Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä jätti mut eikä suostu palaa yhteen! Minusta tuntuu nyt ihan siltä et Olen rappiontiellä :(

Vierailija
29.07.2018 |

Yritin pitää perheennlähellä mut eksää ei kiinnosta mun asiat enään yhtää vaikka kerron sille et meen rappion tiellä niin se ei vastannu edes mitään en tiedä mitä enään teen mun eläman kanssa en jaksais uskoa enään parempaan huomiseen :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai ahdistele sun eksääsi tollaisilla viesteillä?

Vierailija
2/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa hyvät kävelykengät, muuten rappion tie on tuskainen kävellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mitää ahdistelua oo jos kerron et mul menee huonosti en voi uskoo et on erottu haluun Sen takas läehelle ja haluun kitiin miten voisin tehdä ap

Vierailija
4/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo säälittävä roikkuminen. Ette ole enää yhdessä, jatka elämääsi kuten exäkin.

Vierailija
5/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vinkuminen. Elämä on.

Vierailija
6/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mitää ahdistelua oo jos kerron et mul menee huonosti en voi uskoo et on erottu haluun Sen takas läehelle ja haluun kitiin miten voisin tehdä ap

Hakeudu terapiaan, työkaverilla hankala ero ja haki apua, auttoi.

Vierailija
7/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ovat sinun ongelmiasi, eivät eksän. Se, että sinulla on paha olla, ei velvoita eksää yhtään mihinkään. Itse olet vastuussa elämästäsi etkä voi pakottaa ketään olemaan kanssasi.

Vierailija
8/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo säälittävä roikkuminen. Ette ole enää yhdessä, jatka elämääsi kuten exäkin.

Mut mail on perhe jonka haluun takas! Ei perheitä sais hajottaa eksää ei ees kiinnosta jos vaikka öö esim menisin junan tai rekan alle se on niin jupma vaikka oon sanonu ettei satuteta toisiamme ap

Vierailija
9/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ei ole vastuussa sinun oloistasi nyt. Sinä olet itse vastuussa. Uskon, että tuntuu ihan kauhealta, mutta keskusteluapua on tarjolla kun vaan haet ja aikakin auttaa.

Viinaan älä koske, saatika syytä eksää omasta juomisestasi.

Vierailija
10/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu omasta elämästäsi. Se ei kuulu eksälle, äidille tai meille. 

Vierailija
11/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappiolla on hyvä olla... kuuntele vaikka musaa

Vierailija
12/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäsi ei ole vastuussa sinun oloistasi nyt. Sinä olet itse vastuussa. Uskon, että tuntuu ihan kauhealta, mutta keskusteluapua on tarjolla kun vaan haet ja aikakin auttaa.

Olen kyllä juonut turrutukseen jotka eksä aiheuttaa eksä myös käyttaa lasts aseena ja open varma et sillä käy muista miwhiä vaikka sanoo ettei käy ap

Vierailija
13/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni!

Vierailija
14/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se korkki kiinni!

Kuten Jo samoin loppu on lähellä korkki ei mee nii enneku Ku pullo on tyhjä harkitsen its etuhoisia ajatuksia

Vierailija
15/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä provo!

Miten ette huomaa?

Vierailija
16/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä olet. Kukaan ei halua tuollaista. Hyvä että eksä pääsi sinusta eroon.

Vierailija
17/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallaat korkin myttyyn ja paat hyvää musaa soimaan! Late ja Stögö lähtee mielellään paikallisen terassilta lohduttamaan 😊 huomenna sit Matin vuoro jne. Paadi paadi! Kohta on syksy ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
18/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Tallaat korkin myttyyn ja paat hyvää musaa soimaan! Late ja Stögö lähtee mielellään paikallisen terassilta lohduttamaan 😊 huomenna sit Matin vuoro jne. Paadi paadi! Kohta on syksy ja ketään ei kiinnosta.

Ap on mies.

Vierailija
19/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo Provo... Taitaa olla mt ongelmia ja vähän wt

Vierailija
20/33 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä juonut turrutukseen jotka eksä aiheuttaa eksä myös käyttaa lasts aseena ja open varma et sillä käy muista miwhiä vaikka sanoo ettei käy ap

Hups, syytit eksää kolmesta asiasta samassa lauseessa, vaikka vasiten kielsin. Sinun täytyy nyt vaan työstää tuota vääristynyttä ajatusmalliasi. Ei se mitään, sellaisia me ihmiset ollaan, mut aina voi kehittyä paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme