Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ens viikko 30 ja täysaurinkoa.

Vierailija
29.07.2018 |

ttu mä kuolen! Töissä yli 30 astetta.
Viikon päästä näyttäisi olevan "vaan" 22 mikäli ilmatieteenlaitos on oikessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy tässä maassahan paistaaki liikaa aurinko ympäri vuoden (not) 😂😂😂 älkää huoliko, kyllä te saatte niistä p*skasäistä nauttia kohta melkeen vuoden putkeen, koittakaa nyt kestää vielä vähän aikaan. Pimeyttä, loskaa, vesisadetta, tihkusadetta, lunta, räntää, pakkasta ja nyrpeitä naamoja on kyllä luvassa vielä. Koittakaa kestää!

Paitsi että minulle ja monille muille sade, lumi, pakkanen tai jopa räntä ovat kaikki ok. Sen sijaan tämä helle ja paahde on todellista paskasäätä.

Valtaosa on kanssasi eri mieltä. Ja tosiaan loka-maaliskuu ajanjakson ajan vastaan tulee oikeastaan vain ja ainoastaan nyrpeitä naamoja. 😂😂😂 Sitte keväällä alkaa taas vähän jo hymyjä näkemään.

Valtaosa saa puolestani olla mitä mieltä tahansa. Itse olen lapsesta asti tiennyt, etten siedä kuumaa. Saunaankaan minua ei saa, ja helteellä voin pahoin.

Vierailija
22/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilkaa ja syökää terveellisesti..lopettakaa hötön syöminen ja sohvalla makaaminen niin helpottaa. 😊👍

Kanavasurffailu ON urheilua ja sohvalla on niin mukavaa. Vaimoo! Tuoppas lisää olutta ja peppu keinuu kävelessä, joo oikeen hyvä just tolleen. Tästäkin näyttää tulevan hyvä päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suomalaiset itkee Suomen huonosta säästä ja siitä kun ei ole kunnon kesää. No nyt on, ja siitäkin valitetaan! Ylläri. Luojan kiitos muutan pois tästä maasta tulevaisuudessa.

Joo luojan kiitos, että muutat pois, mitä pikemmin sen parempi.

Mikä kunnon kesä tämä muka on? Ihmiset nääntyy, eläimet nääntyy, kasvit kuolee, kaikki sadot on huonoja, remontit seisoo, sairaalat täyttyy jne.

Ei se, että ei tykkää 30 asteesta tarkoita sitä, että toivoo kylmää. Kunnon kesä Suomessa tarkoittaa 22...26 astetta, aurinkoisia päiviä ja sateisia öitä, jolloin lämpötila laskee selvästi.

Mulla on ollut käsi kipsattuna kainaloon asti kohta 4 viikkoa, eikä oikeasti naurata enää yhtään. Ihan yleisen epämukavuuden lisäksi pitää pelätä leikkaushaavan tulehtumista ja uudelleen sairaalaan jotumista, jossa oli myös ihan järjettömän kuuma, eikä edes pientä helpotusta tuovia pöytätuulettimia.

Eli muuta sinä ja kaltaisesi muualle vaan ja ole siellä muualla sitten onnellinen, kun ihmiset eivät ehkä valita säästä, mutta jostain muusta asiasta takuuvarmasti.

Vierailija
24/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy tässä maassahan paistaaki liikaa aurinko ympäri vuoden (not) 😂😂😂 älkää huoliko, kyllä te saatte niistä p*skasäistä nauttia kohta melkeen vuoden putkeen, koittakaa nyt kestää vielä vähän aikaan. Pimeyttä, loskaa, vesisadetta, tihkusadetta, lunta, räntää, pakkasta ja nyrpeitä naamoja on kyllä luvassa vielä. Koittakaa kestää!

Paitsi että minulle ja monille muille sade, lumi, pakkanen tai jopa räntä ovat kaikki ok. Sen sijaan tämä helle ja paahde on todellista paskasäätä.

Valtaosa on kanssasi eri mieltä. Ja tosiaan loka-maaliskuu ajanjakson ajan vastaan tulee oikeastaan vain ja ainoastaan nyrpeitä naamoja. 😂😂😂 Sitte keväällä alkaa taas vähän jo hymyjä näkemään.

Ei ainakaan minun naamalla näy nyrpeää ilmettä syksyisin ja talvisin! Päinvastoin, olen energinen ja iloinen. 

Vierailija
25/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä parasta on nuoret naiset vähissä vaatteissa 👍 Bikiniyläosaa ja mikrosortseja 🤗

Vierailija
26/26 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 asteen kevätaurinko on eri asia kun viikkotolkulla kestävä 30 asteen helvetillinen paahde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan