Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet näkevät Shirly Karvisessa?

Vierailija
28.07.2018 |

Eihän tolla ole muotoja ollenkaan ja naamastakin kovin tavanomainen.. Kyllä naisessa pitää olla vähän jotain mistä ottaa kiinni. 😒

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatunaista?? :D Siis ai jotain thaimaalaista transua? Vai siis onks laatu sulle joku tikun muotonen ja sit laihat jalat?? Miks? :D Ei kaikki tykkää.... Ite esim en erityisesti... mun mielestä esim kim kardashianin jalat on paljon paremman näköset ku vaikka jonku naomi campbellin. En usko et kovinkaa moni on eri mieltä. Paitsi siis ehkä jotkut, mut en vaan tajuu miks kukaa tykkäis tikun muotosist jaloista.

Vierailija
42/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on nätti  ja fiksu joten en ihmettele jos miehet katsovat.

Ihmeellinen ja pahansuopa aloitus ap:lta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun makuun.. mun mielestä muodokkaat jalat on seksikkäämmät. :) Esim beyonce, j.lo jne. Siis just et näkyy lihas ja saa olla lyhyet, ne on paljon naisellisemmat. sul on ihan outo naismaku!! mut makuja on monia, ei voi kiistellä. :) yleensä sellaset lihaksettomat ja ite pitkäjalkaset miehet tykkää myös naisilla niistä. :D

Sit jotku lihaskimput tykkää just vähä muodokkaammasta ja feminiinisemmästä.

Vierailija
44/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet haluavat aina panna nuoria naisia. Se on biologiaa. Ei sille mitään voi.

Vierailija
45/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deofkekffiriiri kirjoitti:

mä en ikinä ottais pia lambergia. :D

Mitä ihanaa on pitkissä jaloissa?

Siis onks parhaat sääret vai jotkut tyylii juoksijan jalat, siis rimppakintutko? Miks mä tunnen hirveesti miehiä jotka on sillee hyi, rimppakinttuja. Onks ne rimppakintut sit sun mukaan maailmanluokan sääret??? =DD

No naisena en kiinnitä huomiota mihinkään jalkoihin, mutta tietääkseni ne on Pialla ihan kauniit. Mun mielestä naamasta tosi kaunis. Pia ja Rosa-Maria yksiä kauneimmista misseistä mielestäni. Shirly on kaunis myös. Mutta siis jos oisin naisiin päin en häntä valitsisi vaikka kaunis onkin. Jokaisella on oma tyyppinsä mistä tykkää :)

Vierailija
46/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deofkekffiriiri kirjoitti:

Laatunaista?? :D Siis ai jotain thaimaalaista transua? Vai siis onks laatu sulle joku tikun muotonen ja sit laihat jalat?? Miks? :D Ei kaikki tykkää.... Ite esim en erityisesti... mun mielestä esim kim kardashianin jalat on paljon paremman näköset ku vaikka jonku naomi campbellin. En usko et kovinkaa moni on eri mieltä. Paitsi siis ehkä jotkut, mut en vaan tajuu miks kukaa tykkäis tikun muotosist jaloista.

Mä en tiedä Kardsashianin jaloista, mutta Campbellin muistan, että sen naisen kauneus loppui juuri keskivartaloon. Muistutti lähinnä jotain Serena Williamsin jalkoja (jotka ovat tietty hyvät urheiluun)

Sinkkumies

Vierailija
47/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kiinalainenhan hän on, ja siltä näyttääkin. Onhan Suomimies aina juossu viivasilmien perässä..

Vierailija
48/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on todella kaunis. Livenä upea ilmestys, kuvat ei tee oikeutta. Heteronainen olen.

Vierailija
49/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitenkään erikoinen ulkonäöltään. On puoli tsinksi joo mutta nykyisinhän ne liput thaimaaseen on jotai 400e joten eipä enää tunnu eksoottiselta.

Tietty suomen mittapuulla olisi kaunis... mutta mutta.. nykyisin kun oon paljon matkustellut niin suoraan sanottuna pidän suomalaisia naisia rumina. Ennen suomalaiset naiset olivat mielestäni taviskauniita ja tietyn maalaiset ulkkarimuijat todella kauniita. Nykysin sitten oon tottunut että tavismuijaki on jokseenkin kaunis.

Sinänsä kyllä olisin joskus voinut harkita seurustelua shirleyn kanssa jos minulle olisi tarjottu kun se ihan täysijärkiseltä vaikutti, varsinkin jollakin suomimissi-mittapuulla. Tuo vertti kuitenkin vaikuttaa sellaiselta pelleltä että shirleyin pisteet laski rutkasti. Enää en huolisi. Varsinkin kun panen paremman näköisiä 16-22v lattareita jatkuvasti.

Ja jos joku pelle muija luulee että pitkät sääret ovat jotenkin seksikkäitä... juu eivät ole. Varmaan osalla miehillä on sellaiset fetissit. Mutta kyllä pitkäsäärinen possu on vieläkin possu eikä kaunotar.

Vierailija
50/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan hän ei ole älyllä pilattu jos haksahti siihen kuntoiluvalmentajaankin. Huh, mitä järjen jättiläisiä.

Vierailija
51/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mitenkään erikoinen ulkonäöltään. On puoli tsinksi joo mutta nykyisinhän ne liput thaimaaseen on jotai 400e joten eipä enää tunnu eksoottiselta.

Tietty suomen mittapuulla olisi kaunis... mutta mutta.. nykyisin kun oon paljon matkustellut niin suoraan sanottuna pidän suomalaisia naisia rumina. Ennen suomalaiset naiset olivat mielestäni taviskauniita ja tietyn maalaiset ulkkarimuijat todella kauniita. Nykysin sitten oon tottunut että tavismuijaki on jokseenkin kaunis.

Sinänsä kyllä olisin joskus voinut harkita seurustelua shirleyn kanssa jos minulle olisi tarjottu kun se ihan täysijärkiseltä vaikutti, varsinkin jollakin suomimissi-mittapuulla. Tuo vertti kuitenkin vaikuttaa sellaiselta pelleltä että shirleyin pisteet laski rutkasti. Enää en huolisi. Varsinkin kun panen paremman näköisiä 16-22v lattareita jatkuvasti.

Ja jos joku pelle muija luulee että pitkät sääret ovat jotenkin seksikkäitä... juu eivät ole. Varmaan osalla miehillä on sellaiset fetissit. Mutta kyllä pitkäsäärinen possu on vieläkin possu eikä kaunotar.

Ne on tosiaan nuo maailman supermallit kauheita läskipossuja ja niiden pitkät, kauniit jalat täysin merkityksettömiä. Oletko muuten huomannut, että noilla pitkäsäärisillä suht ok-kasvoisilla naisilla on järjestään fiksut miljönääri- tai jopa miljardööripuolisot, joillakin monta perä jälkeen. Eli kyllä niitä vaan joku arvostaa. Se on melkoinen poikkeus, että menestynyt mies valitsee puolisokseen lyhyen pötkylän. Olis tietysti kiva jos niin olisi.

Vierailija
52/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se omistaa ainaki yhden kostean ja lämpimän ruumiinaukon. Sehän riittää.

Vierailija
53/55 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööhh.. Kyl on lyhyilläki naisilla rikkaita miehiä. :D Eihän jstn lehtikuvista edes erota kuka on pitkä ja kuka ei. :D

JA onhan kim kardashianinki miehellä varmaan rahaa.

Tottakai kaikilla hollywood tähdillä on rikkaat miehet. XD

Esim just joku kimi räikkösen jenni dahlman yms, nii joo ei kyl oo mun makuun. ehkä pitkät sääret, en ny tiiä voiks sitä plussaks laskea mut ei mun mielestä mitenkää hyvännäköne. :D ehkä hyvä vaateteline, mut et kaunis? tai hyvät sääret? niin joo ei, en ees kiinnitä huomioo sen vertaa ku et se on pidempi ja laihempi mitä se mies.

Vierailija
54/55 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti nainen ja ei ole ainakaan leikellyn ja täytetyn näköinen. Onhan tuolla rinnat ja peppu ja kaikki kunnossa, hoikka ja söpö. Tosi kauniit silmät. Ei skandaalinkäryä, bilettää iisisti, ei karannut ulkomaille elokuvaohjaajan perään, ei sammakoita suusta, ei mitään kissatappeluita eikä rikosrekisteriä. Ihan vaimomatskua. Ja missivuosi meni kai ihan töitä tehden/niitä hakien...

Miten te nyt näinkin tavallisesta tyttösestä jo ongelman kehititte?

No just näin. Komppaan 100%. Eiku tsemppiä Shirlylle. :)

Vierailija
55/55 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenpä sääret ne miltään näyttäisivät maailmanluokan sääriin verrattuna. Shirly on varmaan aika lyhyt, joten ei ne sääretkään voi pitkät olla. Ja monellako naisella oikeasti on loistavat sääret? En tiedä, mutta kyllä niillä kaikilla on rikkaat miehet.

https://www.alamy.com/stock-photo-elle-macpherson-elle-macpherson-and-h…

Mitä paskaa nyt taas. Shirlyllä on varsin kauniit ja sopusuhtaiset ja sirot sääret. Olisin iloinen jos itselläni olisi yhtä kauniit sääret, ja vartalo muutenkin. Liioitellun pitkät, luisevat kirahvin kintut on outo ja yliarvostettu piirre naisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän