Mikä on ollut hirvein työpaikka, jossa olet ollut?
Kommentit (4)
Eräs suurehko siivousfirma. Pomot valehtelivat päin naamaa, puhuivat työntekijöistä paskaa selän takana toisille työntekijöille sekä keksivät ja levittelivät huhuja. Lisätuntien tarjoaminen hoidettiin myös melko omituisesti.
Eräs tapaus on erityisen hyvin jäänyt mieleen. Itselläni alkoi silloin työpäivä yhdeksältä (eli kello oli soimassa kahdeksalta aamulla), kun eräs aamu heräsin seitsemältä puheluun. Puhelimessa pomo ilkeään sävyyn ilkkuu, että et sitten viitsinyt mennä tänään töihin ja minä siihen ihan unenpöpperössä että mitämitä, eihän mulla ala työt vielä pariin tuntiin? "Katsopa kuule tekstiviestisi." No olihan sinne tullut viesti KAHDELTA AAMUYÖLLÄ, että seuraavana aamuna pitäisi olla siivoamassa jotain helvetin mörskää kuudelta!
"No pitäis kyllä se puhelin pitää silleen, että näkee nämä tällaiset tärkeät asiat." Vittu, yölläkö? Yöllä nukutaan!
Luojan kiitos pääsin eroon mokomasta paskafirmasta, enkä tasan ikinä osta mitään siivouspalveluita heiltä.
Öö no tänä kesän olin kesätöis mut sit ne sanoki et ei saa räplää puhelinta...
Siis haloo mun pitää päivittää mun stooriin et oon töissä sekä instaan ja snäppiin et kaverit näkee et oon töis ja sit ne kysyy et mites töis ja mä vastaan ja siinä se päivä meneekin...
Sit ne viel kehtaa sanoo ettei tarvii tulla enää huomenna eikä ees maksa palkkaa vaikka oon kuitenkin heille tehnyt töitä josta mä mielestäni kyllä palkkani ansaitsen...
Vierailija kirjoitti:
Eräs suurehko siivousfirma. Pomot valehtelivat päin naamaa, puhuivat työntekijöistä paskaa selän takana toisille työntekijöille sekä keksivät ja levittelivät huhuja. Lisätuntien tarjoaminen hoidettiin myös melko omituisesti.
Eräs tapaus on erityisen hyvin jäänyt mieleen. Itselläni alkoi silloin työpäivä yhdeksältä (eli kello oli soimassa kahdeksalta aamulla), kun eräs aamu heräsin seitsemältä puheluun. Puhelimessa pomo ilkeään sävyyn ilkkuu, että et sitten viitsinyt mennä tänään töihin ja minä siihen ihan unenpöpperössä että mitämitä, eihän mulla ala työt vielä pariin tuntiin? "Katsopa kuule tekstiviestisi." No olihan sinne tullut viesti KAHDELTA AAMUYÖLLÄ, että seuraavana aamuna pitäisi olla siivoamassa jotain helvetin mörskää kuudelta!
"No pitäis kyllä se puhelin pitää silleen, että näkee nämä tällaiset tärkeät asiat." Vittu, yölläkö? Yöllä nukutaan!
Luojan kiitos pääsin eroon mokomasta paskafirmasta, enkä tasan ikinä osta mitään siivouspalveluita heiltä.
Jatkan: Ilmeisesti tämä on ongelma jokaisessa tämän firman konttoreista ympäri Suomea. Aloin nimittäin myöhemmin googlettelemaan enkä löytänyt yhtään positiivista kokemusta entisiltä työntekijöitä.
Ja sitten kyseinen firma ihmettelee, kun on työntekijöistä pulaa ja kaikki lähtee lätkimään parin kuukauden jälkeen. No mistähän voisi johtua?
Yksi vuodeosasto, jossa piti kirjaimellisesti y k s i n pestä, hoitaa ym potilaat. Sitten kun potilas makasi pesulavetilla odotuttaa häntä että saan pedattua sängyn.
Kuulema vastuu potilaista 24/7, vaikka olisi ollut vapaallakin.
Paljon muutakin pielessä ko paikassa.