Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uusi kumppani n. 40 vuotiaana

Vierailija
28.07.2018 |

Ero edessä. Tästä tiedetty vuosia ja valmistauduttu. En haluis yksin elää. Mistä löytää uuden kumppanin? Miten olet tavannut vanhempana uuden kumppanin? Siis ihan nuorekas olen yhä mut jos nyt ei tinderiä yms. lasketa. Työkin itsenäistä yrittäjänä missä miehiä ei tapaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan jos olet hoikka ja nätti.

Vierailija
2/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti ku taas vaikeeta. Uimahallista, kirjastosta, baarista. Yritä nyt itse vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis mutten erityisen laiha. Miehet kyllä katsoo aina sillä silmällä (mupdpkas mut en läski mut en tosiaan hoikka) mut en kai esim. kauppakeskuksessa voi mennä juttelemaan tosta vaan vai voinko? Vähän pihalla ku lapsesta saakka ollut saman tyypin kanssa...

Vierailija
4/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helvetti ku taas vaikeeta. Uimahallista, kirjastosta, baarista. Yritä nyt itse vähän.

Mitä siis sanon jos joku mieleisen oloinen? Eli esim. kaupassa oli just mun olonen mies lapsensa kanssa. Mitä sanon?

Vierailija
5/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis mutten erityisen laiha. Miehet kyllä katsoo aina sillä silmällä (mupdpkas mut en läski mut en tosiaan hoikka) mut en kai esim. kauppakeskuksessa voi mennä juttelemaan tosta vaan vai voinko? Vähän pihalla ku lapsesta saakka ollut saman tyypin kanssa...

Jos olet kaunis niin ei sun tarvitse kun katsoa kohdetta, vähän hymyillä, kääntää pää pois, hetken päästä katsoa uudestaan niin kohde tulee kyllä sun luo. Tsemppiä!

Vierailija
6/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin helppoa naiselle, miehelle paljon vaikeampaa.

Vierailija
7/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta taas. Olen itse mies ja erosin 39-vuotiaana. Eroa seuraavat viisi vuotta sain naisia enemmän, kuin ennen naimisiin menoa - eikä ennen avioliittoakaan ollut ihan vähän.

En kertakaikkiaan ymmärrä valitusta, etteikö esimerkiksi Tinder toimi 40+ miehillä.

Vierailija
8/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia? Jos on, niin valmistaudu siihen että joko otat 60-vuotiaan tai olet ilman. Ei auta vaikka olisi kuinka kaunis ja timmi. Damaged goods, they say.

Vierailija
9/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miltä näytät.

Vierailija
10/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia? Jos on, niin valmistaudu siihen että joko otat 60-vuotiaan tai olet ilman. Ei auta vaikka olisi kuinka kaunis ja timmi. Damaged goods, they say.

Höpö höpö. Me kaikki ystäväporukassamme nelikymppisinä eronneet olemme ottaneet toiselle kierrokselle 5-10 vuotta nuoremman miehen. Uusiosuhteet ovat kestäneet jo vuosia.

Vierailija
11/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huoli, nuori miljonäärihughgrant huomasi ketjusi ja karauttaa nyt hopeisella jaguarillaan huhuilemaan romanttisesti postiluukustasi hetkenä minä hyvänsä

Vierailija
12/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaunis niin ei sun tarvitse kun katsoa kohdetta, vähän hymyillä, kääntää pää pois, hetken päästä katsoa uudestaan niin kohde tulee kyllä sun luo. Tsemppiä!

Mites kun miehet kyllä katsoo sillä silmällä muttri esim. kaupassa kuitenkaan tule juttusille? Pitäiskö mun tehdä joku merkki, hymyillä tms? En oo kehdannu.

Vierailija
13/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun miehet kyllä katsoo sillä silmällä muttri esim. kaupassa kuitenkaan tule juttusille? Pitäiskö mun tehdä joku merkki, hymyillä tms? En oo kehdannu.

Hymyilystä on hyvä aloittaa.

Vierailija
14/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nyt ei tinderiä yms. lasketa.

Miksi ei? Kyllä tuolta pariskuntia on syntynyt. Profiili on kyllä lyhyt, mutta yrittää tehdä siitä rehellisesti itsensä näköisen, niin samanlaista seuraa voi löytyä. Olen lähes samanikäinen mies ja muutamassa viikossa kolahti. Uskomatonta tuuria tietenkin, mutta sattuuhan sitä.

Toiseenn kommenttiin liittyen, molemmilla lapset vuoroviikoin.

Vierailija
15/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole hetken aikaa yksin , kuulostat ihan läheisriippuvaiselta. Sitten otat ensimmäisen ja kohta taas eroat. Mikä siinä yksin olossa on niin kauheeta.

Sitten kun tulee oikea aika ja tiedät mitä haluat, etsii netistä samanhenkistä.

Jossain kadulla tai kaupassa tutustutaan vain elokuvissa. Ei Suomessa. Pidetään outona.

Vierailija
16/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole hetken aikaa yksin , kuulostat ihan läheisriippuvaiselta. Sitten otat ensimmäisen ja kohta taas eroat. Mikä siinä yksin olossa on niin kauheeta.

Jossain kadulla tai kaupassa tutustutaan vain elokuvissa. Ei Suomessa. Pidetään outona.

No ei voi sanoa taas kun viimiset 25 v ollut saman kanssa...

Mut samaa mietin, ei kai kaupassa voi tutustua. Eli Tinder ainut ja tietty baarit, baareista kyllä miesseuraa löytyy mut niissä ei juurikaan tule käytyä.

Vierailija
17/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yksin pari vuotta ja katso sitten. Jos heti alat seurustella, se on tod näk ns. laastari koska et kestä yksinoloa.

Vierailija
18/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi sanoa taas kun viimiset 25 v ollut saman kanssa...

Mut samaa mietin, ei kai kaupassa voi tutustua. Eli Tinder ainut ja tietty baarit, baareista kyllä miesseuraa löytyy mut niissä ei juurikaan tule käytyä.

Siis mikä on ongelma? Jos seuraa löytyy baarista niin mene sinne.

Vierailija
19/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä suosittelen. Toki siellä on monenlaisen seuran etsijää, mutta minä ainakin ajattelin, että jos minä olen siellä, voi siellä olla joku miespuolinenkin samanhenkinen, vakavaa suhdetta etsivä. Löytyi tosi hyvä mies. Kaksi vuotta ollaan oltu yhdessä. Ikä mulla 35+. Paljon on kiinni siitä, millaisen profiilin teet. Kerro suoraan mitä etsit ja laita rehellisiä valokuvia! Tsemppiä! Ja kyllä, mulla lapsikin.

Vierailija
20/22 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovutatte puolisosi kanssa? Helpointa kuitenkin jatkaa, työstätte vain suhdettanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi