitä, mutta rihkamaa. Ties mitä lyijyseoksia.
Kommentit (19)
Ei kai kukaa estä, mutta vie mieluummin hyväntekeväisyyskirpputorille.
Heppalehtiä ei ainakaan saa viedä.
Eikö ne ole lapsen omaisuutta? Näpit irti ja annat itse päättää. Mamma ei omista lastaan eikä kaikkea mitä lapseen liittyy. Miten tämä on joidenkin niin hirveän vaikea ymmärtää?!
Eivätkö ne ole lapselle, eikä sinulle? Itse kerään kaikki vastaavat ja muutakin vuosien varrelta muistolaatikkoon, niitä on sitten muksun kiva isompana katsoa.
Kierrätykseen, ok. Mutta onko väärin lasta kohtaan? Meneekö minulta välit lapsen kummeihin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kierrätykseen, ok. Mutta onko väärin lasta kohtaan? Meneekö minulta välit lapsen kummeihin?
Ap
Totta kai on väärin lasta kohtaan. Ne kuuluu lapselle ja on lapsen päätös mitä haluaa niille tehtävän.
Miksi ihmeessä haluaisit jonkun tinaiset valokuvakehyksen tai pankin laittaa roskiin jonka lapsi on saanut kummiltaan???
Miksi ne pitää laittaa roskiin? Eihän ne sun ole vaan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
roskiin jonka lapsi on saanut kummiltaan???
:-DDD
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit jonkun tinaiset valokuvakehyksen tai pankin laittaa roskiin jonka lapsi on saanut kummiltaan???
Kummi ostanut roskia? Niinkö?
Opettele sanajärjestys, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä siksi, että lapsi ei imeskele niitä. Mutta on meillä myös pieni asunto ja paljon kummeja, joten tilanpuute vaivaa.
Mutta En sitten hävitä niitä, lupaan.
Teet lapselle oman pienen muistolaatikon, johon keräät tämmöiset lahjat.
Meillä lapsista kaksi kolmesta asuvat jo omillaan. Suurimman osan heidän tavaroistaan olen säilönyt, myös kummilahjat jne. Nyt on edessä miehen ja nuorimman lapsen kanssa muutto pienempään, ja onkin kesän aikana nuo kaksi jo omillaan asuvaa olleet perkaamassa tavaroitaan. Olen ne vaan lykännyt heille ja sanonut, että ei palautusoikeutta, tehkää mitä lystäätte niille. Ovat nyt aikuisena sitten päättäneet, että säilytettävätkö edelleen vai laittavat kiertoon.
Kaippa tää on provo? Jos ei, niin kerro ap tulevaisuudessa kaikille että teille ei tarvi tuoda mitään lahjoja ikinä. Niin on parempi kaikille .
Meillä tämä tilanne, että sanoin että ottakaa mitä otatte. Lusikoita eivät halunneet, muut halusivat. Lusikat jäi vielä tänne, jos muuttavat mieltään, kun eipä ne paljon tilaa vie.
Vierailija kirjoitti:
Kaippa tää on provo? Jos ei, niin kerro ap tulevaisuudessa kaikille että teille ei tarvi tuoda mitään lahjoja ikinä. Niin on parempi kaikille .
Ei ole provo, enkä edes ole konmarittaja. Tuskin se lapsille kovin kivaa olisi.
Trollaatko itse, vai säästetäänkö teillä päin kaikki lasten lahjaksi saamat lahjat?
Ap.
Ymmärrän aloittajaa! Ihan hirveää sälää ihmiset antavat ristiäisissä lahjaksi. Vaikea keksiä ketään, jonka silmää korukaupan "lahjatavarat" miellyttäisivät.
Etkö voi myydä tai antaa pois?