Mistä löytää uusi kumppani n. 40 vuotiaana
Ero edessä. Tästä tiedetty vuosia ja valmistauduttu. En haluis yksin elää. Mistä löytää uuden kumppanin? Miten olet tavannut vanhempana uuden kumppanin? Siis ihan nuorekas olen yhä mut jos nyt ei tinderiä yms. lasketa. Työkin itsenäistä yrittäjänä missä miehiä ei tapaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin helppoa naiselle, miehelle paljon vaikeampaa.
Ihme valitusta taas. Olen itse mies ja erosin 39-vuotiaana. Eroa seuraavat viisi vuotta sain naisia enemmän, kuin ennen naimisiin menoa - eikä ennen avioliittoakaan ollut ihan vähän.
En kertakaikkiaan ymmärrä valitusta, etteikö esimerkiksi Tinder toimi 40+ miehillä.
No toimiihan se.... oman ikäisiin, tai 30+ iin..
Ne on kyllä ne nuoremmat miehet jotka valittaa, ettei se toimi.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Miten vaikeata se voi olla sanoa kiinnostavalle miehelle että moi, mennääks mun tykö tutustuun. Veikkaan että naiselle tuo kysymys tuo 75 prosentin onnistumisasteen. Voisitko lakata ulisemasta ja otan tilanne haltuusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vaan jos olet hoikka ja nätti.
Kaunis mutten erityisen laiha. Miehet kyllä katsoo aina sillä silmällä (mupdpkas mut en läski mut en tosiaan hoikka) mut en kai esim. kauppakeskuksessa voi mennä juttelemaan tosta vaan vai voinko? Vähän pihalla ku lapsesta saakka ollut saman tyypin kanssa...
No ei voi. Oikeesti seuraa hakevat löytyvät tinderistä yms. äpeistä, sinkkutapahtumista jne. Jättäkää muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeata se voi olla sanoa kiinnostavalle miehelle että moi, mennääks mun tykö tutustuun. Veikkaan että naiselle tuo kysymys tuo 75 prosentin onnistumisasteen. Voisitko lakata ulisemasta ja otan tilanne haltuusi
Ni ei varmasti ole
Siis nyt ihan oikeesti, kuka on löytänyt kumppanin UIMAHALLISTA? Epäeroottisempaa paikkaa saa hakea.