Miten nainen voi tehdä itsestään miehen silmissä epäviehättävän?
Lihoa en aio, mutta auttaako meikkaamattomuus, tavallisuus ja pukeutuminen peittäviin ja ylisuuriin kaapuihin?
Kommentit (50)
Voit yrittää puhua tosi rivoja ja kommentoida seksikkäiden miesten edesottamuksia graafisesti. Kiroile paljon. Älä pese hiuksia äläkä aja karvoja. Kerro olevasi erikoislääkäri, vaikkapa toimenpideradiologi.
Suhteissa nalkutus on havaittu ällistyttävän tehokkaaksi. Joissain tapauksissa naisesta on tullut nin epäviehättävä, että mies on kuollut siihen.
Kaiken "naisellisen" välttäminen. Ei korkokenkiä, hameita, mekkoja, tyttömäisiä paitoja, ripsienpidennyksiä, hiustenpidennyksiä, hiusten laittamista...
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää "shokkivärillä". Tavallisuus ei valitettavasti auta.
Värjätä en voi allergian takia :(
Vierailija kirjoitti:
Kaiken "naisellisen" välttäminen. Ei korkokenkiä, hameita, mekkoja, tyttömäisiä paitoja, ripsienpidennyksiä, hiustenpidennyksiä, hiusten laittamista...
En ole näitä pidennys, feikkiripset ja -kynnet naisia, joten sen suhteen olen rauhassa
Tupakoi ja ryyppää, vedä överimeikki, laita silikonitissit ja -perse, kiroile kuin merimies tai olemalla vain bimbo.
Oman kokemuksen mukaan vain todella ruma ja ääliömäinen käyttäytyminen auttaa. Ulkonäkö voi olla millainen läskitursake tahansa niin aina löytyy ahdistelijoita, mutta kun päästelee suustaan kaikkea mahdollisimman epämiellyttävää niin pysyvät loitolla. Puheääni kannattaa myös muuttaa kimeän huutavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan vain todella ruma ja ääliömäinen käyttäytyminen auttaa. Ulkonäkö voi olla millainen läskitursake tahansa niin aina löytyy ahdistelijoita, mutta kun päästelee suustaan kaikkea mahdollisimman epämiellyttävää niin pysyvät loitolla. Puheääni kannattaa myös muuttaa kimeän huutavaksi.
Mua kiinnostaisi tietää missä ja keille niitä "ahdistelijoita" muka on.. ihmetyttää kun aina väitetään tätä. Ite en ole koskaan huomannut enkä kokenut tällästä ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Päädyin parisuhteeseen vaikka vältin kaikkia noita.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus kun minulla on luonnostaan tuuheat ja pitkät ripset, samoin hiukseni ovat pitkät jo ilman mitään pidennyksiä. Olen siis tosi epäviehättävä kun en välittäisi laitta feikkiä.
Tatuoinneilla, lävistyksillä, kiroilulla, syljeskelyllä, tupakoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi ja ryyppää, vedä överimeikki, laita silikonitissit ja -perse, kiroile kuin merimies tai olemalla vain bimbo.
Kumitissejä tai -huulia en halua, ne ovat kauheita. Tupakka ja viinakset oikein inspaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Päädyin parisuhteeseen vaikka vältin kaikkia noita.
Sama. Lisäksi olin tyly vttuilija, eikä siitäkään ollut apua.
vähättelä alentava emaskuloiva puhuttelu esim. mitä se mamman pikku plikka oletko nähnyt edes piinppiä sitten syntymäsi? Mitä pikku neiti haluadi isomman pippulin vai? mitä se tämän kylän hompsu neiti siinä kimittää? jne.
Leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää "shokkivärillä". Tavallisuus ei valitettavasti auta.