Nettideitistä ei kuulu, poistin whatsapista..
Soviteltiin jo näkemistä ja hän oli niin haluamassa näkemistä.. sitten ei kuulu pariin päivään, poistin whatsapista ja numeron.. ei ei siis näe mun kuvaa / tietoja.
Miten muut reagoitte näihin ghostaajiin tai varalla pitäjiin?
Kommentit (38)
Apllä näkee vaan yhteystiedot kuvan ja tiedot. Että se siitä deitistä.
Ehdottakaas hyvä nettideittejä, jos vaikka vaihtaisin???
Onneksi elän parisuhteessa, jos nettideittailu on mennyt nykyään noin vaikeaksi. Etkö voi olla itse aktiivinen, kysyä kuulumisia ja sopia treffejä? Jos haluat seuraa, toimi äläkä odota, että miehet tekevät kaiken työn. Jos toisesta ei kuulu, selvitä tilanne ja siirry sitten vasta seuraavaan, jos mies on sanoo, ettei kiinnosta. Jos vedät johtopäätöksiä kahden päivän hiljaisuuden perusteella, se ei kerro muuta kuin sen, että olet itse epätoivoinen. T. Aktiivinen nainen, joka ei ole ollut sinkkuna kohta kymmeneen vuoteen
Joskus, siis joskus, on voinut se toinenkin vaikka jäädä auton alle tai saada sydänkohtauksen.
Kypsymätöntä käytöstä, ap.
No hei haloo.. miks täällä lynkataan tolleen. Kannustusta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No deittailu on kyllä niin posketonta, että taidan laittaa taas vähäks aikaa pauselle..
ehkäpä se äijä ois voinu kysyä, että oonko mä jääny auton alle tai saanu sydänkohtauksen. Pitääkä mun olla se joka kyselee??
Ap
Taisit aikaisemmin kertoa, että tähän asti hän on aina ottanut yhteyttä?
No kyseessä ei sit ollu vuosisadan rakkaustarina, enkä mä osaa olla näköjään deittiseuralainen. Kysyin mäkin kuulumidiasia. Että se siitä sitten.
Ap
Minä lopettaisin myös aloittajan yhteydenpidon, jos asenne on tuo, että miehen pitää tehdä kaikki aloitteet. Minä olen parikertaa lopettanut yhteydenpidon, kun on tuntunut yksipuoliselta ja tulkitsen sen niin, että toista ei kiinnosta. Sitten katsotaan seuraava.
Vierailija kirjoitti:
No kyseessä ei sit ollu vuosisadan rakkaustarina, enkä mä osaa olla näköjään deittiseuralainen. Kysyin mäkin kuulumidiasia. Että se siitä sitten.
Ap
Heippa. Pysykin poissa täältä jatkossa.
Sinkkumies
Jee täällä oppii aina uutta! Pystyykö tää tyyppi nyt kuitenkin kirjoittaa vielä mulle, kenen yhteistiedot poistan ja valitsen et paikalla oloni näkee vaan ne, kenen yhteistiedot tallennettuna?
Vierailija kirjoitti:
Jee täällä oppii aina uutta! Pystyykö tää tyyppi nyt kuitenkin kirjoittaa vielä mulle, kenen yhteistiedot poistan ja valitsen et paikalla oloni näkee vaan ne, kenen yhteistiedot tallennettuna?
Pystyy pystyy! :-)
Hyvä, että joku oppi whatsappiaan käyttämään. Kyllä se ghostaaja voi sulle vielä laittaa viestiä.
Ja tarkennan vielä että ekana päivänä 64 viestiä nettideitissä ja yhdelle vastasin. Ja tältä nimenomaiselta tyypiltä eli ghostaajalta kyselin vastavuoroisesti kuulumisia. Mutta sitten silence!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy pystyy! :-)
Kiitos! Tämä on nerokas näpäytyskeino! ☺️
Pystyy pystyy! :-)[/quote]
Kiitos! Tämä on nerokas näpäytyskeino! ☺️[/quote]
No nyt puhutaan asiaa!
Ap
Ap vielä kertoo, että häippäsin nettideitistä nyt..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kik?
Kuten whatsapp mutta nimimerkillä. Play-kaupasta löytyy.
Kuka antaa jollekin nettideitille puhelinnumeronsa?? Kik on sitä varten.