Mitä se kk tarkoittaa rahasumman perässä??
Eikö voi laittaa 450€ kun pitää laittaa 450kk ??Mitä se kk on?? Minä merkkaan kuuukauden kk enkä laita rahasumman perään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mamma miettii osamaksua?
Voisitko kertoa vastauksen jos tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Missä yhteydessä?
Sen rahasumman perässä perässä!
Jos pelkkä k niin tarkoittaa kiloa eli tuhatta. Kk viitannee määrään kuukaudessa. Kerrotko tarkemmin missä yhteydessä?
Tätä itsekin olen miettinyt.
Mitä tarkoittaa 450k ?
450€ on neljäsataaviisikymmentä euroa.
450k on neljäsataaviisikymmentätuhatta jotain. Ei ole sellaista kuin 450kk.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkä k niin tarkoittaa kiloa eli tuhatta. Kk viitannee määrään kuukaudessa. Kerrotko tarkemmin missä yhteydessä?
Miten kilo liittyy rahayksikköön?
minä tulkitsisin (riippuen toki asiayhteydestä) että tarkoitetaan osamaksun/lyhennyksen suuruutta. Esim maksan asuntolainaa 450kk, niin olettaisin että kirjoittaja tarkoittaa 450€/kk.
Vierailija kirjoitti:
450k on neljäsataaviisikymmentätuhatta jotain. Ei ole sellaista kuin 450kk.
450 kk on laiskasti merkitty 450 kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekin olen miettinyt.
Mitä tarkoittaa 450k ?
450k = 450 000.
k = kilo = tuhat
Mutta toi kk = kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt ja inhoan koko käsitteen käyttöä. Ehkä se vain joistakin on hieno ja moderni ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Jonkun keksimä mukajänskä ja täysin epäkurantti ja itse lukua suotta sekaava merkintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
450k on neljäsataaviisikymmentätuhatta jotain. Ei ole sellaista kuin 450kk.450 kk on laiskasti merkitty 450 kuussa.
No onpa kyllä laiskuuden huipentuma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt ja inhoan koko käsitteen käyttöä. Ehkä se vain joistakin on hieno ja moderni ilmaus.
Niin, onhan se nyt saatanasta kun otetaan käyttöön tapoja joista on sovittu vain 223 vuotta sitten! joku roti sentään pitäisi säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
minä tulkitsisin (riippuen toki asiayhteydestä) että tarkoitetaan osamaksun/lyhennyksen suuruutta. Esim maksan asuntolainaa 450kk, niin olettaisin että kirjoittaja tarkoittaa 450€/kk.
Mikäli rahaliikenteessä ei ole täsmällsiä niin tulee virheitä ennen pitkää kun pelataan oletuksilla. Merkitkää oikein mitä tarkoitatte. Säästäkää hymiöt ja hifistelyt muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se nyt saatanasta kun otetaan käyttöön tapoja joista on sovittu vain 223 vuotta sitten! joku roti sentään pitäisi säilyttää.
Joo vanhat tavat uudestaan käyttöön! Esim giljotiini!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois huisin kivaa ottaa taas pitkästä aikaa käyttöön roomalaiset numerot! Merkata söpösti taas vuosiluvutkin niillä jänskillä X:llä.....
23k pirii tai kokaa tuo eri määrän massii ja eri porukoissa pyörit.. se on taloustiedettä!
Mamma miettii osamaksua?