Nettideitistä ei kuulu, poistin whatsapista..
Soviteltiin jo näkemistä ja hän oli niin haluamassa näkemistä.. sitten ei kuulu pariin päivään, poistin whatsapista ja numeron.. ei ei siis näe mun kuvaa / tietoja.
Miten muut reagoitte näihin ghostaajiin tai varalla pitäjiin?
Kommentit (38)
Asetukset, että yhteystiedot näkee vaan tiedot. Eli ei näe mun tietoja eikä kuvaa. Olen niin niin kyllästyny näihin ghostaajiin!
Ap
Ja en estä, koska se olis minusta jo vähän negatiivistä. Se että ei näe kuvaani on jo hyvä ja riittävä mulle.
Ap
Ehkä ihan hyvä sille deitilles, että väisti tuon luodin. Taidat olla aika rasittava ja äkkiarvaamaton ihminen, kun noin pahasti kilahdat parissa päivässä.
En muista miten tuo watsapista poisto meni että tarjosiko se blokkausta ennen poistoa, mutta jos et blokannut sitä niin kyllä se vielä sut näkee niinkuin ennenkin vaikka numeron poistitkin.
Lähetitko sä siis sille sen parin päivän aikana viestejä?
Siis parin päivän takia kilahdit? Oletpa melkoisen kärsimätön.
Täällä on nyt kyllä äkkipikainen nainen, en lähetelly viestejä. Aattelen, että ihmisistä kuuluu jos he haluavat olla kiinnostuneita ja vastavuoroisia.. ajattelin, että kun ei kuulu enää (aiemmin oli päivittäin kuulunu), että sitten hänellä on muuta mielekkäämpää tullut elämään. Eikös se niin mene?
Ap
Kuulen aina myöhemmin että äijät on säilyttäny mun numeron.. siis miks, jos ei pidetä yhteyttä?? varalla en tod aio olla!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt kyllä äkkipikainen nainen, en lähetelly viestejä. Aattelen, että ihmisistä kuuluu jos he haluavat olla kiinnostuneita ja vastavuoroisia.. ajattelin, että kun ei kuulu enää (aiemmin oli päivittäin kuulunu), että sitten hänellä on muuta mielekkäämpää tullut elämään. Eikös se niin mene?
Ap
Vastaavia, mutta naisia on pilvin pimein. Tällä kertaa sait tuta mitä yleensä mies joutuu kestämään. Jos taas on liian innokas, niin on tietenkin ripustautuva luuseri naisten mielestä.
Se on nykypäivää. Kukaan ei sitoudu mihinkään. Tapaillaan montaa.
Mies pitää sua varalla et hyvä että poistit koko vätyksen.
WhatsAppista kun poistaa jonkun niin tämä poistettu ei näe enää sun profiilikuvaa eikä viimeksi paikalla oloa.
Siis minä en ole vastaava nainen, vaan kohtelen kaikkia kiltisti. Siksi nyt kilahdin tähän ghostaamiseen. Lähettelen viestiä että kiitos mutta ei kiitos. Että ei kaikki ole samanlaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos se mies ajatteli sitten susta samalla tavalla, että pidät varalla kun en laita viestejä...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihan hyvä sille deitilles, että väisti tuon luodin. Taidat olla aika rasittava ja äkkiarvaamaton ihminen, kun noin pahasti kilahdat parissa päivässä.
Kyllä vika on tässä kohtaa ap:ssa. Toiselle on voinut tulla yllätysreissu tai joutua sairaalaan ja ap ghostaa jo 2 päivän jälkeen.
Itse vaatisin selitystä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos se mies ajatteli sitten susta samalla tavalla, että pidät varalla kun en laita viestejä...
*et
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikset itse ottanut yhteyttä, onko se täysin toisen vastuulla?
Deittailu on nykyään niin överiä että kannattaa pitää odotukset kurissa.
No deittailu on kyllä niin posketonta, että taidan laittaa taas vähäks aikaa pauselle..
ehkäpä se äijä ois voinu kysyä, että oonko mä jääny auton alle tai saanu sydänkohtauksen. Pitääkä mun olla se joka kyselee??
Ap
Yrittäkää nyt ymmärtää, että jokainen voi ihan ITSE valita whatsappin asetuksista kuka näkee sinusta profiilikuvan, viimeksi paikalla, tietoja sinusta, tila. Jokaiseen voi valita erikseen ”kaikki”, ”yhteystietoni” tai ”ei kukaan”.
Eli jos AP:lla on valittuna ”yhteystietoni” ja sitten poistaa miehen numeron puhelimestaan, niin tuo mies ei enää näe AP:n tietoja.
Estäminen on sitten ihan asia erikseen.
Jos joku ei tiedä miten asetuksia vaihdetaan, niin whatsapissa ”Asetukset” (oikea alareuna) -> ”Tili” -> ”Tietosuoja”
Näkeehän se sun tiedot. Vai tarkoititko et estit sen?