Eksä jätti mut eikä suostu palaa yhteen! Minusta tuntuu nyt ihan siltä et Olen rappiontiellä :(
Yritin pitää perheennlähellä mut eksää ei kiinnosta mun asiat enään yhtää vaikka kerron sille et meen rappion tiellä niin se ei vastannu edes mitään en tiedä mitä enään teen mun eläman kanssa en jaksais uskoa enään parempaan huomiseen :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo säälittävä roikkuminen. Ette ole enää yhdessä, jatka elämääsi kuten exäkin.
Mut mail on perhe jonka haluun takas! Ei perheitä sais hajottaa eksää ei ees kiinnosta jos vaikka öö esim menisin junan tai rekan alle se on niin jupma vaikka oon sanonu ettei satuteta toisiamme ap
Nyt rehellisesti, mikä on sun oma osuutesi eroon johtaneista syistä? Alkoholismi? Ripustautuminen? Heikko vastuunkanto omista toimista?
Provo tai ei, hauska :D Rappion tietä kuljen eikä kenkään auttaa voi. Sydän räytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo säälittävä roikkuminen. Ette ole enää yhdessä, jatka elämääsi kuten exäkin.
Mut mail on perhe jonka haluun takas! Ei perheitä sais hajottaa eksää ei ees kiinnosta jos vaikka öö esim menisin junan tai rekan alle se on niin jupma vaikka oon sanonu ettei satuteta toisiamme ap
Nyt rehellisesti, mikä on sun oma osuutesi eroon johtaneista syistä? Alkoholismi? Ripustautuminen? Heikko vastuunkanto omista toimista?
eksä ei ymmärrä mun sairautta eikä siis ymmärrä etten Sen takii voi käydä töissà ja miks jutut ahdistaa etten voi kaikkee tehdä eksä ei ota tisissaan sitä kun sanon et loppu on lähellä tarviin ihmisen joka hyväksyy murlt tälläsenä Ku oon ja edelleen voisin unohtaa menneet ja perheen takii palaa yhteen koska vaan ja sit laittaisin korkin kiinni ja muuttusin jos se antais siihen mahijsen
Hyppää katolta 😄 ei sua kukaan jaksa trolli lumppu. Ja vaikka olis totta niin ei ihme ettei sua kukaan halua/jaksa. Saakelin iilimato. Jätä exä rauhaan ja painu hoitoon
Apua mä saan päänsäryn sun kommenteista..anteeks migreenin..
Kaikki saa. Selvä provo ja ap on joko kännissä/aineissa tai sitten on joku teini kakara joka trollaa kaveri porukalla täällä ja luulee olevansa hauska/ kekseliäs. Noloa tuollainen esittäminen mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja kirjoituksen perusteella voisit olla serttilä. Mites karvalapsonen voi? Sait lapsen karvakäden kanssa ja siitä leuhkit. No olet kuka olet mutta meneppä hoitoon äkkiä.
Miksi haukutaan kirjoitus ontuu siksi että otin alkoa ja ketipinoria ja siksi ontuu ja otan ahfistukseen jotta saisi ajatuksia päästä pois point in kuitenkin varmasti ymmärtää ja Sen että kyseessä on elämän pahin riisi jota eksä ei ymmärrä pienempikin Asia saisi mielen sekasin
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukutaan kirjoitus ontuu siksi että otin alkoa ja ketipinoria ja siksi ontuu ja otan ahfistukseen jotta saisi ajatuksia päästä pois point in kuitenkin varmasti ymmärtää ja Sen että kyseessä on elämän pahin riisi jota eksä ei ymmärrä pienempikin Asia saisi mielen sekasin
Ja vielä sykiatri oli samaan mieltä kanssani että eksä aiheutti pahaa oloa ja se on kuitenkin ammattilainen eli turha täällä haukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eksä ei ymmärrä mun sairautta eikä siis ymmärrä etten Sen takii voi käydä töissà ja miks jutut ahdistaa etten voi kaikkee tehdä eksä ei ota tisissaan sitä kun sanon et loppu on lähellä tarviin ihmisen joka hyväksyy murlt tälläsenä Ku oon ja edelleen voisin unohtaa menneet ja perheen takii palaa yhteen koska vaan ja sit laittaisin korkin kiinni ja muuttusin jos se antais siihen mahijsen
Ok, vaikuttaa siltä, että teidän yhdessäolo oli liian raskasta eksälle. Hänellä on oikeus vetää raja sille, kuinka paljon jaksaa kestää ja ymmärtää. Myöskin ymmärsin, että eksän käytös aiheuttaa sulle pahaa oloa. Voisiko olla, että ette siis sovi yhteen ja molempien on parempi tahoillaan?
Nyt sun täytyy hyväksyä, että korkin on mentävä kiinni, asiat selvitettävä ja tilanteen muututtava ENNEN kuin yhteen palaamisesta voi edes keskustella.
Voi olla, että vaikka muuttaisit käytöstäsi, eksä ei silti enää halua palata yhteen. Siitä huolimatta muutos kannattaa oman onnellisuutesi ja mahdollisten tulevien parisuhteiden kannalta.
Vaikka oliskin, niin tällaisia mahtuu miljoona tähän maahan. Ihan elävästä elämästä peräisin.