Mitä alkoholijuomia laihat juovat...
...kun eivät ilmeisesti siideriä juo lainkaan? Vai ihanko vedellä ja selvänä menevät baareissa ja terasseilla?
Kommentit (42)
Ihan mitä vaan haluan, koska juon vain yhden. Hoikkana alkoholi menee nopeasti päähän ja tulee huono ja sekava olo. Toisesta juomasta olisin jo penkin alla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikki telkkarin hoikat ja kauniit Real Housewivesit juovat aina vodkaa kivennäisvedellä ja limella. Elleivät juo kuivaa Chardonnay tia Pinot Grigio -valkoviiniä.
Yleensä tilaavat vodkan Grey Goose-merkkisenä, sekö lienee sitten se laihduttavin vodkasortti?
Grey goose on kallista, siksi
Itse juon valkoviiniä, aperol spritz, kuohareita tai kuivaa omenasiideriä jos jotain juon. Makeita juomia en juo enkä tykkää niistä. Moni hoikka ystävä juo kyllä ihan makeita juomia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan haluan, koska juon vain yhden. Hoikkana alkoholi menee nopeasti päähän ja tulee huono ja sekava olo. Toisesta juomasta olisin jo penkin alla.
Olen 175/52 ja mulla on tosi hyvä viinapää. Kaksi nyt ei tuntuisi vielä yhtään missään!
Vierailija kirjoitti:
EI oo kaikki ihan kunnossa jos on yhdestä juomasta kännissä. Hohhoijaa.
No esim. Kuivassa valkoviinissä on melkein tasan puolet oluen kaloreista (12cl viini - 0,33 olut, eli yksi alkoholiannos). Valkkaria voi nauttia jatkettuna esim. vichyllä ja jäillä jolloin siitä saa pitkän juoman.
Kirkas viina sisältää about saman verran kaloreita.
Se on lähinnä se oluiden ja siidereiden sokeri ja muiden juomien lantringit mitkä lihottaa.
Opettele juomaan se jallukola vaikka pepsi maxiin tai zeroon tehtynä niin ne kalorit häviää.
Ehdottomasti GT! Sanon tämän noin 10 v. baarimikon kokemuksella. Läskit juo siideriä/ lonkeroa tai kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
No kuuule tosimiees kykenee istumaaan vaikka 15 vuottta paikallaan ja siitä suoraan ampumaaan vaikka ohtaaan. Muistaan armeijassa kun piti tehdä hyökkäyystrategia. Koko alue olii saarrettu. Siinää ili sellainen pieni rotkoo, päätiiin ettää sitäkautta ohitetaaab nänä idiootit jotka uskovat siihen etttä hyökkäus tapahtuuu heidäb silmieen alla. Pääätin hyökätä rotkia pitkin. Sitten oltiiinkin jo selustassa....
Kyllä se pappakin joi viinaa, poltti tupakkia ja sodasta seelvisi.
Harvemmin se alkoholi lihottaa vaan se kun ihmiset käy grillillä tms syö kaikkea p*skaa siinä saman illan aikana tai krapulassa.
Jos mietitään oikeita alkoholisteja, niin he ovat yleensä todella laihoja luurankoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 175/52 ja mulla on tosi hyvä viinapää. Kaksi nyt ei tuntuisi vielä yhtään missään!
Mulla oli sama nuorempana. Oli varmaan niin hyvä aineenvaidunta, että pysyin hoikkana ja alkoholi paloi nopeasti. Nykyään vähän eri. En tiedä johtuuko jatkuvasta univelasta vai aineenvaihdunnan hidastumisesta, mutta känni ei tunnu enää hyvältä. Väsyttää vain heti ensi drinkistä lähtien, niin siksi ei juuri viitsi edes juoda.
Juon kaljaa. Ehkä joku 8 iltaan kun viihteellä. Ei juopottelu sen enempää lihota, kun muuten syö kohtuullisesti. Vaikee aatella, että yhdessä illassa lihoisi, vaikka söisi/joisi mitä. En kyllä koskaan käy grillillä ym., laskuhumalassa ei tee mieli ruokaa ja juomat vie nälän tunteen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoviiniä tai shampanjaa. Max 2 lasillista (1 viinipullosta tulee 5 lasillista). Kolmannesta viinilasillisesta tulee jo krapula.
1:stä viinipullosta tulee 4 normaalikokoista lasillista.
1 pullo o 75cl, eli 6 alkoholiannosta ja vielä skidisti päälle.
Kossuvichy on kaloriköyhää kamaa 😁
Vodkaa ja shamppanjaa.Pieni määrä riittää.
Ootko muuten pisstänyt merkikle että moni spuge on yleensä laiha. Oon mieettinyt sitä efekktiä että kilaahtaako se paremmin nuppiin sitteen? Isokokoiseempi kaverii naatiskelee sitää olut törppöä suuremmmalla sydämellä kuin pikkumiees. Pikkumies kilautaa samoin tein torvett töttöröllem
No tää rimppakinttulaiheliini joi just yhden kuivan omenasiiderin ja harkitsee että josko jois toisen.
En kylläkään juo usein, tuskin ees joka kuukausi, mut sit kun juon, niin just toi kuiva omenasiideri maistuu.
Juon harvoin, silloin kun juon niin suosin vodkaa ja valkoviiniä. Lonkeroa juon myös. Minusta siiderit on liian makeita, tulee huono olo.