Mitä syödä keitetyn kananmunan kanssa?
Kommentit (24)
Perunaa, makaronia, leipää, vihanneksia, raejuustoa... Kananmuna on hyvä proteiinilisä minkä tahansa kanssa.
Tee "mummon salaatti", googlesta löytyy. Etikkainen kastike sopii niin hyvin tuohon. Tai tee munavoita ja karjalanpiirakkaa.
Mä laitan kananmunan ohuen ruisleipäsiivun päälle ja siihen mätitahnaa. Joo, ei mitenkään terveellinen herkku, mutta ihanan suolainen välipala.
Minulla on aina kaapissa tölkillinen valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. Sopii kananmunien kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Tee "mummon salaatti", googlesta löytyy. Etikkainen kastike sopii niin hyvin tuohon. Tai tee munavoita ja karjalanpiirakkaa.
Mä laitan kananmunan ohuen ruisleipäsiivun päälle ja siihen mätitahnaa. Joo, ei mitenkään terveellinen herkku, mutta ihanan suolainen välipala.
Kiitos tuosta mummon salaatti-vinkistä, täytyy kokeilla. Tuo leipä-mätitahna on kestosuosikkini.
Ei ap
Pinaattikeittoa.
Ruisleipä, levite, avocado, paprika, kananmuna.
Tai syö sellaisenaan!
Helteellä hyvin menee keitetyt kananmunat lisänä salaattia sekä lihapullia ( joo eines ).
Kylmiä kaloja, mätiä yms. Tee niistä munakastiketta ja tarjoa keitettyjen perunoiden ja muiden juuresten kanssa.
En keitetystä tiedä, mutta raaka kananmuna sekoitettuna jugurttiin.
Paahdettu ruisleipä, anjovis, sipaus majoneesia ja tilliä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikalaa ja kasviksia.
Tätä mäkin usein syön.
Valkoista kastiketta ja hyvää keitettyä perunaa.
Taas mammat vuodelta 1800 antaa vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Taas mammat vuodelta 1800 antaa vinkkejä.
Ja sun ehdotus on....?
Ruisleipää, voi, kinkku, suolakurkku ja sinappi ja sit kananmuna.